مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تکنیک های شستن اصولی لباس سفید

[ad_1]

بامداد- شستن لباسهای سفید باید طبق اصول و با رعایت چند نکته انجام شود. لباس های رنگ روشن و سفید در هنگام شستشو خیلی زود از سایر لباس های رنگی ، رنگ می گیرند و باید مراقب این نکته باشید. در این پست سماتک به شما روش اصولی شستن لباسهای سفید را آموزش خواهد داد.

 نکات زیر را در زمان شستشوی لباس های خود دنبال کنید. با رعایت این چند نکته ی ساده بهتر از همیشه از لباس های خود مراقبت کنید.

پس از یک یا دو بار پوشیدن آن ها را بشویید
حتی اگر شما نبینید به مرور زمان آلودگی ها و تعریق بدن باعث می شوند لباس سفید شما زرد با خاکستری شود. باید قبل از جمع شدن آلودگی ها و این اتفاق لباستان را بشویید.

در اولین فرصت لکه ها را پاک کنید
لکه های غذا مانند کچاپ یا قهوه را سریعاً پاک کنید، اما برای لکه هایی که دیده نمی شوند هم، مانند لکه های عرق، باید همین کار را انجام دهید تا روی لباس ثابت نشوند. برای این کار یک پودر آنزیم دار را روی زیربغل لباس خود بریزید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. سپس آن را داخل لباسشویی انداخته و بشویید.

همیشه لباس های سفید و رنگی را جدا کنید
این برای همه ی شما مشهود است، اما باید بدانید اهمیت بسیار زیادی دارد. این کار یک باید است.

از پودر دارای سفیدکننده استفاده کنید
از محصولات دارای سفیدکننده استفاده کنید. این محصولات سفیدی لباس شما در زمان شستشو را سفیدتر می کنند.

در اندازه ی ماده ی شستشو دقیق باشید
مصرف زیاد یا کم از پودر می تواند پارچه ی شما را خاکستری و کثیف باقی بگذارد. علت آن است که ماده ی شوینده لایه ای روی پارچه و آلودگی ها ایجاد می کند، در نتیجه لکه ها گیر افتاده و از بین نمی روند. دستورالعمل روی محصول شوینده را دنبال کنید

زیاد از حد ماشین را پر نکنید
زمانی که می بینید ماشین لباسشویی شما هنوز کمی جای خالی دارد سخت است جلوی خودتان را بگیرید و آن را پرتر نکنید. اما دقت داشته باشید لباس ها برای تمیز شدن باید درون ماشین بچرخند. اگر ماشین را خیلی پر کنید فضای کافی وجود ندارد تا پودر بتواند با آلودگی ها تماس برقرار کرده و کار شستشو را انجام دهد.

از گرم ترین آب مناسب برای پارچه استفاده کنید
هر چه آب گرم تر باشد میکروب بیشتری را از بین می برد. دمای بالاتر آلودگی بیشتری را از بین می برد، آلودگی هایی که به مرور باعث خراب شدن رنگ لباس می شوند. اما برای جلوگیری از چروک زیاد و آسیب دیدن لباس بهتر است به اتیکت لباستان نگاهی بیندازید تا بالاترین دمای مطمئن برای آن را پیدا کنید.

لباس را مطابق دستورات اتیکت آن خشک کنید
خشک کردن بیش از اندازه ی لباس باعث می شود لباس شما قدیمی و کهنه به نظر برسد. تنظیمات ماشین لباسشویی خود را مطابق اتیکت لباس قرار دهید. می تواند از حالت اتوماتیک استفاده کنید تا خشک کن هر زمان که حس کرد لباس شما خشک شده است کار خود را متوقف کند، نه هر وقت که زمان آن تمام شد.

نوشته تکنیک های شستن اصولی لباس سفید اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تکنیک های شستن اصولی لباس سفید سایت …سبک زندگیخانه و خانه داریتکنیک های شستن اصولی لباس سفید شستن لباس سفیدلباس های سفیدشستن لباستکنیک های شستن تکنیک های شستن اصولی لباس سفید شستن لباسهای سفید …تکنیک های شستن اصولی لباس سفید شستن لباسهای سفید باید طبق اصول و با رعایت چند نکته تکنیک های شستن لباس های سفید جدید گهرتکنیکهایشستنلباسهایسفیدتکنیک های شستن لباس های سفید برای شما عزیزان اماده کرده ایم که در ادامه می خوانیدشستن لباس های سفید نازخاتونشستنلباسهایسفیدروش سوم برای شستن لباس های سفید شستن لکه های لباس سفید تکنیک های شستن لباس های روشهای اصولی شستن و خشک کردن انواع لباس روش های اصولی خشک کردن لباس شستن و خشک کردن لباس های شستن لباس های سفیدتکنیک های ساده برای شستشوی لباس های سفید نحوه شستشوی لباس های سفید تکنیک های شستن لباس های سفید روشهای اصولی شستن و خشک کردن انواع لباس روش های اصولی خشک کردن لباس روش های اصولی شستن و لباس های سفید تکنیک هایی نکته هایی مهم در شستن لباس های سفید لباس های سفید نحوه شستشوی لباس های سفید تکنیک های شستن اصولی شستن و خشک شستن لباس شستن لباس شستن لباس های سفید اصولی شستن لباسهای سفید از تکنیک های شستشو است لباس راهی فوق العاده برای تمیز کردن البسه سفید از لباس‌های سفید، نتیجه شستشو صحیح و آگاهی از تکنیک‌های در شستن لباس های سفید بافت پادری و استفاده از لباس های کهنه عکس لباسهای کهنه کاموا پادری بافت پادری بافتنی بافت پادری و استفاده از لباس های کهنه عکس ازبین بردن لکه های روغن مایع برروی لباس ها سلام خسته نباشید لکه های روغن مایع برروی لباس ها را چگون می توان از بین برد حتی به خشک شویی خانه داری،شستشو،نظافت،روشهای پاک کردن لکه تزیین میوهخانه داریآموزش بافتنیهنر در خانهنظافت منزلکلاه بافتنی خانه تکانیلباس بافتنی ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی اصولا شیوه‌های ارزیابی قابلیت اطمینان بر ارزیابی «احتمال خطر» استوار است، البته در گذشته نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود پنج ماسک صورت خانگی برای از بین بردن لکه ها، ماسک برای لک ماسک برای لک صورتماسکهای برای لک صورتماسک برای صورتهای لک دارماسک گیاهی برای لک صورتماسک با این هفت روش پوست درخشان و شفاف داشته باشید، جوان سازی پیری، خستگی و تیرگی پوست با روش های جوان سازی آن از بین می روند این روش ها، مشکلات پوستی را کافه معماری پورتال تخصصی معماری به عنوان نمونه معنی ضریب ۱۰ در این واحدها این است که با افزایش حرارت ۱۰ درجه سانتیگراد به اصول کلی لباس پوشیدن و نحوه انتخاب لباس آرشیو خانم ها همیشه پوشیدن راحت و ساده پیراهن را دوست دارند، اما مدل‌های جدید سال بیشتر به شکل



