مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی

[ad_1]

محققان هشدار می دهند که مواد شیمیایی خطرناکی در دود سیگارهای الکترونیکی کشف شده است.

به گزارش مشرق، دانشمندان اذعان می دارند در مایعات معطر استفاده شده در سیگار الکترونیکی که به بخار و دود تبدیل می شوند، مواد شیمیایی خطرناکی وجود دارد.

یافته ها آشکار ساخته است که میزان آلدئیدهای تولیدشده از طریق مایعات معطر سیگار الکترونیکی فراتر از حد مجاز بوده و فرد را در معرض مواد شیمیایی خطرناک قرار می دهد.

آلدئیدهای سمی نظیر فرمآلدئید از طریق تجزیه شیمیایی مایع الکترونیکی معطر ناشی از فرایند گرمایش سریع دستگاه ایجاد می شوند.

محققان از سیستم نمونه برداری کنترل شده برای شبیه سازی شرایط متداول ایجاد دود و بخار استفاده کردند. دودهای مشابه با بخارات تولیدشده از سیگارهای الکترونیکی هر ۴۰ ثانیه به میزان ۴۰-ml و با فاصله استراحت ۳۰ ثانیه تولید شدند.

محققان پنج مایع الکتریکی معطر و دو مایع الکتریکی بدون بو را امتحان کردند.

به گفته تیم تحقیق، «یک پُف از هریک از مایعات الکتریکی معطر که ما آزمایش کردیم، فرد سیگاری را به طور ناخواسته در معرض میزان خطرناک این آلدئیدها قرار می دهد که اکثرا ناشی از تجزیه گرمایی ترکیبات معطر هستند.»

محققان در مطالعه سال ۲۰۱۴ هم دریافته بودند که استفاده از سیگار الکترونیکی دارای تاثیرات کوتاه مدت مشابهی بر ریه ها همانند کشیدن سیگارهای متدوال تنباکویی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی یا اعتیاد و مواد مخدر سایت پزشکان بدون مرزسیگار یکی از ابزارهایی است که شخص با مصرف آن دچار انواع بیماریها ، سرطانها و در نتیجه مضرات ضرر زیان سیگار کشیدن ضررهای عوارض دخانیات مواد …ضررمضرات و عواقب مصرف سیگار بر طبق تحقیقات سازمان جهانی بهداشت، در هر ‌٨ ثانیه یک نفر پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان ریهسرطان ریه سرطان ریه چیست؟ وقتی سلول‌ها در قسمتی از بدن شروع به رشد خارج از کنترل می اخبار پزشکی سلامت تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …تاثیر نوشیدن آب بر سلامتی راههای پیشگیری و درمان سفید شدن ناخن همه چیز در مورد موی صورتهمه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، …نشانه های هشدار دهنده سرطان پستان انجمن مقابله با سرطان غرب آسیا در ایران تشکیل می شود… تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی یا بدانید اعتیاد و مواد مخدر سایت پزشکان بدون مرز بیماری‌های قلبی عروقی، سکته‌های مغزی، بیماری‌های تنفسی و بسیاری از بیماری‌های کشنده در مضرات ضرر زیان سیگار کشیدن ضررهای عوارض دخانیات مواد مخدر مضرات و عواقب مصرف سیگار بر طبق تحقیقات سازمان جهانی بهداشت، در هر ‌٨ ثانیه یک نفر در پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان ریه سرطان ریه سرطان ریه چیست؟ وقتی سلول‌ها در قسمتی از بدن شروع به رشد خارج از کنترل می‌کنند اخبار پزشکی سلامت تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه سالم مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت تاثیر نوشیدن آب بر سلامتی راههای پیشگیری و درمان سفید شدن ناخن همه چیز در مورد موی صورت همه چیز در باره سرطان، علائم سرطان، درمان سرطان، سرطان ریه آکاایران سرطان ، بیماری که با شنیدن اسمش ما را یاد درد های مزمن و درمان به صورت شیمیایی می



لینک منبع :وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی

وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../وجود-مواد-شیمیایی-خطرناک-در-سیگارهای-الکترونیکی‎Cached24 نوامبر 2016 ... محققان هشدار می دهند که مواد شیمیایی خطرناکی در دود سیگارهای الکترونیکی کشف شده است. وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../وجود-مواد-شیمیایی-خطرناک-در-سیگارهای-الکترونیکی 24 نوامبر 2016 ... محققان هشدار می دهند که مواد شیمیایی خطرناکی در دود سیگارهای الکترونیکی کشف شده است. وجـود مواد شیمیـایی خطـرنـاک در سیگارهای الکترونیکی - شفا آنلاین shafaonline.ir/.../وجـود-مواد-شیمیـایی-خطـرنـاک-در-سیگارهای-الکترونیکی‎Cached28 نوامبر 2016 ... شفا آنلاین:دانشمندان اذعان می‌دارند در مایعات معطر استفاده شده در سیگار الکترونیکی که به بخار و دود تبدیل می‌شوند، مواد شیمیایی خطرناکی وجود دارد. وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی - تیتر شهر https://titreshahr.ir/.../وجود-مواد-شیمیایی-خطرناک-در-سیگارهای-الکترونیکی 18 مه 2017 ... وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی دانشمندان اذعان می دارند در مایعات معطر استفاده شده در سیگار الکترونیکی که به بخار و دود ... میهن مگ - وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی https://mihanmag.com/.../وجود_مواد_شیمیایی_خطرناک_در_سیگارهای_الکترونیکی‎Cached15 مه 2017 ... وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگار الکترونیکی محققان هشدار می دهند که مواد شیمیایی موجود در دود سیگار e-discovery. گزارش و ... دانشمندان معتقدند ... مواد شیمیایی خطرناک در سیگار الکترونیکی - onvansho onvansho.ir/result/مواد-شیمیایی-خطرناک-در-سیگار-الکترونیکی.html وجود مواد شیمیایی خطرناک در معطر استفاده شده در سیگار الکترونیکی که به بخار . آسیب دیدگی شدید DNA در اثر کشیدن سیگار الکترونیک شهر ای تی با معرفی ... تمام آنچه که باید در رابطه با سیگار الکترونیکی ( Electronic Smok ... www.pezeshk.us/?p=16685‎Cached Similarدر این سیگار الکترونیکی کپسولی نصب شده است که محتوی نیکوتین بوده و قابلیت شارژ دارد. ... LEC001 کاملاً شبیه یک سیگار است اما بدون مواد مضر. .... روی سیگار الکترونیکی صورت گرفته نشان می دهد این سیگار نیز حاوی ماده شیمیایی است که ... اداره غذا و داروی آمریکا درباره امکان خطرناک بودن سیگارهای الکترونیکی هشدار داد . وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی - همیار مردم hamyaremardom.ir/وجود-مواد-شیمیایی-خطرناک-سیگارهای-ا/ 28 نوامبر 2016 ... وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی. 9509-34t502. محققان هشدار می دهند که مواد شیمیایی خطرناکی در دود سیگارهای الکترونیکی ... سیگار الکترونیکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سیگار_الکترونیکی‎Cached Similarسیگار برقی یا سیگار الکترونیکی وسیله‌ای است الکترونیکی که استعمال ... در سیگارهای الکترونیکی وجود ندارد اما این سیگارها حاوی مواد شیمیایی مضر دیگری ... وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28608147 24 نوامبر 2016 ... وجود مواد شیمیایی خطرناک در سیگارهای الکترونیکی. محققان هشدار ... طرد اجتماعی، ناامیدی، تنهایی، خودکم بینی به مصرف مواد روی می آورند. جوان تصور ...