مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان

[ad_1]

وب سایت زوم تک - مهگل آزاد: دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشد. روزانه ویروس ها، قارچ ها و بیش از ۱۰۰۰ گونه باکتری در این غار تاریک و مرطوب زندگی می کنند. این میکروب ها قادر هستند تا در شکاف های بین لثه و دندان زیست کنند و مشکلات سلامتی جدی مانند پوسیدگی دندان و بیماری های لثه بیافرینند.

 

 این دستگاه هوشمند مشکلات دهان و دندان را تشخیص می دهد

 

در این شرایط حاد است که وقتی شما نفس می کشید رایحه تعفن انگیزی از دهانتان متساعد می شود. در حال حاضر، دانشمندان یک راه جدید و ساده برای بررسی بهداشت دهان و دندان کشف کرده اند که فقط با بوییدن رایحه تنفستان قادر به تشخیص بیماری های دهان و دندان می باشد. اگر رایحه دهانتان تعفن آور و زننده باشد مشکل جدی به نظر می رسد.

بوییدن تنفستان یک چالش آناتومی برانگیز است. حتما بارها پیش آمده به منظور بررسی بوی بد دهانتان دست هایتان را گود کرده و در آن نفس کشیده باشید. سپس با سرعت هرچه تمام تر بوی متساعد شده را به مشام بکشید. اما این اقدام به خوبی عمل نمی کند.

 

 این دستگاه هوشمند مشکلات دهان و دندان را تشخیص می دهد

poراه اندازی یک شیار سیلیکونی تحت عنوان "Breathometer” به رفع این مشکل پرداخته است. این دستگاه طبی تحت عنوان "Mint” متشکل از یک آلتوید بزرگ با یک دهانه قابل تعویض می باشد.

کارکرد و همگام سازی دستگاه Mint از طریق بلوتوث بوده و آن مطابق با گوشی موبایل هوشمندتان به منظور درک و بهبود سلامت دهان و دندانتان عمل خواهد کرد

 

 این دستگاه هوشمند مشکلات دهان و دندان را تشخیص می دهدl

وبسایت Mint اواخر سپتامبر فروش دستگاه "Breathometer” را با قیمت ۹۹.۹۹ دلار آغاز خواهد کرد.

Mint به شما یک دستگاه داده تا آن را در دهانتان تست و آزمایش کنید. اما چگونگی کارکرد دستگاه مذکور بدین صورت است که به دنبال دستورالعمل اپلیکیشن، دهانتان را باید به مدت ۳۰ ثانیه بسته نگه دارید تا گازهای مضر فرصت تجمع یابند. سپس باید دهانه قابل تعویض را گاز بگیرید اما باید حواستان باشد که در آن فوت نکنید.

 

در عوض، Mint با به اجرا در آوردن سنسورهای الکتروشیمیایی با مکش هوای دهنتان نمونه ای برداشته و مولکول های حاوی سولفور را تشخیص می دهد. سپس اندازه گیری ها درجه سلامت دهان شما را نشان می دهد: نماد "A” به معنای بهداشت دهان و دندان معمول و خوب است. و نماد "F” به معنای آن است که هرچه سریع تر باید یک وقت از دندان پزشکتان بگیرید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهانعکس دهان …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از بلاغ نیوز آذر ٢ ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهانعکسساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان مجله … دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشد روزانه ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهاندر حال حاضر، دانشمندان یک راه جدید و ساده برای بررسی بهداشت دهان و و مشکلات بلاغ مازندران ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان…دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشد روزانه ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهانمهگل آزاد دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشدساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهانساختدستگاهیبرایدهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشد روزانه دهان بایگانی کشاورزنیوزدهانساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان دهان انسان زیست کنند و مشکلات ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهانعکس دهان …ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهانعکس دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با دستگاهی که مشکلات دهان و دندان را تشخیص می‌دهدمحققان موفق به طراحی و ساخت یک مشکلات اقتصادی به دستگاهی که مشکلات دهان و دندان دستگاهی که مشکلات دهان و دندان را تشخیص می‌دهد به طراحی و ساخت دستگاهی که مشکلات دهان و را تشخیص داده و برای مراجعه معرفی رشته های دانشگاهی آمار باید برای کمتر دانش آموز دبیرستان سوال باشد که موضوع رشته آمار چیست؟ نام گذاری بعضی از سامانه هشدار زمین‌لرزه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سامانهٔ هشدار زمین‌لرزه سامانه‌ای برای اطلاع‌رسانی سریع زمین‌لرزه‌های بزرگ قریب اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری تنفس مصنوعی درازمدت برای بیماران ایالاس ای ال اس ایران پاسخ به تنفس مصنوعی درازمدت برای بیماران ایالاس بیماری غیر واگیر پزشکان ایران نفخ معده یکی از شایعترین مشکلات مردم امروز است که هم به خودی خود آزاردهنده است و هم می تواند گیاهان دارویی معجزه ، مجهزترین عطاری غرب برای عضویت در کانال طب سنتی گیاهان دارویی معجزه ، کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید ده قانون طلایی سازمان جهانی بهداشت برای ایمنی و بهداشت مواد ده قانون طلایی سازمان جهانی بهداشت برای ایمنی و بهداشت مواد غذای سایت بهداشت محیط ایران تستهای آزمایشگاهی آنزیم های کبدی اولین گام در تشخیص آسیب کبدی انجام آزمایش ساده خون است که حضور آنزیم های مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری های خاص پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات پرتو درمانی دانشگاه علوم آنچه لازم است دربارة سرطان بدانید شناخت سرطان سرطان از سلول‌ها ایجاد می‌شود که واحدهای



