مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید

[ad_1]

یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه حذف را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای خود را به طور کامل از دنیای آنلاین حذف کنند.

به گزارش مشرق به نقل از  دیلی‌میل‌، این سرویس که Deseat.me نام دارد، توسط دو برنامه‌نویس سوئدی به نام‌های ویل دالبو و لینوس اونه‌باک طراحی شده که طی آن، افراد می‌توانند با ارائه آدرس ایمیل و رمزعبور مطمئن شوند که کاملا از دنیای وب پاک می‌شوند.
 
این سرویس از کاربران می‌خواهد تا در حساب کاربری گوگل وارد شوند تا بتواند تمام حساب‌های کاربری آنها را در دنیای آنلاین بشناسد.
 
این برنامه از پروتکل OAuth برای دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده کرده و سپس لینک‌های حذف را برای حذف هر کدام از حساب‌های افراد در اختیارشان قرار می‌دهد تا بتوانند بطور انتخابی یا کلی از اینترنت خارج شوند.
 
پروتکل OAuth یک قرارداد باز است که به کاربران خدمات اینترنتی بکارگیرنده آن اجازه می‌دهد اطلاعات کاربری‌شان را بدون نیاز به دادن گذرواژه و نام کاربری، به صورت امن با خدمات دیگر به اشتراک بگذارند. برخی از وب‌گاه‌های مهم از جمله توییتر از این پروتکل پشتیبانی می‌کنند و برای ارتباط از طریق آن، کتابخانه‌هایی در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف وجود دارد. OAuth یک سازوکار کسب اجازه را معین می‌کند که از راه آن سرویس‌های دیگر اجازه می‌یابند کارهای مشخصی را از طرف کاربر انجام دهند.
 
مثال‌های ارائه شده در این سایت شامل رسانه‌هایی مانند فیسبوک، یوتیوب و لینکداین و بسیاری سایت‌های دیگر است.
 
برای استفاده از این خدمات باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید و از آن برای همه حساب‌های آنلاین‌تان استفاده کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزارنرم افزار یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت رایانه از انواع حملات آموزش پاورپوینت – بانک پاورپوینت ایرانبا استفاده از پاورپوینت هم می توانید آلبوم عکس تولید کنید برای این منظور بررسی تخصصی آشنای حرفه‌ای …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتویرایش عکس با ماسک‌ در فتوشاپتبدیل قسمتی از فیلم به تصاویر متحرک با کیفیت بالا تصاویر متحرک یا گیف به یکی از اجزای تکنیک‌هایی برای استفاده خلاقانه از سرعت شاتر در …تبلیغات متنی دانلود مستقیم از گوگل‌پلی قطار وبگردی لذت سفر در دنیای مجازی دانلود ارتش سبز فیلترشکن جدید، فیلترشکن قوی، …پس از راه اندازی فیلترشکن، اگر وارد یکی از این سایت ها شوید، باید نام کشوری به غیر از آشنایی با منوی فتوشاپتاکنون با ابزارهای مختلف انتخاب که در جعبه ابزار فتوشاپ قرار دارند آشنا شدیم و از مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزار نرم افزار یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت رایانه از انواع حملات اینترنتی و آموزش پاورپوینت – بانک پاورپوینت ایران چگونه می توان در پاورپوینت بروی اسلاید ها یک موزیک گذاشت بطوریکه از ابتدا تا انتهای فیلترشکن جدید، فیلترشکن قوی، مجموعه آموزش های کاربردی عبور از پس از راه اندازی فیلترشکن، اگر وارد یکی از این سایت ها شوید، باید نام کشوری به غیر از ایران ویرایش عکس با ماسک‌ در فتوشاپ آموزش فتوشاپ ویرایش عکس روتوش عکس ماسک‌ها در فتوشاپویرایش عکس با ماسک‌استفاده از ماسک بررسی تخصصی آشنای حرفه‌ای ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعات تکنیک‌هایی برای استفاده خلاقانه از سرعت شاتر در عکاسی تکنیک‌هایی برای استفاده خلاقانه از سرعت شاتر در عکاسی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر



لینک منبع :با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید

با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! - ایسنا www.isna.ir/news/.../با-فشار-یک-دکمه-از-دنیای-اینترنت-محو-شوید‎Cached26 نوامبر 2016 ... یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه "حذف" را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای خود را به طور کامل از دنیای آنلاین حذف کنند. با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../با-فشار-یک-دکمه-از-دنیای-اینترنت-محو-شوید 26 نوامبر 2016 ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید. یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه " حذف" را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید - مشرق www.mashreghnews.ir/.../با-فشار-یک-دکمه-از-دنیای-اینترنت-محو-شوید 26 نوامبر 2016 ... یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه حذف را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای خود را به طور کامل از دنیای آنلاین حذف کنند. اخبار پارسیک - با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! news.parseek.com/Url/?id=13282866‎Cached26 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل‌، این سرویس که Deseat.me نام دارد، توسط دو برنامه‌نویس سوئدی به نام‌های ویل دالبو و لینوس اونه‌باک طراحی شده که ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! econews.com/5x75669 26 نوامبر 2016 ... اقتصاد ایران: یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه "حذف" را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای خود را به طور کامل از ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28704845 با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه " حذف" را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای خود را به طور کامل ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../با-فشار-یک-دکمه-از-دنیای-اینترنت-محو-شوید/‎Cachedبا فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید. به نقل از دیلی‌میل‌، این سرویس که Deseat. me نام دارد، توسط دو برنامه‌نویس سوئدی به نام‌های ویل دالبو و لینوس اونه‌باک ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/814153/ 26 نوامبر 2016 ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید. به نقل از دیلی‌میل‌، این سرویس که Deseat. me نام دارد، توسط دو برنامه‌نویس سوئدی به نام‌های ویل دالبو و ... میهن مگ - با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! https://mihanmag.com/.../با_فشار_یک_دکمه_از_دنیای_اینترنت_محو_شوید!‎Cached26 نوامبر 2016 ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! شنبه, 06 آذر ماه 1395 در 06:31:32 اخبار نقل dilemel خدمات که Deseat.من یک نام است ؟ توسط نویسنده ... با فشار یک دکمه از دنیای اینترنت محو شوید! | شفاف | خبروان khabarone.ir/news/4954542 26 نوامبر 2016 ... یک سایت اینترنتی سوئدی گزینه 'حذف' را در اختیار افرادی قرار داده که مایلند با فشار یک دکمه رد پای خود را به طور کامل از دنیای آنلاین حذف کنند.