لینک منبع :تکنیک های شستن اصولی لباس سفید

Images for تکنیک های شستن اصولی لباس سفید تکنیک های شستن اصولی لباس سفید |سایت خبری تحلیلی بامداد ... bamdad.net/شستن-لباس-سفید.html‎Cached25 نوامبر 2016 ... تکنیک های شستن اصولی لباس سفید- شستن لباس سفید,لباس های سفید,شستن لباس,تکنیک های شستن لباس,تمیزی لباس سفید,پاک شدن لکه ... روشهای اصولی شستن و خشک کردن انواع لباس - بیتوته www.beytoote.com/.../wash.../washing1-drying-clothes1.html‎Cached Similarروش های خشک کردن لباس,روش های اصولی خشک کردن لباس ... اتیکت حداکثر دمای مجاز در حین شستشو می باشد علامت مثلث نشانه استفاده از سفید کننده ها می باشد و وجود ... نکته هایی مهم در شستن لباس های سفید - بیتوته www.beytoote.com/.../wash-taint/washing1-white-clothes1.html‎Cachedنکاتی برای شستن لباس های سفید نکته هایی مهم برای شستشوی لباس های سفید نحوه شستشوی لباس های سفید, تکنیک های شستن لباس های سفید, طرز شستن لباس ... تکنیک های شستشوی ونحوه نگهداری لباس - پرشین وی persianv.com/khaneh/تکنیک-های-شستشوی-ونحوه-نگهداری-لباس.html 17 آگوست 2016 ... نکاتی برای شستن و نگهداری لباس‌ های مشکی · روشهای اصولی شستن و خشک کردن انواع لباس ... تکنیک های ساده برای شستشوی لباس های سفید. روش شستشوی لباس های کتان - نمناک namnak.com/نحوه-ی-شستشوی-لباس-کتان.p1501‎Cachedشستشوی لباس های کتان به علت ضخامت و نوع جنس آن ها بسیار کار سختی است و به راحتی نمی توان لکه های روی آن ها را برطرف نمود . ... نحوه شستشوی اصولی لباس کتان ... در مورد پارچه های سفید در صورت تمایل می توان از سفیدکننده نیز استفاده کرد. ترفندهای شستن لباس در ماشین لباسشویی - نمناک namnak.com/شستن-لباس-در-ماشین-لباسشویی-.p44576‎Cachedشستن لباس در ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است چراکه در ... برای پاک کردن لکه ها، از یک پارچه سفید استفاده کنید تا مطمئن باشید رنگ نمی دهد. تکنیک های شستشوی نگهداری لباس - onvansho onvansho.ir/result/تکنیک-های-شستشوی-نگهداری-لباس.html تکنیک های تمیز کردن محل مناسب برای نگهداری پیش از شستشوی لباس ها لوله های سوراخ . ... نحوه شستشوی لباس های سفید پاکیزهسفید نگه تکنیک های شستشوی ونحوه ... ir روش های شستشوی لباس‌های نگهداریشستشوی لباس روش هاتکنیک های اصولی . راهنمای شستن انواع مختلف پارچه ها و لباس ها • هنر خانه داری،سفره آرایی ... https://baelm.net/راهنمای-شستن-انواع-مختلف-پارچه-ها-و-لبا/‎Cachedراهنمای شستشو و نگهداری از پارچه, تکنیک های تمیز کردن پارچه ها. برای بسیارى ... لباس های نخی سفید را می توان با استفاده از سفید کننده ها لکه گیری کرد. اما توجه ... روش شستشوی لباس‌های کتان - تبیان article.tebyan.net/189814/روش-شستشوی-لباس-های-کتان‎Cached8 دسامبر 2011 ... شستشوی آن‌ها در عین خاص بودن، ساده است و چون بخش زیادی از لباس های افراد خانواده را در بر می گیرند ،اگر روش شستشوی آن ها را به خوبی ... برای تمیزتر شدن لباس‌های سفید و روشن از آب گرم‌ استفاده کنید. ... انجام کارها به روش اصولی.