مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو

[ad_1]

آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
نخستین خودروهای خودران وارد خیابان‌های اونتاریوی کانادا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، شرکت‌های خودروساز آمریکایی بیشتر از ایالت میشیگان برای آزمایش شرایط خودروهای خودران استفاده می‌کنند و آن را به مناطق خارج کشور ترجیح می‌دهند.

سه خودروی ساخته شده توسط دانشگاه واترلو، گروه خودروسازی اروین هیمر و بلک‌بری QNX دز این پروژه آزمایشی شرکت خواهند کرد که شامل یک سدان هیبریدی لینکلن MKZ، یک ون اسپرینتر مرسدس بنز و یک خودروی لینکلن مجهز به نرم‌افزار بلک‌بری است.

این پروژه به آزمایش خودروها در کیفیت‌های مختلف آب‌وهوا و جاده‌ای شلوغ‌ترین استان کانادا یعنی اونتاریو خواهد پرداخت.

همان‌طور که انتظار می‌رود،‌ خودروها مملو از حسگرهای تصویری،‌ رادار و سونار برای نظارت بر شرایط مذکور خواهند بود. بر اساس چارچوب قانونی ایجاد شده در اونتاریو در آغاز سال 2016، یک راننده دارای گواهینامه باید همیشه در خودروی خودران حاضر باشد، از این رو هیچ محدودیتی برای ورود این خودروها به شهر وجود ندارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خودرو برقیمجموع فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبرید در نوامبر ۲۰۱۶ از ۲۵۰،۰۰۰ دستگاه عبور قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار جدولخودرو کیا سراتو اتوماتیک در بازار میلیون و پراید به مبلغ میلیون و هزار قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار جدولخودرو دنا دو ایربگ در بازار میلیون و هزار و خودروی سمند دو ایربگ میلیون و خودرو برقی اخبار جدید آیا ریاست جمهوری ترامپ آزمون واقعی برای خودروهای برقی در بازار است؟ بی ام و قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار جدول خودرو کیا سراتو اتوماتیک در بازار میلیون و پراید به مبلغ میلیون و هزار تومان به قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار جدول خودرو دنا دو ایربگ در بازار میلیون و هزار و خودروی سمند دو ایربگ میلیون و هزارتومان



لینک منبع :آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو

آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو - ایسنا www.isna.ir/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو‎Cached1 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... عصر خودرو - آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو www.asrekhodro.com/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو‎Cached1 دسامبر 2016 ... عصر خودرو- شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه ... آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو/ 1 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو | خبر از ما www.khabarazma.com/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی توانسته. آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو - بیتوته www.beytoote.com/car-news/compare-car/tnews78192.html‎Cachedشهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی توانسته‌اند ... آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو payeshonline.com/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-اونتاریو‎Cached7 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو/‎Cached18 مه 2017 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو - تدبیر | دمادم https://damadam.ir/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو/4443603 شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه ... آزمایش اولین خودروهای خودران کانادا - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/508723/آزمایش-اولین-خودروهای-خودران-کانادا 1 دسامبر 2016 ... شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی ... آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو - خبر اول www.khabareavval.ir/.../آزمایش-نخستین-خودروهای-خودران-کانادا-در-اونتاریو‎Cachedشهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه کانادایی توانسته‌اند ...