مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور

[ad_1]

محققان دانشگاه صنعتی شریف گجت فشار خون با قابلیت تعبیه در یک ساعت مچی و ذخیره سابقه بیمار عرضه کردند.

فشارخون قلب پزشک

به گزارش ایسنا محمد حلاجیان از محققان این طرح با بیان اینکه متغیرهای زیادی در فاکتورهای مراقبت از بدن و سلامت بدن وجود دارد، گفت: گاهی اوقات مشخص شدن اینکه فرد در وضعیت مناسبی هست سخت است ولی امروزه استفاده از گجت‌های موجود در بازار می‌تواند به افراد کمک کند.

حلاجیان با اشاره به کاربردی شدن دستگاه‌های هوشمند در منازل، ادامه داد: این تجهیزات هوشمند به افراد این اجازه را می‌دهند تا فشار خون را اندازه‌گیری کنند و در برخی از دستگاه‌ها امکان پیش بینی احتمال ابتلا به برخی بیماری‌های قلبی و عروقی نیز وجود دارد.

وی در عین حال با اشاره به چالش‌های استفاده از این دستگاه‌ها یادآور شد: دستگاه‌های فشارخون فعلی دارای یک دستبند یا بازوبند باد شونده هستند و معمولا با حضور پرستار و در مواقعی که بیمار هوشیار است استفاده می‌شوند. این امر باعث محدودیت امکان استفاده از این تجهیزات ‌شده است و امکان استفاده دائمی از آنها در طول روز وجود ندارد.

این محقق با بیان اینکه این نوع دستگاه‌ها به دلیل ساختاری که دارند باعث وارد آمدن فشارهایی بر روی سیستم قلبی و عروقی می‌شوند، اظهار کرد: برای رفع این مشکلات گجتی را طراحی کردیم.

وی این گجت را فاقد دستبند یا بازوبند بادشونده دانست و افزود: گجت ساخته شده قابل تعبیه در یک ساعت مچی است و این امکان را می‌دهد تا حتی در مواقعی که فرد از سلامت کامل سیستم قلبی عروقی برخوردار نیست، به طور مداوم فشار خون فرد را مانیتور کند.

وی با تاکید بر اینکه گجت طراحی شده در حد استانداردهای بین‌المللی است، یادآور شد: این محصول از سه بخش «گجت»، «اپلیکیشن موبایل» و «سرورهای حاوی اطلاعات سلامت افراد» تشکیل شده است.

به گفته وی بخش سخت‌افزار گجت‌ طراحی شده حاوی  اطلاعات حیاتی چون سابقه علائم قلبی و فشار خون فرد است و می‌تواند توسط متخصصان و پزشکان مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکروالکترونیک معاونت علمی ساخته شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جزوه آناتومی در مهندسی پزشکیجزوه آناتومی در مهندسی پزشکی در این بخش ، جزوه آناتومی در مهندسی پزشکی تدریس شده توسط آشنایی با دستگاه الکتروکوتر آشنایی با دستگاه الکتروکوتر این ابزار جراحی الکتریکی جهت ایجاد برش و جلوگیری از شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …تیمی از محققان ژاپنی اعلام کرده‌اند اولین روبات پرنده مگس خوار که با کمک حرکت سریع برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاتکنولوژیپرتاب زباله از راه دور درون سطل زباله یکی از کارهای لذت بخشی است که از پشت میز انجام می جزوه آناتومی در مهندسی پزشکی جزوه آناتومی در مهندسی پزشکی در این بخش ، جزوه آناتومی در مهندسی پزشکی تدریس شده توسط مهندس آشنایی با دستگاه الکتروکوتر آشنایی با دستگاه الکتروکوتر این ابزار جراحی الکتریکی جهت ایجاد برش و جلوگیری از خونریزی شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و اختراعات تیمی از محققان ژاپنی اعلام کرده‌اند اولین روبات پرنده مگس خوار که با کمک حرکت سریع بال‌ها برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات یکسوساز قوسی صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می تکنولوژی جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا تکنولوژی پرتاب زباله از راه دور درون سطل زباله یکی از کارهای لذت بخشی است که از پشت میز انجام می دهیم کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی این نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این حال



لینک منبع :عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور

عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور - ایسنا www.isna.ir/.../عرضه-گجت-فشار-خون-هوشمند-از-سوی-محققان-کشور‎Cached26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه صنعتی شریف گجت فشار خون با قابلیت تعبیه در یک ساعت مچی و ذخیره سابقه بیمار عرضه کردند. به گزارش ایسنا محمد حلاجیان از ... عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../عرضه-گجت-فشار-خون-هوشمند-از-سوی-محققان-کشور/ 26 نوامبر 2016 ... محققان دانشگاه صنعتی شریف گجت فشار خون با قابلیت تعبیه در یک ساعت مچی و ذخیره سابقه بیمار عرضه کردند. عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-336612.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، محمد حلاجیان از محققان این طرح با بیان اینکه متغیرهای زیادی در فاکتورهای مراقبت از بدن و سلامت بدن وجود دارد، ... استان سمنان/عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور semnan.ivo.ir/.../home/?.../عرضه-گجت-فشار-خون-هوشمند-از-سوی-محققان-کشور‎Cachedسازمان دامپزشکی کشور-/ ... همه خبرها. عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور · بیشتر. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به سازمان دامپزشکی کشور است. [PDF] عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور www.asrerasaneh.ir/Newspaper/PagePDF/5698‎Cached27 نوامبر 2016 ... نقش حفاظتی باکتری های پوست. در مقابل بیماری پوستی. طبق یک مطالعه جدید، متداول ترین باکتری های. موجود بر روی پوست همچون محافظی از پوست ... عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور | - پورتال خبرخوان اِلیم elim.ir/fa/.../عرضه-گجت-فشار-خون-هوشمند-از-سوی-محققان-کشور/‎Cachedبه گزارش ایسنا محمد حلاجیان از محققان این طرح با بیان اینکه متغیرهای زیادی در فاکتورهای مراقبت از بدن و سلامت بدن وجود دارد، گفت: گاهی اوقات مشخص شدن اینکه فرد ... عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور - سایت آزمون دکتری ... www.phdazmoon.net/60023-phd-azmoon-news 26 نوامبر 2016 ... عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور ... به گزارش پی اچ دی آزمون به نقل از ایسنا محمد حلاجیان از محققان این طرح با بیان اینکه متغیرهای ... مجله بلیط - بلیط دات کام bilit.com/mag/category/فناوری-اطلاعات/page,13‎Cachedعرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور. محققان دانشگاه صنعتی شریف گجت فشار خون با قابلیت تعبیه در یک ساعت مچی و ذخیره سابقه بیمار عرضه کردند. [PDF] تازه های مهندسی پزشکی - ماهنامه مهندسی پزشکی www.iranbmemag.com/Images/Articles/pdf/Tazeha189.pdf‎Cachedمحققان انگلیسی موفق به توسعه ربات بسیار کوچکی شدند که. به زودی در عمل های جراحی ..... عرضه گجت هوشمند فشار خون از سوی محققان کشور. محققان دانشگاه صنعتی ... موفقیت محققان ایرانی درساخت گجت فشارخون هوشمند - onvansho https://onvansho.ir/.../موفقیت-محققان-ایرانی-درساخت-گجت-فشارخون-هوشمند.html عرضه گجت فشار خون هوشمند از سوی محققان کشور سایت آزمون. اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در . پزشکی بالینی وسیله های جدید ...