مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود

[ad_1]

تلفن هوشمند نوکیا D1C قرار است دارای دو مدل باشد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ابعاد نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند.

نوکیا به‌تازگی تائید کرده است که قصد دارد در سال ۲۰۱۷ به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد و دوباره برند خود را به روزهای اوج گذشته برساند. انتظار می‌رود کمپانی فنلاندی در نمایشگاه MWC 2017 از محصولات جدید خود رونمایی کند.

یکی از تلفن‌های هوشمندی که گفته می‌شود در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی خواهد شد، نوکیا D1C نام دارد. در ابتدا گفته شده بود این گوشی هوشمند از نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ بهره خواهد برد؛ اما به نظر می‌رسد در کنار این مدل، مدل کوچک‌تری نیز وجود دارد که نمایشگر آن ۵ اینچی خواهد بود. البته نمایشگر هر دو مدل با وجود اختلاف در ابعاد، از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

اختلاف در ابعاد نمایشگر، تنها تفاوت این دو مدل نیست. در مدل بزرگ‌تر، قرار است از ۳ گیگابایت رم و دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شود. این در حالی است که مدل کوچک‌تر  تنها ۲ گیگابایت رم و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

هر دو مدل نوکیا D1C دارای تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ هستند و از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا بهره می‌برند. با در نظر گرفتن مشخصاتی که برای گوشی نوکیا D1C در نظر گرفته شده است؛ احتمالا قیمت آن‌ها برای مشتریان جذاب خواهد بود.

در ادامه رندرهایی را مشاهده می‌کنید که در گذشته منتشر شده بودند؛ البته باید در نظر گرفت که ممکن است محصول نهایی نوکیا با  این رندرها متفاوت باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوکیا دارای دو مدل و اینچی خواهد بود معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان آی تی رادار مقالات گجت ها موبایل بیشتر خریدارن گوشی دنبال خرید گوشی هستند که هم دارای امکانات عالی و ظاهری مناسب و در عین حال آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای برای ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه مقایسه و ، کدام یک بهتر است؟ نقد و بررسی سیستم‌عامل یکی از داغ‌ترین مباحث چند هفته اخیر در وب و محافل مختلف بوده است هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ زومیت همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی نبوده و چگونه آدرس آی‌پی تلفن همراه هوشمند خود را پیدا کنیم؟ آموزش چگونه آدرس آی‌پی تلفن همراه هوشمند خود را پیدا کنیم؟



لینک منبع :نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود

نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/30/149091/nokia-d1c-variants/‎Cached1 دسامبر 2016 ... تلفن هوشمند نوکیا D1C قرار است دارای دو مدل باشد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ابعاد صفحه نمایشگر با یکدیگر متفاوت باشند. نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵ ۵ اینچی خواهد بود - تکنومون technomon.com/.../نوکیا-d1c-دارای-دو-مدل-۵-و-۵-۵-اینچی-خواهد-بود‎Cachedتلفن هوشمند نوکیا D1C قرار است دارای دو مدل باشد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ابعاد صفحه نمایشگر با یکدیگر متفاوت باشند. - نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود - تی نیوز tnews.ir/news/379f75140410.html 1 دسامبر 2016 ... تلفن هوشمند نوکیا D1C قرار است دارای دو مدل باشد که از نظر مشخصات سخت افزاری و ابعاد نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند. گوشی اندرویدی نوکیا D1C در دو مدل 5 و 5.5 اینچی معرفی می شود ... www.istgahit.net/1395/09/.../android-nokia-d1c-variants-and-features/‎Cached1 دسامبر 2016 ... گوشی اندرویدی نوکیا D1C در دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی معرفی می شود ... صفحه نمایش هر دو گوشی دارای رزولوشن معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. گوشی اندرویدی نوکیا d1c در دو نسخه با صفحه نمایش ۵ ۵ ۵ اینچی ... onvansho.ir/.../گوشی-اندرویدی-نوکیا-d1c-در-دو-نسخه-با-صفحه-نمایش-۵-۵-۵-اینچی-معرفی-خواهد-شد.html نوکیا D1C دارای دو مدل ۵۵ ۵ اینچی خواهد بود زومیت. خواهد شد نوکیا d1c آن ۵ اینچی خواهد دو مدل با وجود اختلاف در . قیمت گوشی‌های جدید نوکیا مشخص شد بازار خواهد شد ... نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../نوکیا-D1C-دارای-دو-مدل-Ûµ-Ùˆ-ÛµÛµ-اینچی-خواهد-بود/ 2 فوریه 2017 ... نوکیا به‌تازگی تائید کرده است که قصد دارد در سال ۲۰۱۷ به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد و دوباره برند خود را به روزهای اوج گذشته برساند. نوکیا D1C دارای دو مدل 5 و 5.5 اینچی خواهد بود - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28910512 تلفن هوشمند نوکیا D1C قرار است دارای دو مدل باشد که از نظر مشخصات سخت افزاری ... گرچه در خبرهای اخیر اعلام شده بود D1C در دو نسخه ی 5 و 5.5 اینچی معرفی خواهد شد. نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود - مجله مدروز fashion1.ir/نوکیا-d1c-دارای-دو-مدل-۵-و-۵-۵-اینچی-خواهد-بو/ 1 دسامبر 2016 ... نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود مدروز تقدیم میکند: در این مطلب با عنوان نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود با شما دوستان همراه ... احتمال عرضه گوشی اندرویدی نوکیا D1C در دو مدل 5 و 5.5 اینچی - دیجی رو digiro.ir/android-based-nokia-d1c-could-have-5-inch-and-5-5-inch-variants/ 30 نوامبر 2016 ... جانشین آنر 8 دارای 6 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5.7 اینچی… ... دیگر ویژگی‌های دو مدل نوکیا D1C تقریباً یکسان خواهد بود که از آن جمله می‌توان به ... نوکیا D1C دارای دو مدل ۵ و ۵.۵ اینچی خواهد بود « ایران اپل iran-apple.ir/نوکیا-d1c-دارای-دو-مدل-۵-و-۵-۵-اینچی-خواهد-بو/ تلفن هوشمند نوکیا D1C قرار است دارای دو مدل باشد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ابعاد نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند. ادامه در لینک زیر ...