مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت

[ad_1]

 

کد مطلب: 419517

بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت

بخش دانش و فناوری الف،11 آذر95

بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل را به خطر انداخته است.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵

 خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، این بدافزار که برای حمله به گوشی ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید طراحی شده تا بدان حد قدرتمند است که می تواند ۷۴ درصد از گوشی های آندرویدی را آلوده کند.

این بدافزار در حداقل ۸۶ برنامه موبایلی موجود در فروشگاه های آنلاین فروش برنامه های موبایلی وجود دارد و در صورت بارگذاری و نصب این برنامه ها Gooligan به گوشی ها و تبلت های کاربران منتقل می شود.

شرکت امنیتی چک پوینت می گوید Gooligan در صورت آلوده کردن گوشی ها و تبلت های مجهز به اندروید ۴ و۵ می تواند دسترسی کامل آنها را در دست بگیرد و کدهای مخرب خود را از راه دور اجرا کند.

بدافزار مذکور بسیار باهوش است و با بررسی رفتار کاربر در زمان استفاده از گوشی و تبلت تلاش می کند در نهایت دقت از این رفتار تقلید کند تا از شناسایی خود توسط نرم افزارهای امنیتی و ضدویروس جلوگیری کند. سرقت اطلاعات حساب جیمیل کاربران و دیگر اطلاعات حساب های کاربری فعال و نصب آگهی افزار برای کسب درآمد از جمله دیگر اقدامات بدافزار Gooligan است.

گوگل می گوید در حال همکاری نزدیک با چک پوینت به منظور متوقف کردن این بدافزار است. این شرکت Gooligan را نسخه ای از بدافزار آندرویدی Ghost Push می داند که یک سال قبل منتشر شده بود. این شرکت همچنین مدعی است نشانه ای از سواستفاده این بدافزار از حساب های کاربران را مشاهده نکرده است.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-گوشی‌های اندرویدی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش های افزایش امنیت وای فای مخفی کردن وای فای چگونه هنگام عکس گرفتن لاغر به نظر بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی الف بتکده های مجلل دنیا آیا تا بحال این معابد را دیده اید در اینجا در مقابل بت و محسمه های مختلف تعظیم و انواع پژو خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت …پژو پارس، نخستین خودرو لوکس در بازار ایران است که در سال در شرکت ایران خودرو متولد شدخبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط داستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی سیستم الف بتکده های مجلل دنیا آیا تا بحال این معابد را دیده اید در اینجا در مقابل بت و محسمه های مختلف تعظیم و انواع غذا و پژو خودروی با کیفیتی که در ایران بی کیفیت شد پژو پارس نوع موتور حجم موتور حداکثر توان موتور اسب بخار در دور در دقیقه حداکثر خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در داستان من و خواهر زنم نرگس آباده هیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو



لینک منبع :بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت

بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../بدافزار-اندروید-امنیت-یک-میلیون-کاربر-را-به-خطر-انداخت 1 دسامبر 2016 ... بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل ... ایتنا - بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت itna.ir/fa/.../بدافزار-اندروید-امنیت-یک-میلیون-کاربر-خطر-انداخت‎Cached3 دسامبر 2016 ... بررسی‌های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می‌دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل را ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/01/1564324 1 دسامبر 2016 ... بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت - پرس شیعه ... pressshia.com/64784/بدافزار-اندروید-امنیت-یک-میلیون-کاربر/ 1 دسامبر 2016 ... بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت | آموزش مجازی ... iranelearn.com/feed.../بدافزار-اندروید-امنیت-یک-میلیون-کاربر‎Cachedبدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت، مدرک معتبر بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت,آموزش مجازی ایرانیان مرکز آموزش مجازی ... الف - بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت t2.amedia.ir/vdcezo8efjh8zni.b9bj.html?419517 بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل را به خطر انداخته ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت www.airvideo.ir/.../بدافزار_اندروید_امنیت_یک_میلیون_کاربر_را_به_خطر_انداخت‎Cachedبدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت. دانلود قسمت2-دوره عملی امنیت اندروید · دانلود کارگاه حضوری آموزش امنیت اندروید بخش اول · دانلود قسمت8- امنیت ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت بایگانی ... web-idea.ir/طراح-سایت/tag/بدافزار-اندروید-امنیت-یک-میلیون-کاربر به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تک‌کرانچ، یاهو یک برنامه بومی تلفن همراه برای سرویس پرسش و پاسخ خود (Yahoo Answers) ارائه داد که یکی از بزرگترین ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1470758 1 دسامبر 2016 ... بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت بیش از یک میلیون حساب کاربری گوگل ... بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت - خبرگزاری ... khabarfarsi.com/u/28924440/back بدافزار اندروید امنیت یک میلیون کاربر را به خطر انداخت. بررسی های موسسه امنیتی چک پوینت نشان می دهد انتشار بدافزاری موسوم به Gooligan در فضای مجازی امنیت ...