مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد

[ad_1]

پس از اعلام قطعی سراسری اینترنت ایرانسل، این شرکت اعلام کرد مشکل به طور کامل رفع شده است.

پس از اعلام قطعی سراسری اینترنت ایرانسل، این شرکت اعلام کرد مشکل به طور کامل رفع شده است.

وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد جوان؛ در تهران و برخی شهرهای کشور، اینترنت کاربران اپراتور دوم بنا به دلایل نامعلومی با مشکل مواجه شد به طوری که چند ساعتی به اینترنت دسترسی نداشتند. تا اینکه در ساعات پایانی شب روابط عمومی این شرکت اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد موضوع به طور کامل حل شده و وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد.

متن اطلاعیه ایرانسل به این شرح است:

"در پی انتشار اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر قطعی سراسری اینترنت ایرانسل، اعلام می دارد که این شرکت در راستای بروزرسانی شبکه با هدف هرچه بهتر کردن ارائه خدمات خود به مشترکان، در ساعات گذشته تغییراتی در شبکه دیتای خود ایجاد کرده است که متاسفانه در برخی مناطق بعضی مشترکان دقایقی با کندی سرعت اینترنت رو به رو شده اند.
ضمن ابراز تاسف از اشکال رخ داده در تجربه اینترنت برخی مشترکان گرامی، به اطلاع می رساند که در حال حاضر وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد".


روابط عمومی ایرانسل

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

من و تو هم قرار است سریال بسازداتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در اینترنت خطر انفجار خودرو در هر نقطه کدهای مخفی موبایلهای سونی اریکسون سامسونگ …ابتدا باطری را کامل شارژ کنید باطری را در بیاورید سیم کارت را در بیاوریدپارسی نیوزخبرگزاری فارس حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از نازنین عروسک زشتفال هفته شنبه دی متولدین فروردین دیگران شاید در رفتارشان نشان ندهند که به پایگاه تخصصی پشتیبان همراه کدهای مخفی موبایل۱ در قسمتی که سیم کارت شما قرار میگیره چند تا فلز نازک وجود داره که اون فلزا به سیم کد های مخفی موبایل کد های مخفی گوشی های موبایلاین کدهای طلایی تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه ای دارند که به فریدالدین حدادعادل؛ آقازاده تصمیم سازخطر انفجار خودرو در هر نقطه کشور تغییر استراتژی داعش در موصل اگر زنجانی همکاری می مشاوره ی شغلی آرشیو …یکی دوستان کمی در مورد این لوازم ارایشی توضیح بده خرید جنس از کجا باشهبرای کسی که ایران سرزمین بهشت گمشده علم ها علائم و آثار سنگ …نحوه درست کردن اشیاء مفرغی در قدیم الایام دوستان در این تاپیک میخاهیم راجع به نحوه استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور هدیه ……استخدام دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور در سال ۹۴ استخدام دستیاران ستادی «من و تو» هم قرار است سریال بسازد اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در اینترنت خطر انفجار خودرو در هر نقطه کشور نازنین عروسک زشت فال هفته شنبه دی متولدین فروردین دیگران شاید در رفتارشان نشان ندهند که به نفع شما پایگاه تخصصی پشتیبان همراه کدهای مخفی موبایل ۱ در قسمتی که سیم کارت شما قرار میگیره چند تا فلز نازک وجود داره که اون فلزا به سیم کارت وصل پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از تهمت کد های مخفی موبایل کد های مخفی گوشی های موبایل این کدهای طلایی تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه ای دارند که به واسطه کدهای مخفی موبایلهای سونی اریکسون سامسونگ نوکیا وبه ابتدا باطری را کامل شارژ کنید باطری را در بیاورید سیم کارت را در بیاورید فریدالدین حدادعادل؛ آقازاده تصمیم ساز خطر انفجار خودرو در هر نقطه کشور تغییر استراتژی داعش در موصل اگر زنجانی همکاری می کرد به بانکی بانک ملی ایران با بزرگترین شبکه خودپرداز در سراسر کشور حتی در دورافتاده ترین نقاط بصورت ایران سرزمین بهشت گمشده علم ها علائم و آثار سنگ نگاره ها نحوه درست کردن اشیاء مفرغی در قدیم الایام دوستان در این تاپیک میخاهیم راجع به نحوه ساختن و مشاوره ی شغلی آرشیو انجمن های یکی دوستان کمی در مورد این لوازم ارایشی توضیح بده خرید جنس از کجا باشهبرای کسی که تجربه



لینک منبع :وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد

قطعی چند ساعته اینترنت ایرانسل در تهران - ایسنا www.isna.ir/news/.../قطعی-چند-ساعته-اینترنت-ایرانسل-در-تهران‎Cached27 نوامبر 2016 ... ... رخ داده در دسترسی برخی مشترکان گرامی اینترنت، به اطلاع می رساند که در حال حاضر وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد.". وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد www.yjc.ir/.../وضعیت-شبکه-ایرانسل-در-سطح-کشور-در-حالت-عادی-قرار-دارد‎Cached27 نوامبر 2016 ... وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تهران و برخی ... وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد | پایگاه ... samaaknews.com/.../وضعیت-شبکه-ایرانسل-در-سطح-کشور-در-حالت-ع/ 28 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ در تهران و برخی شهرهای کشور، اینترنت کاربران اپراتور دوم بنا به دلایل نامعلومی با مشکل مواجه شد به ... وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد | پردیس ... www.irangapco.com/وضعیت-شبکه-ایرانسل-در-سطح-کشور-در-حالت-ع/ 27 نوامبر 2016 ... پس از اعلام قطعی سراسری اینترنت ایرانسل، این شرکت اعلام کرد مشکل به طور کامل رفع شده است. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ... توضیح ایرانسل در مورد قطع اینترنت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../توضیح-ایرانسل-در-مورد-قطع-اینترنت‎Cached27 نوامبر 2016 ... در پی بروز اختلال در شبکه دیتای اپراتور ایرانسل که قطعی چندساعته ... که در حال حاضر وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد. قطعی چند ساعته اینترنت ایرانسل در تهران | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../161014-قطعی-چند-ساعته-اینترنت-ایرانسل-در-تهران‎Cached27 نوامبر 2016 ... بعد از ظهر امروز برای چندین ساعت دسترسی مشترکان ایرانسل به ... رساند که در حال حاضر وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد. ایرانسل درباره قطعی شبکه دیتا بیانیه داد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../ایرانسل-درباره-قطعی-شبکه-دیتا-بیانیه-داد‎Cached27 نوامبر 2016 ... ایرانسل درباره قطعی شبکه دیتا بیانیه داد ... ایرانسل - واگذاری ... رساند که در حال حاضر وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد. جی نیوز - وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد jnews.jamaran.ir/news/id/1711140 28 نوامبر 2016 ... وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد. گردآوری جی نیوز : روابط عمومی ایرانسل انتهای پیام/ . منبع : باشگاه خبرنگاران جوان. اینترنت ایرانسل قطع شد وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت ... jnews.jamaran.ir/news/id/1711235 28 نوامبر 2016 ... جی نیوز - اینترنت ایرانسل قطع شد وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد. ایرانسل درباره قطعی شبکه دیتا بیانیه داد - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/.../ایرانسل-درباره-قطعی-شبکه-دیتا-بیانیه-داد‎Cached3 روز پیش ... به گزارش تیترشهر: بعد از قطعی شبکه اینترنت ایرانسل در تهران و ... که در حال حاضر وضعیت شبکه ایرانسل در سطح کشور در حالت عادی قرار دارد.".