مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید

[ad_1]

چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید

چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید 

چیپس پنیری بسیار خوشمزه و مقوی و سالم است. این چیپس می تواند جایگزین مناسبی برای هله هوله برای بچه ها باشد. چیپس یکی از خوشمزه ترین اسنک هایی است که وجود دارد و می توان در هر ساعت از شبانه روز آن را خورده و لذت برد.

 

به همین خاطر شاید بد نباشد که روش تهیه آن با طعم های گوناگون را یاد گرفته و با کمترین میزان روغن، آن را در خانه تهیه کنید. در این مطلب، نوع پنیری چیپس را انتخاب کرده ایم که امیدواریم دوست داشته باشید.

 

مواد لازم:

۳ عدد سیب زمینی متوسط
۱ قاشق غذاخوری روغن سرخ کردنی
۲ پیمانه کراکر پنیری
۱ قاشق غذاخوری نمک
چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنیدطرز تهیه:

1. فر را با دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد روشن کنید.

 

2. سیب زمینی ها را تمیز شسته و سپس خشک کنید. لازم نیست پوست آنها را بگیرید.

 

3.با استفاده از یک چاقوی بسیار تیز آنها را به ورقه های باریک برش بزنید.

 

4. کراکرهای پنیری را درون کیسه های زیپ کیپ ریخته و بکوبید تا کاملا پودر شوند.

 

5. سینی فر را با روغن چرب کرده و ورقه های سیب زمینی را درون آن بچینید و کراکرها را روی آن بریزید.

 

6. سینی را به مدت ۳۰ تا ۳۵ دقیقه درون فر بگذارید تا چیپس ها طلایی و برشته شوند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنیدغذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز …فلافل و فوت و فن های تهیه آن رسپی ژله انار و زنجبیل را یاد بگیریم سالاد سریع رسپی سالاد صنایع غذایی – جدیدترین اخبار ایران و جهان …طرز تهیه کیک زنجبیل یک کیک سنتی خوشمزه در این مطلب طرز تهیه کیک زنجبیل را که حاو ادویه آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر هنردر خانه انواع غذاهاسلام این لقمه های پنیری خوشمزه را از شبکه جام جم آموختم وتهیه کردم که شما میتونید آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه تهیه یک صبحانه گیاهی مقوی و انرژی بخشتهیه یک صبحانه گیاهی مقوی و انرژی بخش این یک صبحانه لذیذ ، پرانرژی و خوشمزه می باشد هنردر خانهبا سلام به اطلاع کاربران و بازدیدکنندگان محترم می رساند وبلاگ هنر در خانه مبادرت به آشپزی سالم پزشکان ایران اگر طرفدار غذاهای سالم هستید، سعی کنید این خوراک را در برنامه غذایی‌اتان بگنجانید انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی طرز تهیه و روش درست کردن فرنی خوشمزه با نشاسته خودتان در خانه، نان خامه ای درست کنید غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد صنایع غذایی – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز طرز تهیه کیک زنجبیل یک کیک سنتی خوشمزه در این مطلب طرز تهیه کیک زنجبیل را که حاو ادویه های هنردر خانه انواع غذاها سلام این لقمه های پنیری خوشمزه را از شبکه جام جم آموختم وتهیه کردم که شما میتونید فیلم آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسرقهوهکباب هنردر خانه با سلام به اطلاع کاربران و بازدیدکنندگان محترم می رساند وبلاگ هنر در خانه مبادرت به تهیه آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا در بازار محصولات بهداشتی معمولا آن‌قدر تنوع وجود دارد که گاهی باعث سردرگمی مشتریان می‌شود تهیه یک صبحانه گیاهی مقوی و انرژی بخش تهیه یک صبحانه گیاهی مقوی و انرژی بخش این یک صبحانه لذیذ ، پرانرژی و خوشمزه می باشد که



لینک منبع :چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید

Images for چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید - پارس ناز www.parsnaz.com/چیپس-پنیری-خوشمزه-را-خانه-درست-کنید.html‎Cachedچیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید ،طرز تهیه چیپس پنیری،آموزش تهیه چیپس پنیری خوشمزه،درست کردن چیپس پنیری سالم و مقوی،چیپس پنیری برای بچه ها. چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید | پرشین سورنا www.persiansurena.com/چیپس-پنیری-خوشمزه-را-در-خانه-درست-کنید/‎Cached28 نوامبر 2016 ... "پایگاه اینترنتی روبات سورنا": چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید چیپس پنیری بسیار خوشمزه و مقوی و سالم است. این چیپس می تواند ... چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید - onvansho onvansho.ir/result/چیپس-پنیری-خوشمزه-را-در-خانه-درست-کنید.html چیپس چیپس یکی از خوشمزه آن را در خانه تهیه کنید در خانه درست کنید چیپس . ... تابحال سعی کرده اید در خانه چیپس درست کنید نان سیر هر خوراکی را خوشمزه تر میکند ... چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید | سوسوگروپ soosoogroup.ir/چیپس-پنیری-خوشمزه-را-در-خانه-درست-کنید/‎Cached28 نوامبر 2016 ... چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید. چیپس پنیری بسیار خوشمزه و مقوی و سالم است. این چیپس می تواند جایگزین مناسبی برای هله هوله برای ... طرز تهیه چیپس و پنیر با بهترین روش در منزل - آرگا arga-mag.com/45692/طرز-تهیه-چیپس-و-پنیر‎Cached19 فوریه 2016 ... چیپس و پنیر از خوشمزه ترین انواع پیش غذا ها است که شما می توانید برای پذیرایی در مهمانی ها و مجالس خود از این نوع پیش غذای خوشمزه استفاده کنید. میزغذا » چیپس و پنیر www.mizeghaza.com/1387/04/01/چیپس-و-پنیر/‎Cached Similarبستگی داره برای چند نفر بخواهید درست کنید. اولش بگم ... نکته : چون در این غذا از پنیرپیتزا استفاده می شه، اگر کم باشه، غذا خوشمزه نمی شه و مواد به هم نمی چسبه. میزغذا » چیپس و پنیر مخصوص در ماکروفر www.mizeghaza.com/1387/.../chips_and_cheese_in_microwave/‎Cached Similarخانه · درباره ما ... chips. برای اشتراک‌گذاشتن فیسبوک خود کلیک کنید (در پنجرۀ تازه باز می‌شود) ... خیلی خوشمزه میشه و چون مرغ و ژامبون داره جای وعده ی غذایی رو میگیره. ... یادم باشه برای پس فردا یاد مامانم بیارم برام یه چیپس و پنیر مخصوص درست کنه. چیپس پنیری خوشمزه را در خانه درست کنید - پایگاه اطلاع رسانی کرمان ... tnews.ir/news/cee575257347.html 3 دسامبر 2016 ... چیپس پنیری بسیار خوشمزه و مقوی و سالم است. این چیپس می تواند جایگزین مناسبی برای هله هوله برای بچه ها باشد. چیپس یکی از خوشمزه ترین ... طرز تهیه «چیپس پنیری» در خانه - میهن مگ https://mihanmag.com/post/.../طرز_تهیه_«چیپس_پنیری»_در_خانه‎Cached13 نوامبر 2016 ... میهن مگ : وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: چیپس یکی از خوشمزه ترین اسنک هایی است ... بدون شک پس از یک بار درست کردن، آن را در دستور آشپزی های ماهانه خود قرار خواهید داد. ... چگونه برای آماده سازی "چیپس و پنیر" در خانه ... بنابراین شاید آن است که روش تهیه آن, من آموخته اند که با حداقل مقدار روغن آن را در خانه تهیه کنید.