مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10

[ad_1]

یکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن‌هاست. iOS هر تصویر را اسکن می‌کند و آنچه که از محتویات آن تشخیص می‌دهد را نشانه‌گذاری می‌کند. همانند اشیایی که در تصویر قرار دارند یا حالت چهره‌ی افراد. به عنوان مثال اگر عبارت Tree را جستجو کنید، تمامی تصاویری که در آن‌ها درخت وجود دارد نمایش داده می‌شود. یا جستجوی عبارت Smiling تمامی تصاویری که فردی در آن خندان است را نمایش می‌دهد. در این ترفند به نحوه‌ی استفاده از این قابلیت می‌پردازیم.

 

ابتدا اپلیکیشن Photos را باز نمایید.

سپس به تب Photos یا Albums بروید و دکمه‌ی ذره‌بین یا جستجو را لمس نمایید.
 

 

اکنون عبارت مورد نظر خود را به انگلیسی وارد نمایید. خواهید دید که نتیجه‌ی مورد نظر شما در قالب دسته‌بندی‌های مرتبط نمایان می‌شود. با لمس هر دسته‌بندی می‌توانید تصاویر موجود در آن را مشاهده کنید.
 

 

 

همچنین (ترفندستان) با هر بار لمس دکمه‌ی جستجو، می‌توانید در قسمت Recent لیست جستجوهای اخیر خود را مشاهده کنید.
 

 

همچنین امکان جستجوی محتویات تصاویر از طریق Siri هم امکان‌پذیر است. برای این کار بایستی عبارت Show را به جای Search بیان کنید (چرا که Search به جستجو در اینترنت خواهد پرداخت).

 

 

Kasra
Kasra

کسری مقبلی؛ موسس و مدیر ارشد اجرایی ترفندستان. علاقه‌مند به فناوری و ترفندهای فناوری!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

‫ مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال ‬موردازبهترین مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال موتور جست جوانواع موتور های جستجوگر اینترنتی ‫ مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال ‬موردازبهترین مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال موتور جست جوانواع موتور های جستجوگر اینترنتی بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویربهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ دانــلودهـــــاآخرین خبرها جستجوی محتویات تصاویر در آموزش فارسی کردن گوشی های اندروید بدون انتقال آسان تصاویر از به کامپیوتر در ویندوز عکس گرفتن با گوشی انتقال تصاویر از به کامپیوتر موبایل آموزش کامپیوتر ایده های جذاب و خلاقانه در طراحی تصاویر جذابسایت سرگرمی و تفریحی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می آسان دانلوددر یکی از روستاهای ولز، در یک ایستگاه آتش‌نشانی، سام آتش‌نشان با دیگر همکارانش تصاویر زیبا از شهر استانبول جذابتصاویر زیبا از شهر استانبول عکس های زیبا از شهر استانبولدیدنی های استانبولجاهای دانلود نرم افزار نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی تصاویر از دست رفته، فایل های جستجو در طرح های صنعتیبا استفاده از این صفحه شما می توانید در میان طرح های ثبت شده در اداره جستجو کنید ‫ مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال ‬ مورداز مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال موتور جست جوانواع موتور های جستجوگر اینترنتی ‫ مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال ‬ مورداز مورد از بهترین موتورهای جستجوی سال موتور جست جوانواع موتور های جستجوگر اینترنتی بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر بهترین بازی های ترسناک در جهان تصاویر داستان های ترسناک از اولین بار که کتاب ها چاپ شد و دانــلودهـــــا آخرین خبرها جستجوی محتویات تصاویر در آموزش فارسی کردن گوشی های اندروید بدون نیاز به انتقال آسان تصاویر از به کامپیوتر در ویندوز عکس گرفتن با گوشی انتقال تصاویر از به کامپیوتر موبایل آموزش کامپیوتر نرم ایده های جذاب و خلاقانه در طراحی تصاویر جذاب سایت سرگرمی و تفریحی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشد آسان دانلود اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از فرزندان در شبکه های اجتماعی تلگرام و در ایران تصاویر زیبا از شهر استانبول جذاب تصاویر زیبا از شهر استانبول عکس های زیبا از شهر استانبولدیدنی های استانبولجاهای تاریخی دانلود نرم افزار بازیابی نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی تصاویر از دست رفته، فایل های فیلم جستجو در طرح های صنعتی با استفاده از این صفحه شما می توانید در میان طرح های ثبت شده در اداره جستجو کنید تصاویر در مورد حجاب وعفاف تصاویر در حالى گریه تصاویر در باره روز مادر تصاویر در وپنجره تصاویر در حالت دعا تصاویر در فیس بوک دریافت تصاویر در ایمیل تصاویر در ورودی خانه



لینک منبع :جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10

جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 - ترفندستان https://www.tarfandestan.com/.../search-photos-objects-ios-10.html‎Cached24 نوامبر 2016 ... یکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن‌هاست. iOS هر تصویر ... جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 - پایش | دمادم https://damadam.ir/news/جستجوی-محتویات-تصاویر-در-iOS-10/4403091 یکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن‌هاست. iOS هر تصویر را اسکن ... جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/news/جستجوی-محتویات-تصاویر-در-iOS-10/4400380 یکی از قابلیت هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن هاست. iOS هر تصویر را اسکن می کند ... جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/482978/ یکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن‌هاست. iOS هر تصویر را اسکن می‌کند و ... بایگانی‌ها جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 | فروشگاه اپل مارتینگ appmarting.ir/tag/جستجوی-محتویات-تصاویر-در-ios-10/‎Cachedیکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن‌هاست. iOS هر تصویر را اسکن می‌کند… جستجوی محتویات عکس ها و تصاویر در iOS 10 - سرزه www.serze.com/جستجوی-محتویات-تصاویر-2857835/ 29 ژانویه 2017 ... جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 یکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر می باشند امکان جستجوی عکس ها و ... جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 - مجله اینترنتی ایران مطلب tnews.ir/news/8a5f75000486.html یکی از قابلیت هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس محتویات آن هاست. نحوه جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 -آکا - آکاایران www.akairan.com/tecnoloji/mobile1/news2016113014301273616.html 30 نوامبر 2016 ... نحوه جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 یکی از قابلیت هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی خبر هستند امکان جستجوی ... آموزش جستجوی تصاویر بر اساس محتوای آنها در iOS 10 - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/4019/‎Cachedآموزش جستجوی تصاویر بر اساس محتوای آنها در iOS 10. ... همچنین امکان جستجو محتویات تصاویر از طریق Siri هم امکان‌پذیر است. برای این کار بایستی عبارت Show را ... نحوه جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 - جذاب www.jazzaab.net/نحوه-جستجوی-محتویات-تصاویر-در-ios-10.html‎Cachedنحوه جستجوی محتویات تصاویر در iOS 10 یکی از قابلیت‌هایی که در iOS 10 وجود دارد و بسیاری از کاربران از آن بی‌خبر هستند امکان جستجوی تصاویر بر اساس ...