مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۵

Share/Save/Bookmark

 

در تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه‌هایی که والدین‌شان عمر طولانی‌تری داشته‌اند در دهه ۷۰ زندگی خود کمتر از دیگران در دهه ۷۰ زندگی خود بر اثر سکته قلبی درگذشته‌اند.

به گزارش بلاغ، در این تحقیق مشخص شده است که والدینی که بالای ۷۰ سال عمر کرده‌اند، بجه‌های‌شان ۲۰ درصد کمتر از دیگران از سکته قلبی فوت شده‌ است.
 
فرزندان این دست از والدین کمتر از دیگران دچار بیماری‌های عروقی، سکته‌های قلبی، سکته مغزی، فشار خون بالا و کلسترول بالا می‌شوند.
 
محققان ۱۸۶ هزار انگلیسی بین ۵۵ تا ۷۳ سال را زیر نظر داشتند که والدین همه آن‌ها فوت شده بودند. آن‌ها بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ انتخاب شدند و بیش از ۴۷ هزار نفر آن در طول ۸ سال فوت شدند.
 
البته این یافته دلیل بر آن نیست که اگر پدر و مادری هشتاد یا نود ساله دارید، پس تغذیه و زندگی نامناسب داشته باشید یا آن‌هایی هم که والدین‌شان زود هنگام فوت شده است، باید ناامید شوند و تصور کنند آن‌ها هم زود می‌میرند.
 
در واقع این یافته مربوط به ژنتیک است. ژن‌های مورثی می‌تواند بر روی بیماری‌های که باعث سکته قلبی می‌شوند از جمله کلسترول بالا، فشار خون، اعتیاد به تنبالکو و چاقی، تاثیرگذار باشد. همه‌ی این‌‌ها فاکتورهایی هستند که خطر بروز سکته قلبی را بالا می‌برند.
 
 

مرجع : سلامت نیوز

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شهر هوشمندایمنی یکی از مهم ترین جنبه های یک شهر هوشمند است در این راستا، سورات پلیس شهر گجرات چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدنچگونه چاق شویم؟به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه مراحل زایمان طبیعی جهت آشنایی زنان بارداربررسی زایمان، وضع حمل و نفاس طبیعی جهت آشنایی زنان باردار علائم شروع زایمان عبارتند توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن توصیه شماره مقادیر فراوانی آب یا دیگر نوشیدنی‌های ارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج شهر سوالبا عرض سلام وتحیت و ضمن سپاس از اعتماد شما خواهر گرامی حتی در صورتی که ایشان به شما ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشترما با ارتباطات قبل از ازدواج بدون نظارت خانواده مخالف هستیم نکته اش این است که ما با بارقه های امید محلی در دولت تدبیر امید سایت …بارقه های امید محلی در دولت تدبیر امید سایت استان بهزاد کاظمی با انتخاب معاونین نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف الف وعده افزایش ۵۰ درصدی حقوق بازنشستگانباسلام و احترام لطفا این پیام را بخوانید و کمی تامل نمایید از اینکه به فکر بازنشستگان رابطه جنسی و عشق پزشکان ایراندر برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی شهر هوشمند جمع آوری زباله از مکان های عمومی با استفاده از برنامه ریزی و پیگیری سیستم سنتی مبتنی بر کاغذ چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدن به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا در یک تیم ورزشی مراحل زایمان طبیعی جهت آشنایی زنان باردار بررسی زایمان، وضع حمل و نفاس طبیعی جهت آشنایی زنان باردار علائم شروع زایمان عبارتند از توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن توصیه شماره مقادیر فراوانی آب یا دیگر نوشیدنی‌های بی ارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج شهر سوال با عرض سلام وتحیت و ضمن سپاس از اعتماد شما خواهر گرامی حتی در صورتی که ایشان به شما وعده ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشتر ما با ارتباطات قبل از ازدواج بدون نظارت خانواده مخالف هستیم نکته اش این است که ما با اشک ها بارقه های امید محلی در دولت تدبیر امید سایت استان کهگیلویه بارقه های امید محلی در دولت تدبیر امید سایت استان بهزاد کاظمی با انتخاب معاونین سیاسی و نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به الف وعده افزایش ۵۰ درصدی حقوق بازنشستگان باسلام و احترام لطفا این پیام را بخوانید و کمی تامل نمایید از اینکه به فکر بازنشستگان رابطه جنسی و عشق پزشکان ایران در برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی که برای



لینک منبع :با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید

با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5875142/با-این-شیوه-از-طول-عمرتان-آگاه-شوید‎Cached26 نوامبر 2016 ... در تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه‌هایی که والدین‌شان عمر طولانی‌تری داشته‌اند در دهه ۷۰ زندگی خود کمتر از دیگران در دهه ۷۰ زندگی خود ... خبرگزاری تسنیم - با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید https://www.tasnimnews.com/fa/.../با-این-شیوه-از-طول-عمرتان-آگاه-شوید 26 نوامبر 2016 ... به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، در این تحقیق مشخص شده است که والدینی که بالای 70 سال عمر کرده‌اند، بجه‌های‌شان 20 درصد کمتر از دیگران ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - روز پلاس roozplus.com/fa/news/16530/با-این-شیوه-از-طول-عمرتان-آگاه-شوید 26 نوامبر 2016 ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید. در تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه‌هایی که والدین‌شان عمر طولانی‌تری داشته‌اند در دهه ۷۰ زندگی خود ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - روز پلاس | دمادم https://damadam.ir/news/با-این-شیوه-از-طول-عمرتان-آگاه-شوید/4394956 در تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه هایی که والدین شان عمر طولانی تری داشته اند در دهه ۷۰ زندگی خود کمتر از دیگران در دهه ۷۰ زندگی خود بر اثر سکته ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - روز پلاس | دمادم https://damadam.ir/.../اخبار.../با-این-شیوه-از-طول-عمرتان-آگاه-شوید/.../4394956‎Cached26 نوامبر 2016 ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید. در تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه هایی که والدین شان عمر طولانی تری داشته اند در دهه ۷۰ زندگی ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=68196 26 نوامبر 2016 ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این تحقیق مشخص شده است که والدینی که بالای ۷۰ سال عمر ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - خبرگزاری تسنیم 192.99.239.193/fa/news/.../با-این-شیوه-از-طول-عمرتان-آگاه-شوید‎Cachedبه گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، در این تحقیق مشخص شده است که والدینی که بالای 70 سال عمر کرده‌اند، بجه‌های‌شان 20 درصد کمتر از دیگران از سکته قلبی ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - باشگاه خبرنگاران - sarkhat www.sarkhat.com/mobile/fa/news/142078369/‎Cached26 نوامبر 2016 ... به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این تحقیق مشخص شده است که والدینی که بالای ۷۰ سال عمر کرده‌اند، بجه‌های‌شان ۲۰ درصد کمتر از ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید | در تحقیقی در کشور انگلستان www.ghatreh.com/news/nn34782649/این-شیوه-طول-عمرتان-آگاه-شوید 26 نوامبر 2016 ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید. در تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه هایی که والدین شان عمر طولانی تری داشته اند در دهه 70 زندگی ... با این شیوه از طول عمرتان آگاه شوید - پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب ... tnews.ir/news/6ac974946299.html‎Cachedدر تحقیقی در کشور انگلستان مشخص شده است، بچه هایی که والدین شان عمر طولانی تری داشته اند در دهه ۷۰ زندگی خود کمتر از دیگران در دهه ۷۰ زندگی خود بر اثر سکته ...