مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند

[ad_1]

سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
پهپادهای که در سال‌های اخبر بسیار محبوب شده‌اند، کاربردهای مفید و مضر زیادی دارد و حتی گروههای افراطی نیز از آن‌ها برای اهداف تروریستی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از وایرد، گروهی از محققان آمریکایی و استرالیایی یک سلاح ضد پهپاد ساخته‌اند که این هواپیماهای بدون سرنشین رباتیک را از فاصله دو کیلومتری هدف قرار می‌دهد.

تاکنون سیستم‌های زیادی برای از کار انداختن پهپادهای خودسر یا خطرناک طراحی شده، اما باید در فاصله نسبتا نزدیکی به پهپاد قرار داشته باشند که در صورت وجود مواد منفجره در آن‌ها، انهدام‌شان کار بسیار خطرناکی است.

شرکت DroneShield با ساخت سلاح مسدودکننده DroneGun به کمک این مساله آمده که سیگنال‌های پهپادها را از فاصله دور غیرفعال می‌کند.

این سلاح مانند بیشتر رقبایش، پهپاد را منهدم نمی‌کند بلکه آن را مجبور به فرود یا بازگشت به پایانه‌اش می‌کند.

تیم‌های ضد پهپاد نه تنها می‌توانند پهپادها را از فاصله دور غیرفعال کنند، بلکه همچنین می‌توانند موقعیت خلبان‌های آن‌ها را نیز شناسایی کنند.

این سلاح با وزن حدود شش کیلوگرم، سبک‌ترین جنگ‌افزار محسوب نمی‌شود اما یک نفر می‌تواند به راحتی آن را حمل کند. همچنین این سلاح نیازی به آموزش فنی خاصی نداشته و کاربرد آن برای کارکنان امنیتی آسان است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسیدر این مطلب به تشریح بیماری می پردازیم که به تازگی در بین خانم های ایرانی شیوع فراوانی الف تصاویری ناب از مراحل بمباران هیروشیمااز لحاظ نظامی ژاپن تا چند ماه دیگه از اون تاریخ ، توانایی مقاومت رو نداشت و مجبور به خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریواکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسی در این مطلب به تشریح بیماری می پردازیم که به تازگی در بین خانم های ایرانی شیوع فراوانی پیدا الف تصاویری ناب از مراحل بمباران هیروشیما گروهی از مردان در حال چک کردن پوشش بمبی هستند که به پایگاه هوایی تینیان ارسال شد، پایگاهی خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری واکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی انتخاب



لینک منبع :سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند

سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند - ایسنا www.isna.ir/news/.../سلاحی-که-پهپادها-را-مجبور-به-فرود-می-کند‎Cached30 نوامبر 2016 ... پهپادهای که در سال‌های اخبر بسیار محبوب شده‌اند، کاربردهای مفید و مضر زیادی دارد و حتی گروههای افراطی نیز از آن‌ها برای اهداف تروریستی استفاده ... Images for سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می کند - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1138173/ 30 نوامبر 2016 ... پهپادهای که در سال های اخبر بسیار محبوب شده اند، کاربردهای مفید و مضر زیادی دارد و حتی گروههای افراطی نیز از آن ها برای اهداف تروریستی استفاده می ... سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/01/1564432 1 دسامبر 2016 ... سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند. ۱۲ ساعت پیش; ۱بازدید; ۰ رای; ۰ دیدگاه. هواپیما,پهپاد,فناوری‌. همشهری آنلاین: پهپادهای که در سال‌های اخبر ... خبرگزاری آریا - سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می‌کند www.aryanews.com/.../سلاحی-که-پهپادها-را-مجبور-به-فرود-می‌کند‎Cachedپهپادهای که در سال‌های اخبر بسیار محبوب شده‌اند، کاربردهای مفید و مضر زیادی دارد و حتی گروههای افراطی نیز از آن‌ها برای اهداف تروریستی استفاده می‌کنند.گروهی از ... سلاحی که پهپادها را مجبور به فرود می کند | پهپادهای که در - قطره www.ghatreh.com/news/nn34834399/سلاحی-پهپادها-مجبور-فرود-کند 30 نوامبر 2016 ... پهپادهای که در سال های اخبر بسیار محبوب شده اند، کاربردهای مفید و مضر زیادی دارد و حتی گروههای افراطی نیز از آن. درون‌گان؛ وحشت جدید پهپادها - ای ماسیس emasis.ir/درون‌گان؛-وحشت-جدید-پهپادها/‎Cachedبه گزارش ای ماسیس : گروهی از محققان به تازگی سلاحی ساخته‌اند که می‌تواند پهپادها را مورد هدف قرار داده و آن‌ها را مجبور به فرود یا بازگشت به پایگاه خود بکنند. خبرگزاری فارس on Instagram: “. ️رسانه‌های امریکایی: ایران سلاح ضد ... https://www.instagram.com/p/BOeOp3cBBQs/ 26 دسامبر 2016 ... ⭕️رسانه‌های امریکایی: ایران سلاح ضد پهپاد ساخت// . ... برای کنترل نقاط مرزی چون مرز #مهران با #عراق استفاده می‌کند به طوری‌که شاهد بکارگیری ... به نظر می‌رسد که این سلاح یک تفنگ است اما در واقع این یک آنتن شکار پهپاد بوده و ... انداختن در مسیر عملیات پهپاد اخلال ایجاد کرده و حتی آن‌را هک و مجبور به فرود نماید . دورن‌گان؛ وحشت جدید پهپادها | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/دورن‌گان؛-وحشت-جدید-پهپادها‎Cached29 نوامبر 2016 ... گروهی از محققان به تازگی سلاحی ساخته‌اند که می‌تواند پهپادها را مورد هدف قرار داده و آن‌ها را مجبور به فرود یا بازگشت به پایگاه خود بکنند. معرفی سلاح ضد پهپاد DroneGun | tech24 tech24.ir/معرفی-سلاح-ضد-پهپاد-dronegun.html‎Cached28 نوامبر 2016 ... اما اینگونه نیست و شیوه انهدام این پهپاد که این سلاح از آن می کند،موجب غافلگیری ... در سیگنال میان فرستنده و گیرنده،پهپاد را مجبور به فرود می کند.