مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند

[ad_1]

گوگل پلی استور از برخی کاربران درخواست کرده که به بازی‌‌ها از نظر جنبه‌های مختلف امتیاز بدهند. کاربران می‌توانند به کنترل‌ها، گیم‌پلی و گرافیک امتیازاتی اعطا کنند. در پلی استور کاربران قادر هستند به یک اپلیکیشن، تنها یک امتیاز کلی بدهند. این تغییرات احتمالا برای تمام کاربران عرضه می‌‌شود.

مزیت سیستم امتیازدهی جدید این است که کاربران می‌توانند امتیازهای واقع‌بینانه‌تری به بازی‌ها بدهند. در سیستم قدیمی ممکن بود که شما یک بازی را تنها به دلیل امتیاز بالا بخرید و سپس ببینید که بازی گرافیک خوبی ندارد. در سیستم جدید ممکن است یک بازی در قسمت گیم‌پلی و کنترل‌ها امتیاز بالایی دریافت کند و در قسمت گرافیک، امتیازی کمی کسب نماید. کسانیکه که آخرین نسخه گوگل پلی را دانلود کرده باشند، احتمالا به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

ap_resize-php


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بازی بابازیذهنخودرابازی یک بازی ایرانی و جذاب است که می‌توانید با کمک آن ذهن خود را به چالش بکشید بازی بابازیذهن بازی یک بازی ایرانی و جذاب است که می‌توانید با کمک آن ذهن خود را به چالش بکشید



لینک منبع :گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند

گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند - آی‌تی‌رسان itresan.com/147589/گوگل-پلی-امتیازات-اپلیکیشن‌ها-را.../.html‎Cachedگوگل پلی استور از برخی کاربران درخواست کرده که به بازی‌‌ها از نظر جنبه‌های مختلف امتیاز بدهند. کاربران می‌توانند به کنترل‌ها، گیم‌پلی و گرافیک امتیازاتی اع. گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند jordannews.ir/1395/09/05/گوگل-پلی-امتیازات-اپلیکیشن‌ها-را-متنو/ 25 نوامبر 2016 ... گوگل پلی استور از برخی کاربران درخواست کرده که به بازی‌‌ها از نظر جنبه‌های مختلف امتیاز بدهند. کاربران می‌توانند به کنترل‌ها، گیم‌پلی و گرافیک ... | گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند www.lastitnews.ir/?aid=13287 گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند. همان‌طور که در خبرها اعلام کردیم، اسنپدراگون ۸۳۵ با همکاری کوالکام و سامسونگ معرفی شد. این چیپست ۱۰ نانومتری ... گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند | سی پنل هاست www.adfreehost.ir/گوگل-پلی-امتیازات-اپلیکیشن‌ها-را-متنو/ گوگل پلی استور از برخی کاربران درخواست کرده که به بازی‌‌ها از نظر جنبه‌های مختلف امتیاز بدهند. کاربران می‌توانند به کنترل‌ها، گیم‌پلی و گرافیک امتیازاتی اعطا ... گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند - اخبار فارسی chionline.ir/گوگل-پلی-امتیازات-اپلیکیشن‌ها-را-متنو/ 26 نوامبر 2016 ... گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند برای دانستن سایر جزییات درباره ی مشخصات گوگل پلی سرویس باید وارد *برای دانلود آخرین ... گوگل پلی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گوگل_پلی‎Cached Similarگوگل پلی (به انگلیسی: Google Play ) یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای ... این کتاب‌ها را می‌شود به صورت آنلاین در سایت گوگل پلی، یا به صورت آفلاین ... اپلیکیشن خود را از Appsmakerstore بسازید!: اپلیکیشن ها https://appsmakerstore.com/?locale=fa‎CachedAppsmakerstore به شما کمک می کند که به دنیای موبایل وصل شوید. ساخت و ... امکانات و امتیازات کلیدی ... ما اپلیکیشن تان را در آیتونز و گوگل پلی منتشر می کنیم! علمی تصویری بایگانی - صفحه 81 از 219 - علم و خبر elmokhabar.ir/category/علمی-تصویری/page/81/ گوگل پلی استور از برخی کاربران درخواست کرده که به بازی‌‌ها از نظر جنبه‌های ... نوشته گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند اولین بار در پدیدار شد. اپلیکیشن HTC Camera با قابلیت سلفی پانوراما آپدیت شد - ای تی ... www.mahpoo.com/extpost/akhbar/.../news20161130112953270856.html 30 نوامبر 2016 ... اپلیکیشن HTC Camera مدت زمان زیادی است که در گوگل پلی در ... گوگل پلی امتیازات اپلیکیشن‌ها را متنوع‌تر می‌کند; زومیت - پنج آذر 1395 ساعت ... تغییر چهره با 3 شماره - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2656575196360838267 ... کافی نبود می‌توانید از فروشگاه Face Changer 2 المان‌های جدیدتر و متنوع‌تر بخرید. ... دومین عنوان در رقابت اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی به اپ Lumyer رسیده تا مشخص شود ... را از پس زمینه جا کرده و هر پس‌زمینه‌ای را که دوست داشته باشید، جایگزین آن می‌کند. ... بتوانید مسیری را بدون تصادف طی کنید، امتیاز بالاتری دریافت خواهید کرد.