مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم

[ad_1]

بامداد – تحمل گرمای تابستان کار چندان راحتی نیست و باید تابستان های داغ را در سواحلی سپری کنید که آب و هوای مطبوعی را به شما ارائه دهند. یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای خارجی، سواحل پاراسل می باشند. این جزایر در دریای جنوبی چین واقع شده است. طبیعت زیبا، ساحل و آب تمیز در کنار آرامش خاص جزیره، سفری خاطره انگیز را خلق خواهد کرد به طوری که سال گذشته ۶۵ سفر به این منطقه انجام گرفته و مجموعا ۱۶ هزار توریست تعطیلات خود را در جزایر پاراسل گذرانده اند.

nezare-57a1bffbbf2a5

البته لازم به ذکر است که این جزایر مورد ادعا چین، ویتنام و تایوان بوده است اما اکنون به طور رسمی توسط دولت چین اداره می شود. ساختمان دولت در یکی از جزایر تنها به مساحت ۰٫۰۱ کیلومتر مربع واقع شده است و در این جزیره اجازه راه رفتن با پای برهنه را نخواهید داشت!

استقبال عموم از این منطقه به قدری زیاد شده است که با سواحل مالدیو در حال رقابت است و می توان به عنوان یک منطقه توریستی پر رفت و آمد در آینده ای نزدیک به آن نگاه کرد.

مبنع:مجله نظاره

نوشته با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم



لینک منبع :با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم

Images for با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم |سایت خبری ... bamdad.net/پاراسل.html 26 نوامبر 2016 ... با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم -عکس سواحل پاراسل، مناظر پاراسل، آب وهوای پاراسل، جزایر پاراسل، عکس دیدنی سواحل پاراسل. با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم | بامداد - قطره www.ghatreh.com/news/.../سواحل-بکر-تابستانی-جزایر-پاراسل-آشنا-شویم 26 نوامبر 2016 ... با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم. بامداد تحمل گرمای تابستان کار چندان راحتی نیست و باید تابستان های داغ را در سواحلی سپری ... با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم - اخبار newsall.arisfa.com/vote470-1با%20سواحل%20بکر%20و%20تابستانی%20جزایر%20پاراسل%20آشنا... با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم - جدیدترین خبر ها از سراسر جهان - اخبار. سواحل پاراسل - نظاره www.nezare.com/tag/سواحل-پاراسل/‎Cachedمعرفی سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل. تحمل گرمای تابستان کار چندان راحتی نیست و باید تابستان های داغ را در سواحلی سپری کنید که آب و هوای مطبوعی را به ... چین - نظاره www.nezare.com/category/continents/asia/china/‎Cachedدر چین روستایی در اعماق «غار» با جمعیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که به تازگی توجه مردم جهان را به خود جلب کرده است. روستای ... معرفی سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل . سازه های چین - نظاره www.nezare.com/tag/سازه-های-چین/ معرفی سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل · شهرهایی با بهترین ... با مقبره کوروش بزرگ بیشتر آشنا شویم ... چین با صنعت قدرتمندی که دارد روز به روز در حال ساخت سازه های عجیب و بزرگ است. به تازگی این ... با تکیه نیاوران بیشتر آشنا شوید. ۱۵ جای رویایی در آسیا برای یک ماه‌ عسل تابستانی - کجارو www.kojaro.com/.../15-best-honeymoon-destinations-in-asia-in-summer/‎Cached4 سپتامبر 2015 ... پس اگر برای سفر ماه‌عسل برنامه‌ریزی می‌کنید و دوست دارید یک سفر رویایی را ... با وجود این که سریلانکا در تابستان بسیار گرم است اما این باعث ... مالزی، جزایر و سواحل زیادی را در بر می‌گیرد که از میان آنها، لنکاوی، ... در جنگل‌های بارانی‌، گشت‌و‌گذار در پارک‌های ملی و استراحت در سواحل بکر و زیبا، زمان‌بندی کنید. برترین ها بایگانی - صفحه 23 از 34 - گردش مگ | مجله گردشگری | جاذبه ... gardeshmag.com/category/برترین-ها/page/23/‎Cachedدر این مطلب با روستای دیدنی خفر آشنا می شویم. نظر دهید. انتشار یافته : 0; در انتظار بررسی : 0. معرفی سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل. شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ... divar - بایگانی‌ها tech24.ir tech24-ir.site-divar.ir/page/1720?lang=az با سواحل بکر و تابستانی جزایر پاراسل آشنا شویم ... بامداد – تحمل گرمای تابستان کار چ& # . ... با جاذبه های گردشگری کشور استرالیا بیشتر آشنا شویم.