مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت

[ad_1]

برخی اخبار حاکی از آن است که مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی پرستاری و بهیاری توسط معاون درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بدون اطلاع وزارت بهداشت، صادر می‌شد که پس از اطلاع این وزارت‌خانه با دستور مستقیم وزیر بهداشت موضوع منتفی شد.

به گزارش مشرق، طبق بعضی اخبار رسیده طی چند روز گذشته که بعضا در فضای مجازی منتشر شده بود، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرستاران و بهیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران را در مرکز آموزش ضمن خدمت صادر می‌کرده است. این دستور علاوه بر اینکه یک بدعت آموزشی است، شنیده می‌شود که طرف قرار داد این ابلاغیه یک شرکت خصوصی وابسته به فردی خاص است.
 
در این ابلاغیه علاوه بر اینکه جامعه پرستاری با آن مخالف بوده، وزارت بهداشت نیز از این تصمیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، کاملا اظهار بی اطلاعی می‌کند و  در اخبار رسیده عنوان شده است که پس از با خبر شدن از ماجرا با دستور مستقیم شخص وزیر بهداشت، مجوز صادره منتفی شده است.  
 
صدور یک ابلاغ جدید  
 
یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران در ابلاغی، مجوز برگزاری دوره های کارشناسی ارشد را در 4 گرایش برای کارشناسان پرستاری و یک گرایش کارشناسی برای بهیاران آن دانشگاه؛ آنهم در مرکز آموزش ضمن خدمت صادر کرده بود.
 
ایجاد یک بدعت آموزشی
 
این بدعت آموزشی در شرایطی در شُرف اتفاق افتادن بود که دانشگاه علوم پزشکی تهران با وجود داشتن یکی از بزرگترین دانشکده های پرستاری کشور، می تواند هر ساله تعدادی از مدیران یا پرستاران نمونه خود را در گرایشات مورد نیاز و بر اساس دستورالعمل های مصوب آموزشی و از طریق کنکورهای غیر متمرکز  یا دیگر روش‌های قانونی ارتقاء تحصیلی دهد.
 
قرار داد با یک شرکت خصوصی وابسته به فردی خاص
 
اما در این مورد شنیده شده قرار بود برای عملیاتی شدن ابلاغیه معاون درمان، طی روزهای آینده، قراردادی با یک شرکت خصوصی وابسته به فردی خاص منعقد شود که از این طریق شاید می‌شد مجهول اصلی این معادله را از همین نقطه حل کرد.
 
بی خبری وزارت بهداشت از تصمیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران
 
گفته می شود وزارت بهداشت از این تصمیم عجیب دانشگاه علوم پزشکی تهران، بی خبر بوده و جامعه پرستاری نیز با این بدعت آموزشی به شدت مخالفت کرده اند.
 
با دستور وزیر بهداشت مجوز صادره منتفی می‌شود
 
با مداخله و دستور به موقع وزیر بهداشت؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، موضوع اعطای مجوز دوره کارشناسی دانشگاهی و گرایشات کارشناسی ارشد تخصصی به مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران را منتفی کرد و مقرر شد دانشگاه مذکور در چارچوب قوانین و مقررات عمل کرده و از تداخل وظایف این دو نهاد دانشگاهی و غیر دانشگاهی پرهیز کنند.
 
