مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش

[ad_1]

وب‌سایت روزیاتو: این تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از کشمش به جای آن استفاده کنید.

 


  •     ۱۱۵ گرم پنیر خامه ای
  •     یک چهارم پیمانه شکر
  •     ۱ قاشق چایخوری دارچین
  •     ۴ عدد تخم مرغ
  •     نصف پیمانه خامه پرچرب
  •     یک قرص نان فرانسوی
  •     ۱ پیمانه بلوبری (می توانید کشمش را جایگزین بلوبری کنید)
  •     شیره افرا
 
تُست فرانسوی با بلوبری

طرز تهیه:

1- فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2- در یک کاسه، پنیر خامه ای، شکر و دارچین را با یکدیگر مخلوط کنید.

 

3- تخم مرغ ها و خامه پرچرب را اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شوند.

 

4-در قسمت بالای نان فرانسوی، یک مستطیل باریک برش دهید و از نان جدا کنید.

 

5- با دست، قسمت جدا شده را به تکه های کوچک خرد کنید. سپس آنها را درون مخلوط تخم مرغ ریخته، بلوبری های را اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا مایع جذب نان ها بشود.

 

6- قرص اصلی نان را روی یک لایه ورقه روغنی درون سینی فر گذاشته و مخلوط بلوبری را در بخش میانی بریزید.

 

7- سینی را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در بگذارید تا سطح آن کاملا طلایی شود.

 

8- پس از اینکه فرنچ تست کمی خنک شد، آن را برش زده و به همراه شیره افرا سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا …روش تهیه بستنی یخی با میوه روش تهیه بستنی بلوبری روش تهیه دسر کرم نسکافه پنیریعصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد لازم نان هر مدلی که دوست دارین مانند نان فانتزی یا نان باگت ولی بهتره سفید انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنیدآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت …املتاسپانیاییاملت اسپانیایی یکی از بهترین املتهایی است که میتواند بعنوان وعده غذایی ناهار نیز میل آشپزخانه کوچک من بستنی اکبر مشتی آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از آشپزخانه کوچک من طرز تهیه نشاسته گندمگندمها رو خوب ابکش کنید و مقداری اب بریزید روشو و با دست یا هر چیزی که میتونید گندمها از ریزش مو خسته شده اید؟ این نکته را برای …سلامتتازه های سلامتمیلیون ها انسان در سراسر جهان دچار ریزش مو می شوند که البته خیلی از افراد از ریزش مو آشپزی سالادهاسیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ تربچه همراه بی نقصی انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز انواع دسرانواع دسر سادهانواع دسرهاانواع دسر با شیرانواع دسر با بستنیانواع دسرهای آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی همیشه دوغ را دقیقه بعد از غذا خوردن استفاده کنید چرا که مصرف دوغ همراه با غذاهای حاوی آهن آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی املت اسپانیایی املت املت اسپانیایی یکی از بهترین املتهایی است که میتواند بعنوان وعده غذایی ناهار نیز میل شود عصر ایران گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد زیرا اغلب خود را به نابینائی زدن نیز نوعی خوشبختی آشپزخانه کوچک من بستنی اکبر مشتی انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی سایت شیرینی پزی ، آموزش شیرینی پزی ، پخت انواع شیرینی با آکا ، آکاایران کپی‌رایت © آشپزخانه کوچک من طرز تهیه نشاسته گندم گندمها رو خوب ابکش کنید و مقداری اب بریزید روشو و با دست یا هر چیزی که میتونید گندمها رو له آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه کباب تسبیحی با پلوی زعفرانی مواد لازم برای کباب تسبیحی گوشت چرخ کرده گرم سینه از ریزش مو خسته شده اید؟ این نکته را برای جلوگیری از ریزش … تازه های سلامت میلیون ها انسان در سراسر جهان دچار ریزش مو می شوند که البته خیلی از افراد از ریزش مو عصبانی و آشپزی سالادها سیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ تربچه همراه بی نقصی برای



لینک منبع :تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش

تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تُست-فرانسوی-با-بلوبری-یا-کشمش‎Cached22 نوامبر 2016 ... این تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از کشمش به جای آن استفاده کنید. Images for تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش - انجمن قصه سرا www.ghessesara.com/thread23882.html‎Cachedتُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش. #1 04-11-2017, 05:20 PM. مواد لازم: ۱۱۵ گرم پنیر خامه ای; یک چهارم پیمانه شکر; ۱ قاشق چایخوری دارچین; ۴ عدد تخم مرغ; نصف ... بایگانی‌ها تُست ،فرانسوی ، بلوبری، کشمش - سایت خبری - تفریحی ... zalzalak.net/badidsbarchasb/تُست-،فرانسوی-،-بلوبری،-کشمش/ 5 مارس 2017 ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش ۱۱۵ گرم پنیر خامه ای یک چهارم پیمانه شکر ۱ قاشق چایخوری دارچین ۴ عدد تخم مرغ نصف پیمانه خامه پرچرب یک ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/تُست-فرانسوی-با-بلوبری-یا-کشمش/4373315 این تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از کشمش به جای آن استفاده کنید. مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/6C7374711860‎Cachedاین تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از کشمش به جای آن استفاده کنید. مواد لازم: ۱۱۵ گرم پنیر خامه ای یک چهارم ... تست فرانسوی با بلوبری یا کشمش- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/529083586816 13 آوریل 2017 ... تست فرانسوی با بلوبری یا کشمش. ... ۲- در یک کاسه، پنیر خامه ای، شکر و دارچین را با یکدیگر مخلوط کنید. ۳- تخم مرغ ها و خامه پرچرب را اضافه ... صبح نو » تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش www.sobheno.ir/other/تُست-فرانسوی-با-بلوبری-یا-کشمش/ 23 نوامبر 2016 ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش. وب‌سایت روزیاتو: این تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش | ماه ایران irmoon.com/تُست-فرانسوی-با-بلوبری-یا-کشمش/‎Cached22 نوامبر 2016 ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش.این تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از کشمش به جای آن ... تُست فرانسوی با بلوبری یا کشمش - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/تُست-فرانسوی-با-بلوبری-یا-کشمش/ این تست بسیار سریع و آسان درست می شود. اگر بلوبری در دسترسان وجود ندارد، می توانید از کشمش به جای آن استفاده کنید.