مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود

[ad_1]
تین‌نیوز| مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون رزرواسیون تاسیسات اقامتی و گردشگری بصورت سنتی انجام می‌شود، جریان سازی نفوذی از طریق دنیای مجازی را مهم تلقی کرد و گفت: با تحقق این مهم و عینیت یافتن آرمان‌های موجود صنعت گردشگری در گیلان وارد مرحله شکوفایی خواهد شد.
 
 رضا علیزاده در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، گسترش فناوری‌های در حوزه گردشگری روستا و روستاییان را منابع اصلی تولید و رشد اقتصاد ملی خواند و گفت: بهرهگیری‌ از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌تواند توسعه روستاهای کشور را رقم بزند و همچنین با ایجاد بسترهای لازم، گردشگری پایدار را رونق ببخشد.

وی با بیان اینکه ICT روستایی می تواند توسعه در ابعاد گوناگونی همچون بازاریابی تولیدات روستاییان، درآمدافزایی بومیان، معرفی ظرفیت های روستایی و نیز رونق گردشگری را به دنبال داشته باشد، از تسهیل و تسریع فرایندهای اداری از طریق شبکه‌های ارتباطی جدید به عنوان دیگر مزایای توسعه تجارت در حوزه روستایی یاد کرد.

این مسئول افزود: ایجاد توسعه همه جانبه و پایدار در زمینه صنعت گردشگری مستلزم شناسایی ابعاد مختلف روستا است.
علیزاده، مارکتینگ و بازاریابی را از معضلات در چرخه تولید تا عرضه کالاهای صنایع دستی خواند و افزود: با شبکه سازی و الکترونیکی کردن فعالیت‌های مرتبط با این موضوع در مدت زمان کوتاهی شاهد تحولات اثربخشی در جوامع روستایی گیلان خواهیم بود.

وی از آمادگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان برای اجرای طرح مذکور خبر داد و اظهار کرد: تمامی داده های لازم، تهیه و تنظیم شده و به زودی برای پردازش های اولیه ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه دفاتر خدمات ارتباطی موجود در استان از نظر تعدد و نیروی انسانی ماهر در شرایط مطلوبی برای ارائه طرح توسعه تجارت روستایی به سر می برد، خواستار همکاری دیگر نهادهای ذیربط برای اجرای هرچه بهتر طرح مذکور شد و خاطرنشان کرد: فاز اول طرح توسعه تجارت روستایی بصورت پایلوت در حدود 230 دفتر خدمات ارتباطی آغاز خواهد شد که از 21آذرماه سال جاری دوره های آموزشی آن در 5 شهرستان اجرا می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود é é é



لینک منبع :رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود

رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود - ایسنا www.isna.ir/.../رزرواسیون-تاسیسات-گردشگری-گیلان-سنتی-انجام-می-شود‎Cached27 نوامبر 2016 ... مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون رزرواسیون تاسیسات اقامتی و گردشگری بصورت سنتی انجام ... رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود - تین نیوز www.tinn.ir/.../110917-رزرواسیون-تاسیسات-گردشگری-گیلان-سنتی-انجام-می-شود‎Cached27 نوامبر 2016 ... تین‌نیوز| مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون رزرواسیون تاسیسات اقامتی و گردشگری بصورت ... رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود econews.com/fa/content/87563 2 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون رزرواسیون تاسیسات اقامتی و گردشگری بصورت ... پرتال اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان www.gilanchto.ir/‎Cached Similarپرتال اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان,اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، شادمان،آرش شادمان،داده سیستم ... رونق گردشگری پایدار در روستاهای گیلان با بهره‌گیری از فناوری ... gilnegah.ir/81710/رونق-گردشگری-پایدار-در-روستاهای-گیلان/‎Cached27 نوامبر 2016 ... گیل نگاه: مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: ... رزرواسیون تاسیسات اقامتی و گردشگری بصورت سنتی انجام می‌شود، ... آرشیو - ایسنا - isna header 79.174.160.254/page/archive.xhtml?mn=10&wide=0&dy... رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هرچند اعلام شده است که عامل حادثه قطار تبریز – مشهد خطای انسانی ... رزرواسیون تاسیسات گردشگری گیلان سنتی انجام می‌شود ... آرشیو - ایسنا - isna header 79.174.160.254/page/archive.xhtml?mn=10&wide=0... مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون رزرواسیون تاسیسات اقامتی و گردشگری بصورت سنتی انجام می‌شود، جریان سازی ... موزه میراث روستایی گیلان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/موزه_میراث_روستایی_گیلان‎Cached Similarقرار است بناهای ۹ روستای اصیل استان که نمادهای معماری اصیل گیلان در آن‌ها نمایان است واچینی شود و سپس در ... دیرینگی بناهای موجود در سایت موزه از ۶۵ تا ۱۸۰ سال است. ایرنا - خانه مسافرها، محور توسعه جامعه روستایی گیلان www.irna.ir/fa/News/82405931/‎Cached29 ژانویه 2017 ... رشت - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ... از ظرفیت خانه مسافرها و اقامت گاه های روستایی در حال انجام است. اجرای طرح حرم تا حرم نوروز 96 در رشت - گیلان - خبرگزاری فارس gilan.farsnews.com/news/13951212000902‎Cached3 مارس 2017 ... خبرگزاری فارس|; سایت گیلان|; عناوین کل اخبار|; سیاسی|; فرهنگی|; اجتماعی| ... معاون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان خبر داد ... گردشگران در ایام نوروز اظهار کرد: سال‌های گذشته رشت محلی برای عبور گردشگران بود اما ... انتظامی و صنعت، معدن و تجارت از تاسیسات گردشگری گیلان انجام می‌شود.