لینک منبع :ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان

ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ساخت-دستگاهی-برای-تشخیص-مشکلات-دهان‎Cached22 نوامبر 2016 ... ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان. دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با قابلیت ساتع کردن بوی افتضاح باشد. روزانه ویروس ها، قارچ ها و ... بلاغ مازندران - ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان+عکس www.bloghnews.com/.../ساخت-دستگاهی-تشخیص-مشکلات-دهان-عکس‎Cachedساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان+عکس. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۵. Share/Save/Bookmark. دهان انسان ممکن است غار منزجرکننده ای با ... ساخت دستگاهی برای تشخیص معضلات دهان (3 عکس) - سرزه www.serze.com/ساخت-دستگاهی-برای-تشخیص-معضلات-دهان-2325548/‎Cached22 نوامبر 2016 ... ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان. دهان انسان امکان می دارد غار منزجرکننده ای با توانایی ساتع کردن بوی فجیع باشد. هرروز ویروس ها، قارچ ها و ... دستگاهی که مشکلات دهان و دندان را تشخیص می‌دهد - ایسنا www.isna.ir/.../دستگاهی-که-مشکلات-دهان-و-دندان-را-تشخیص-می-دهد‎Cached21 نوامبر 2016 ... محققان موفق به طراحی و ساخت یک دستگاه تنفس سنج سیلیکونی شدند که با آزمایش تنفس انسان از بروز مشکلات جدی در فرد جلوگیری می‌کند. دستگاهی که مشکلات دهان و دندان را تشخیص می‌دهد drhame.com/.../دستگاهی-که-مشکلات-دهان-و-دندان-را-تشخیص-می‌دهد‎Cachedمحققان موفق به طراحی و ساخت یک دستگاه تنفس سنج سیلیکونی شدند که با آزمایش تنفس انسان از بروز مشکلات جدی در فرد جلوگیری می‌کند. دستگاهی که مشکلات دهان و دندان را تشخیص می دهد www.itmen.ir/index.aspx?pid=99&articleid=196151‎Cached22 نوامبر 2016 ... محققان موفق به طراحی و ساخت یک دستگاه تنفس سنج سیلیکونی شدند که با آزمایش تنفس انسان از بروز مشکلات جدی در فرد جلوگیری می کند. ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/283452/ 23 نوامبر 2016 ... صفحه اصلی علم و فن آوری ساخت دستگاهی برای تشخیص مشکلات دهان ... با بوییدن رایحه تنفستان قادر به تشخیص بیماری های دهان و دندان می باشد. دستگاهی که مشکلات دهان و دندان را تشخیص می‌دهد – علمی,تفریحی,… sheydaneh.ir/2016/.../دستگاهی-که-مشکلات-دهان-و-دندان-را-تشخیص/‎Cached24 نوامبر 2016 ... محققان موفق به طراحی و ساخت یک دستگاه تنفس سنج سیلیکونی شدند که با آزمایش تنفس انسان بروز مشکلات جدی دهان و دندان در فردرا تشخیص می ... تشخیص قند خون با بزاق دهان - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/newspreview/1571677342643920659 کنترل قند، استفاده از داروهای مختلف و انجام آزمایش‌های روزانه برای تشخیص سطح قند خون، گوشه‌ای از مشکلاتی است که افراد دیابتی هر روز با آن دست به گریبانند. ... در حال ساخت دستگاهی با قابلیت تشخیص میزان کم گلوکز در بزاق دهان هستند که به نظر ... دستگاه تنفس مصنوعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دستگاه_تنفس_مصنوعی‎Cached Similarدر سال ۱۵۳۰ پاراسلسوسِ سوئیسی، با به کاربردن دَم آهنگری و گذاشتن آن در دهان بیمار و دمیدن آن، به ریه‌ها هوا رساند. ... از نخستین دستگاه‌ها دستگاهی بود که ساخت شرکت بِنِت است. ... انجام مراقبت‌های پرستاری از بیمار در زیر وِنتیلاتور مشکل است. .... تشخیص. فشار گاز در خون سرخرگی · کاتتر · کاتتر شریانی · کاتتر سیاهرگ مرکزی ...