مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰

[ad_1]

 

بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

 

یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در آسمان توکیو انجام دهد.

به گزارش ستاره ها؛ در المپیک توکیو ۲۰۲۰ مانند دیگر افتتاحیه‌های المپیک تنها از آتش‌بازی برای نورپردازی استفاده نخواهد شد. شرکت ALE قصد دارد که صدها شهاب‌سنگ درخشان را در آسمان توکیو به وسیله ماهواره پرتاب کند.
استادیوم المپیک توکیو 2020
 
به نقل از سایت GEEK، در صورتی که این کار عملی شود، این شهاب سنگ‌ها از ۱۰۰ کیلومتری خارج از توکیو نیز قابل مشاهده هستند. البته شهاب سنگ‌های به این درخشانی ممکن است که خطرناک باشند با این وجود این کمپانی طوری برنامه را اجرا می‌کند که خطری ایجاد نشود. ایجاد بارش شهاب سنگ به صورت مصنوعی کار ساده‌ای نیست. این کار نیازمند کار گذاشتن ماهواره‌هایی است که بتوانند طوری از مواد شیمیایی استفاده کنند که شهاب سنگ‌ها در آسمان آلوده توکیو نمایان شوند.
برای هر کدام از این ذرات درخشان ۸ هزار دلار هزینه خواهد شد. هزینه کار گذاشتن ماهواره نیست به صورت جداگانه وجود دارد. ALE هنوز در شرایط طبیعی این فرآیند را آزمایش نکرده است و تنها در آزمایشگاه این اتفاق رخ داده است.
مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ در ۲۴ جولای برگزار می‌شود و محل برگزاری این مراسم در استادیوم ملی المپیک است.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیدنی های امروز دیدنی های روزانه گالری عکس آکاایراندیدنی های امروز و دیدنی های جهان در هر روز در ابعاد زیر اشنا می شوید دیدنی هادیدنی اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان شرقی در پی بارش برف افزایش هزار نفری جمعیت در اخبار،اخبار ورزشیخبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر اخبار پرسپولیس،اخبار استقلال،اخباراخبار ورزشی،المپیک،آخرین اخبار ورزشی،جدیدترین اخبار



لینک منبع :بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰

بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ - ایسنا www.isna.ir/.../بارش-شهاب-در-مراسم-افتتاحیه-المپیک-توکیو-۲۰۲۰‎Cached26 نوامبر 2016 ... یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در ... بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/.../بارش-شهاب-در-مراسم-افتتاحیه-المپیک-توکیو-۲۰۲۰ 26 نوامبر 2016 ... یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در ... Images for بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ - kodoom.com ... news.kodoom.com/iran.../بارش-شهاب-در-مراسم-افتتاحیه-المپیک/.../6094203/ 26 نوامبر 2016 ... یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ های رنگارنگ و نورانی ... بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../بارش-شهاب-در-مراسم-افتتاحیه-المپیک-توکیو-۲۰۲۰‎Cached26 نوامبر 2016 ... یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در ... بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ - نگار آنلاین www.negaronline.com/.../بارش-شهاب-در-مراسم-افتتاحیه-المپیک-توکیو-۲۰۲۰‎Cachedیک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در آسمان توکیو انجام ... بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/A56474930479 به گزارش ایسنا و به نقل از سایت GEEK، در المپیک توکیو ۲۰۲۰ مانند دیگر افتتاحیه‌های المپیک تنها از آتش‌بازی برای نورپردازی استفاده نخواهد شد. شرکت ALE قصد ... بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ | ایسنا vista.ir/net/1459646‎Cached26 نوامبر 2016 ... یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در ... آخرین خبر | بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ akharinkhabar.com/.../بارش-شهاب-در-مراسم-افتتاحیه-المپیک-توکیو-۲۰۲۰‎Cachedایسنا/ یک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در آس... بارش شهاب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ - espeli.ir www.espeli.ir/.../بارش+شهاب+در+مراسم+افتتاحیه+المپیک+توکیو+۲۰۲۰‎Cachedیک کمپانی ژاپنی به نام ALE قصد دارد که نورپردازی افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را با پر کردن آسمان از شهاب سنگ‌های رنگارنگ و نورانی در آسمان توکیو انجام ...