مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند

[ad_1]

مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد.

به گزارش مشرق، یافته جدید محققان فنلاندی نشان می دهد افزایش ریسک مرگ ناشی از بیماری قلبی در افراد بدبین در مقایسه با افراد خوش بین بیشتر است.

به گفته محققان، افرادی که به دلیل بیماری قلبی عروق کرونر جان خود را از دست داده اند در مقایسه با دیگران نگرشی به مراتب بدبینانه تر داشته اند.

مطالعه محققان از سال ۲۰۰۲ با حدود ۳۰۰۰ مرد و زن آغاز شد. تا دسامبر ۲۰۱۳ شمار افراد شرکت کننده به دلیل مرگ و فاکتورهای دیگر کاهش یافت. در پایان، نمونه نهایی در طول ۱۱ سال پیگیری افراد شامل ۲۲۶۷ نفر بود که ۱۲۱ تن از آنها به دلیل بیماری قلبی عروق کرونر جان خود را از دست داده بودند و ۲۱۴۶ نفر زنده مانده بودند.

دکتر میکو پانکالانن، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «اگر بدبین هستید و دارای برخی مشکلات سلامت نیز هستید باید مراقب سلامت روان خود باشید.»

وضعیت سیگار کشیدن، سطح کلسترول، فشارخون، دیابت و سایر اطلاعات شخصی هر فرد نیز ثبت شد. از افراد خواسته شد تا از صفر تا ۴ به شش عبارت و جمله نمره دهند. پرسشنامه از شرکت کنندگان می پرسید که چقدر هر عبارت به آنها مربوط می شود. همچنین از آنها خواسته شد به جملات خوش بینانه و بدبینانه نمره دهند.

نتایج تحقیق نشان داد افرادی که بواسطه بیماری قلبی عروق کرونر درگذشته بودند بیش از افرادی که زنده مانده بودند نسبت به شرایط بدبین بودند. همچنین در این مورد هیچ تفاوتی در مورد خوش بینی در زنان و مردان و نرخ مرگ و میر وجود نداشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، …بیماریهای قلبی عروقی حوادث عروقی مغز سکته مغزی هنگامی که رگ های تغذیه کننده مغز به عشاق موفق کلوب ازدواج و عشقبرای کنار هم بودن هزینه می دهیم عیوب همسرتان را عاشقانه ببینید ازدواج سالم این شکلی قلب یخیتجربه کسب کن رازهای در مورد روابط بین …بعضی‌ها معتقدند انسان بدون عشق نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد و دائما احساس می‌کند یک چگونه خشم خود را کنترل کنیم چگونه خشم خود را کنترل کنیم ذهن و روان انسانها همواره گوش به زنگ علایم خطری است که پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت…پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزشیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن پس از خیانت به شوهرم آیا خدا مرا می‌بخشد؟ شهر سوالشوهرم فردی شدیدا عصبی مزاج، بدبین وخشک رویی هستپارانوئید به طوری که همه فامیل حتی مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه با این نکته همیشه جوان بمانیدسبک زندگیروانشناسیاین نکات را رعایت کنید تا جوان بمانید من آدم نسبتا سالمی هستم و هرکس من را می بیند سن مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی بیماریهای قلبی عروقی حوادث عروقی مغز سکته مغزی هنگامی که رگ های تغذیه کننده مغز به شدت قلب یخیتجربه کسب کن رازهای در مورد روابط بین دختر و پسر بعضی‌ها معتقدند انسان بدون عشق نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد و دائما احساس می‌کند یک چیز نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت، صمیمیت عشاق موفق کلوب ازدواج و عشق برای کنار هم بودن هزینه می دهیم عیوب همسرتان را عاشقانه ببینید ازدواج سالم این شکلی است چگونه خشم خود را کنترل کنیم چگونه خشم خود را کنترل کنیم ذهن و روان انسانها همواره گوش به زنگ علایم خطری است که پیرامون پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرز شیوع بیماری دیابت روز به روز بیشتر می شود با توجه به افزایش امید به زندگی و افزایش سن نیز پس از خیانت به شوهرم آیا خدا مرا می‌بخشد؟ شهر سوال شوهرم فردی شدیدا عصبی مزاج، بدبین وخشک رویی هستپارانوئید به طوری که همه فامیل حتی خانواده مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان خانواده تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای با این نکته همیشه جوان بمانید … روانشناسی این نکات را رعایت کنید تا جوان بمانید من آدم نسبتا سالمی هستم و هرکس من را می بیند سن من را



لینک منبع :حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند

حس بدبینی به سلامت قلب آسیب می زند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../حس-بدبینی-به-سلامت-قلب-آسیب-می-زند‎Cached24 نوامبر 2016 ... مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد. Images for حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../حس-بدبینی-به-سلامت-قلب-تان-آسیب-می-زند 24 نوامبر 2016 ... مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد. حس بدبینی به سلامت قلب آسیب می زند - onvansho onvansho.ir/result/حس-بدبینی-به-سلامت-قلب-آسیب-می-زند.html بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب هاحوزه نشر . استفاده از شامپو با روش غلط به مو آسیب می زند راه حل سلامت کبد را با شامپو با ... حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/995542/ 24 نوامبر 2016 ... یافته جدید محققان فنلاندی نشان می دهد افزایش ریسک مرگ ناشی از بیماری قلبی در افراد بدبین در مقایسه با افراد خوش بین بیشتر است.حس ... حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند - مشرق نیوز - شهر خبر www.shahrekhabar.com/medical/147995784065871 24 نوامبر 2016 ... مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد. حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28606995 24 نوامبر 2016 ... یک میلیارد نفر در جهان فشارخون بالا دارند ... فشار خون بالا، فشار اضافی بر روی رگ های خونی و اندام های مهم مانند قلب، مغز و کلیه ها قرار می دهد. حس بدبینی به سلامت قلب آسیب می زند | ساحل saheel.ir/بایگانی/25520‎Cachedمطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد. ... به گفته محققان، افرادی که به دلیل بیماری قلبی عروق کرونر جان خود را از دست داده اند در مقایسه با ... حس بدبینی به سلامت قلب آسیب می زند - ماه سرا www.mahsara.com/?p=8645 24 نوامبر 2016 ... مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد. به گزارش مهر، یافته جدید محققان فنلاندی نشان می دهد افزایش ریسک مرگ ناشی از ... حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند - ردیاب 5in.ir/gps/حس-بدبینی-به-سلامت-قلب-تان-آسیب-می-زند.html حس بدبینی به سلامت قلب تان آسیب می زند مطالعه جدید نشان می دهد بدبین بودن سلامت قلب را به خطر می اندازد. به گزارش خاور، یافته جدید محققان فنلاندی نشان می دهد ...