مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا

[ad_1]

نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
دانشمندان از کشف باکتری‌های مقاوم در هوا اظهار نگرانی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، هوای آلوده شهرها به عنوان مهم‌ترین وسیله برای انتقال باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک شناسایی شده است.

محققان در گوتنبرگ اظهار کردند: نمونه هوای پکن حاوی DNA ژن‌هایی است که قوی‌ترین آنتی‌بیوتیک‌ها را نسبت به درمان مقاوم می‌کنند.

جواکیم لارسون، استاد دانشگاه گوتنبرگ و مدیر مرکز تحقیقات آنتی‌بیوتیک افزود: این موضوع از آنچه که قبلا تصور می‌شد، بسیار مهم‌تر است و راهی برای انتقال باکتری‌های مقاوم خواهد بود.

در این مطالعه محققان بر روی 864 نمونه از DNA جمع‌آوری شده انسان و حیوان در محیط‌های مختلف سراسر جهان بررسی‌هایی انجام دادند و ژن‌های مقاوم به باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک را در آنها جستجو کردند.

این بررسی نمونه‌های کمی را مورد مطالعه قرار داده و به بررسی هوای مکان‌های بیش‌تری نیاز است.

محققان در همین نمونه‌های اندک هم ژن‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک را کشف کردند.

نگرانی خاص در این بررسی کشف ژن‌هایی بود که در برابر کارباپنم‌ها- گروهی از آنتی بیوتیک‌ها که آخرین چاره برای عفونت‌های ناشی از باکتری‌هایی با درمان دشوار هستند- هم مقاومت کردند.

نتایج بررسی‌ها نشان نمی‌دهد که باکتری‌های زنده در هوا تهدید واقعی باشند، در واقع این باکتری‌ها مخلوطی از باکتری‌های زنده و غیرزنده هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی دندان پزشکی پزشکان ایرانرنگ موجود در چای‌های کیسه‌ای برای سلامت دندان ضرر دارد چای‌های کیسه‌ای، محصولاتی دسته‌بندی عکس های زیبا از طیبعت همه چیز ازهمه جاالموت منطقه ای در شمال شرق قزوین است که با وجود وسعت و جمعیتی اندک دربردارنده تنوع و اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و …دانشمندان بریتانیایی در آزمایشی که برای اولین بار در جهان انجام می‌گیرد، عوارض ناشی رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در مرکز جامع سرطان مقالاتاسهالاسهال اسهال دفع مدفوع شل و آبکی سه بار یا بیش‌تر در روز با یا بدون احساس ناراحتی استزنبورستان پاسخ سوالاتسوالاتی در مورد مردن زنبورها در شربت خوری شده بود جواب برای اینکه زنبورهای ما توی دندان پزشکی پزشکان ایراناستفاده از نخ دندان‌، بخشی اساسی در حفظ سلامت دندان است توصیه می‌شود که دست‌ کم یک مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …تاثیر نوشیدن آب بر سلامتی راههای پیشگیری و درمان سفید شدن ناخن همه چیز در مورد موی صورت پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای دندان پزشکی پزشکان ایران یک دندانپزشک با تأکید بر لزوم ۵ بار مسواک زدن در شبانه‌روز تصریح کرد برای تشکیل کلونی‌های اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و روان کلینیک دانشمندان بریتانیایی در آزمایشی که برای اولین بار در جهان انجام می‌گیرد، عوارض ناشی از کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ دسته‌بندی عکس های زیبا از طیبعت همه چیز ازهمه جا الموت منطقه ای در شمال شرق قزوین است که با وجود وسعت و جمعیتی اندک دربردارنده تنوع و غنای زنبورستان پاسخ سوالات سوالاتی در مورد مردن زنبورها در شربت خوری شده بود جواب برای اینکه زنبورهای ما توی شربت رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی مرکز جامع سرطان مقالاتاسهال اسهال اسهال دفع مدفوع شل و آبکی سه بار یا بیش‌تر در روز با یا بدون احساس ناراحتی است نرگس آباده شبکه شتابنگاری کشور در سال تأسیس گردید، و تا سال حدود دستگاه شتابنگاری آنالوگ



لینک منبع :نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا

نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا - ایسنا www.isna.ir/news/.../نگرانی-دانشمندان-درباره-باکتری-های-مقاوم-در-هوا‎Cached22 نوامبر 2016 ... دانشمندان از کشف باکتری‌های مقاوم در هوا اظهار نگرانی کرده‌اند. نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا www.fardanews.com/.../نگرانی-دانشمندان-درباره-باکتری‌های-مقاوم-در-هوا‎Cached25 نوامبر 2016 ... هوای آلوده شهرها به عنوان مهمترین وسیله برای انتقال باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک شناسایی شده است. نگرانی دانشمندان درباره باکتری های مقاوم در هوا - onvansho onvansho.ir/result/نگرانی-دانشمندان-درباره-باکتری-های-مقاوم-در-هوا.html ad 1 نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا دانش gt محیط زیست جهان همشهری . همجور مطالبلوکس دنلود نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا نگرانی ... Images for نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/.../نگرانی-دانشمندان-درباره-باکتری-های-مقاوم-در-هوا 23 نوامبر 2016 ... اقتصاد ایران: دانشمندان از کشف باکتری‌های مقاوم در هوا اظهار نگرانی کرده‌اند. نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../نگرانی-دانشمندان-درباره-باکتری‌های-مقاوم-در-هوا/4348775 دانشمندان از کشف باکتری‌های مقاوم در هوا اظهار نگرانی کرده‌اند. به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس دیلی، هوای آلوده شهرها به عنوان مهمترین وسیله برای ... نگرانی دانشمندان درباره باکتری های مقاوم در هوا | دانشمندان - قطره www.ghatreh.com/news/.../نگرانی-دانشمندان-درباره-باکتری-های-مقاوم-هوا 23 نوامبر 2016 ... دانشمندان از کشف باکتری های مقاوم در هوا اظهار نگرانی کرده اند. - دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:دانشمند. نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا | ایسنا khabarpu.com/k.php?u.../YsSDZh9mI2Kc...2KfbjNiz2YbYpw== نگرانی دانشمندان درباره باکتری‌های مقاوم در هوا - ایسنا | خبرپو. نکته بسیارمهم: باکتری‌های مقاوم درهواموجب نگران شدن دانشمندان!!! - www.dnabiology.ir/نکته-بسیارمهم-باکتری‌های-مقاوم-درهوا/‎Cached25 نوامبر 2016 ... میکروب شناسان مطالعه وسیعی درباره فرایندهای حیاتی آن‌ها انجام داده‌اند. دانشمندان از کشف باکتری‌های مقاوم در هوا اظهار نگرانی کرده‌اند. به گزارش ساینس ... کشف میکروب‌های خطرناک و مقاوم در برابر آنتی‌بیوتیک در هوای آلوده پکن www.khabaronline.ir/detail/606179/science/medical‎Cached27 نوامبر 2016 ... ایرنا نوشت: دانشمندان به تازگی میکروب‌ها و باکتری هایی را در هوای آلوده و سمی ... این کشف نه فقط در چین بلکه در جهان باعث بروز نگرانی هایی شده است و از ... می نویسد، دانشمندان سوئدی در باره نوع پیشرفت این باکتری ها اظهار نظری ...