پیش از این، اعطای مجوز برگزاری دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در مرکز ضمن خدمت دانشگاه تهران که دستور آن راسا توسط رئیس این دانشگاه صادر شده بود، با اعتراض شدید جامعه پرستاری من جمله معاونت پرستاری روبرو شده بود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سلام بر تو ای رازی سلام بر تو ای رازی وبلاگ پرسنل ، محققان و بازنشستگان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی وبلاگ روانشناسی شفای درونبا وجود اینکه ممکن است تمرینات زیادی برای رویارویی با افراد منفی انجام داده باشیم اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و …معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، مطالب عنوان‌شده مبنی بر انفصال از پایگاه تخصصی نقد و بررسی عرفانهای کاذبمرتاض ها از جن و شیاطین کمک می‌گیرند حضرت آیت الله جوادی آملی گفت کار مرتاض‌ها با سلام بر تو ای رازی سلام بر تو ای رازی وبلاگ پرسنل ، محققان و بازنشستگان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی وبلاگ روانشناسی شفای درون با وجود اینکه ممکن است تمرینات زیادی برای رویارویی با افراد منفی انجام داده باشیم گاهی اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و اجتماعی آخرین اخبار سیاسی،اخبار روزنامه ها،جدیدترین اخبار سیاسیروزنامه های سیاسی،اخبار پایگاه تخصصی نقد و بررسی عرفانهای کاذب مرتاض ها از جن و شیاطین کمک می‌گیرند حضرت آیت الله جوادی آملی گفت کار مرتاض‌ها با کمک جن و



لینک منبع :ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت

فارس گزارش می‌دهد ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950909000875‎Cached29 نوامبر 2016 ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت/ دور زدن قانون و تامین منافع یک شرکت خصوصی. خبرگزاری فارس: ایجاد بدعت آموزشی با ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت ... - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../ایجاد-بدعت-آموزشی-با-استفاده-از-بی‌اطلاعی-وزارت-بهداشت-دور-زدن-قانون-و-تامین-منافع-یک-شرکت-خصوصی ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت/ دور زدن قانون و تامین منافع یک شرکت خصوصی. منبع: خبرگزاری فارس۱۳۹۵-۹-۹-۱۵:۱۵:۰۴. ایجاد بدعت آموزشی ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت - خبر Fwa enews.fwa.ir/ایجاد-بدعت-آموزشی-با-استفاده-از-بی‌اط-2/ مشرق نیوز-۳ ساعت پیش منبع: shahrekhabar – پزشکی و سلامت ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت - وب سایت wikipeyman.data6.ir/page-461470.html ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت. [ad_1]. برخی اخبار حاکی از آن است که مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی پرستاری و بهیاری توسط معاون درمان و ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی اطلاعی وزارت بهداشت/ دور زدن قانون ... www.serze.com/ایجاد-بدعت-آموزشی-استفاده-اطلاعی-2377647/‎Cached29 نوامبر 2016 ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی اطلاعی وزارت بهداشت/ دور زدن قانون و تامین منافع یک شرکت خصوصی بعضی اخبار حاکی از آن است که اجازه ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت/ دور زدن قانون ... reportnews.ir/.../innovation-by-profit-from-ministry-around-hit-law-and-advantages-company برخی اخبار حاکی از آن است که مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی پرستاری و بهیاری توØ %B. اخبار وزارت بهداشت - شهرخبر www.shahrekhabar.com/tag/وزارت-بهداشت?page=10‎Cachedاخبار وزارت بهداشت, آخرین خبر های وزارت بهداشت. ... معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت محور تنقیح قوانین در حوزه سلامت شدسخنگوی کمیسیون ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشتبرخی اخبار حاکی از آن است که مجوز برگزاری ... دور زدن قانون و تامین منافع یک شرکت خصوصی | خبرگزاری فارس vista.ir/net/1467007 برخی اخبار حاکی از آن است که مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی پرستاری و بهیاری توسط ... اطلاع وزارت بهداشت، صادر می‌شد که پس از اطلاع این وزارت‌خانه با دستور مستقیم ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت - اخبار تاپ akhbartop.ir/102333/‎Cachedجونیور بلتی:/ پائولینیو آماده پیوستن به بارسلونا است · بالگرد‌های هوانیروز آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند · استخدام مهندس ... پایگاه اطلاع رسانی خانه پرستار khp.ir/Default.aspx?page=&row=19&p=86 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مجلس، با انتقاد از اینکه امروزه برخی ... ایجاد بدعت آموزشی با استفاده از بی‌اطلاعی وزارت بهداشت/ دور زدن قانون و تامین منافع.