مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان

[ad_1]

کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده‌اند که ضمن تولید گرما از عفونت ریه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان دانشگاه ناتینگهام ترنت در انگلیس و شرکت آلمانی استول با همکاری یکدیگر یک نمونه اولیه از کلاهی خلق کرده‌اند که قابلیت تولید گرما در داخل خود را دارد و از نخ‌های رسانای الکتریسیته ساخته شده است.

به گفته محققان این کلاه در محدوده بینی و دهان قابلیت تولید گرما دارد تا از ورود هوای سرد به ریه‌ها و در نتیجه عفونت این عضو بدن جلوگیری کند. همچنین این کلاه در قسمت پشت شامل سوکتی است که به وسیله آن باتری‌های سلولی کلاه شارژ می‌شوند.

تیلاک دیاس موسس گروه تحقیقات پیشرفته نساجی در دانشگاه ناتینگهام ترنت می‌گوید: نخ‌های رسانای الکتریکی چنان نازک هستند که پوست انسان آن را حس نمی‌کند. به این ترتیب ما توانستیم سطح قابل قبولی از گرما را در یک تکه از لباس برای دوندگان ایجاد کنیم.

این کلاه برای دوندگان، اسکی‌بازارن و دیگر ورزشکارانی ساخته شده که در آب و هوای سرد فعالیت می‌کنند. کلاه «بالاکلاوا» از ترکیب پشم و لایکرا تهیه شده و در چهار جهت قابلیت کشش دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان … گرما ویژه دوندگان و بینی و دهان قابلیت تولید گرما کلاه برای دوندگان کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان … دوندگان و اسکی بازان و دهان قابلیت تولید گرما کلاه برای دوندگان کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازانهمشهری آنلاین محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده‌اند که ضمن تولید گرما کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان …کلاهتولیدکنندهگرماکلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان شناسهٔ خبر جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۴ کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان …کلاهتولیدکنندهگرماویژهکلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازانمحققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان این کلاه در محدوده بینی و کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازانکلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان های ویژه کاربران عضو شده و کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان گرما ویژه دوندگان و بینی و دهان قابلیت تولید گرما کلاه برای دوندگان کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان … محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده اند که ضمن تولید گرما از حمل و نقل مهتاب –کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازانکلاهتولیدکنندهگرماویژهمدیریت بازاریابی و برندسازی کسب و کار و اقتصاد اقتصاد مقاومتی فرهنگ و سینما فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران گفت و گو رئیس فدراسیون اسکی استان‌ها می‌توانند نقش مهمی در پرورش استعدادهای اسکی داشته پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان جدیدترین اخبار علمی روز دنیا اخبار علمی جهان اخبار علمی



لینک منبع :کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان

کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../کلاه-تولید-کننده-گرما-ویژه-دوندگان-و-اسکی-بازان‎Cached25 نوامبر 2016 ... محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده اند که ضمن تولید گرما از عفونت ریه ها نیز جلوگیری می کند. Images for کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/26/1561186 26 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده‌اند که ضمن تولید گرما از عفونت ریه‌ها نیز جلوگیری می‌کند. کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/b8a074852614.html محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده اند که ضمن تولید گرما از عفونت ریه ها نیز جلوگیری می کند. اخبار www.taadolnewspaper.ir/print/55907‎Cachedکلاه تولید‌کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان نیو اطلس| محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده‌اند که ضمن تولید گرما از عفونت ریه‌ها نیز جلوگیری می‌کند. کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان - واضح - سایت واضح vazeh.com/n15063021/کلاه-تولید-کننده-گرما-ویژه-دوندگان-و-اسکی-بازان کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازانبخش دانش و فناوری الف،5 آذر95محققان کلاه جدیدی برای ورزشکاران اختراع کرده اند که ضمن تولید گرما از عفونت ریه ها ... فونت کاتب wassup.ir/s.php?q=فونت%20کاتب متن خبر:رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ضمن اشاره به مکاتبات انجام شده با نهاد ریاست ... تیتر:کلاه تولید کننده گرما ویژه دوندگان و اسکی بازان آخرین اخبار ناتینگهام - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/ناتینگهام تیمی از منطقه زاکسن در غرب آلمان که قبلا در سطوح پایین تر با نام مارک رانشت فعالیت می کرد، در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت اتریشی تولید ... کلاه تولیدکننده گرما ویژه ... برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته در ... - همشهری استان ها ostani.hamshahrilinks.org/Print?itemid=255482‎Cached3 دسامبر 2016 ... از این تعداد، ۵۵ خبر در بخش ویژه، ۷۱ خبر مربوط به اخبار روز، ۲۸ خبر در بخش شرکت، ۱۱‌مورد خبر ... کلاه تولیدکننده گرما؛ ویژه دوندگان و اسکی بازان کت و شلوار شارژ گجت‌ها ** توکیو> ژاپنی‌ها کت و شلواری تولید کرده‌اند ... ahaykhabar.ir/?page=matn&code=linkjoo2130390048749590 3 دسامبر 2016 ... ... دستگاه کاهش درد به بازار می‌آید · گشتی در دنیای دانش و فناوری · کلاه تولیدکننده گرما ویژه دوندگان و اسکی‌بازان · سیستم امنیتی فرودگاه‌ها در ۲۰۴۰ ...