مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر!

[ad_1]

وب‌سایت دانشنامه آشپزی فارسی: کوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها درست کرده اند. در این مطلب با کمی تغییر کوکو سیب زمینی با سبزیجات را به شما آموزش داده ایم.


مواد لازم:
  • سیب زمینی ۳ عدد
  • تخم مرغ ۳ عدد
  • پیازچه ۴ ساقه
  • جعفری ۱۰۰ گرم
  • نمک به میزان لازم
  • فلفل به میزان لازم
  • زردچوبه به میزان لازم
  • روغن به میزان لازم

 

کوکوی سیب زمینی با پیازچه و جعفری

دستورالعمل:

1- سیب زمینی رنده شده را در کاسه ای بریزید، تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید و هم بزنید.

 2- سپس پیازچه و جعفری را به آن ها اضافه کرده و با هم ترکیب کنید.

3- در نهایت کمی نمک، فلفل و زرچوبه به آن ها بزنید و با سایر مواد خوب ترکیب کنید.

4- در ماهیتابه کمی روغن بریزید پس از ۲ الی ۳ دقیقه که روغن داغ شد، با قاشق نسبتا بزرگی از مواد بردارید و با فاصله در ماهیتابه بریزید تا کوکوها به هم نچسبند.

5- وقتی یک روی کوکو ها طلایی شد آن ها را برگردانید تا روی دیگر آن ها نیز طلایی شود.

6- می توانید همه مواد را یک جا در ماهیتابه بریزید و بعد به دلخواه برش بزنید، و یا از قالب های مخصوص استفاده کنید تا کوکوهایی یکدست و هم اندازه داشته باشید.

 
نکاتی در مورد تهیه ی کوکوی سیب زمینی با پیازچه و جعفری:

1-سیب زمینی ها را آب پز کنید. پوستشان را جدا کنید و بعد آن ها را رنده کنید. اگر عجله دارید می توانید سیب زمینی ها را نپخته رنده کنید.


2- پیازچه ها را شسته و ریز خرد کنید.


3- جعفری را هم ریز خرد کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کوکو سیب زمینی به روش سریع طرز تهیه کوکو سیب زمینی مکزیکی طرز تهیه کوکو سیب زمینی با پیاز و جعفری طرز تهیه کوکو طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکسطرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک طرز تهیه خورش قرمه سبزی طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش طرز تهیه خورش ماست اصفهانی جدید ترین این بخش بادمجان شکم پر کبابی، خوراکی لذیذ طرز درست کردن انواع مختلف سیب جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا کوکو سیب زمینی به روش سریع طرز تهیه کوکو سیب زمینی مکزیکی طرز تهیه کوکو سیب زمینی با پیاز و جعفری طرز تهیه کوکو سیب طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکس طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک عکس طرز تهیه خورش قرمه سبزی طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس طرز تهیه خورش ماست اصفهانی جدید ترین این بخش بادمجان شکم پر کبابی، خوراکی لذیذ طرز درست کردن انواع مختلف سیب زمینی سرخ



لینک منبع :طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر!

طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-کوکو-سیب-زمینیِ-مادربزرگ-ها-با-کمی-تغییر‎Cached2 دسامبر 2016 ... کوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها درست کرده اند. در این مطلب با کمی تغییر کوکو سیب ... Images for طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر! +عکس - نیک ... www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-کوکو-سیب-زمینی-مادربزرگ-ها-با-ک.html‎Cached3 دسامبر 2016 ... کوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها درست کرده اند. در این مطلب با کمی تغییر طرز تهیه کوکو ... طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/news201712521102138056.html‎Cachedکوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها درست کرده اند. در این مطلب با کمی تغییر کوکو سیب زمینی با سبزیجات را ... طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! - خبرلند khabarland.com/.../طرز-تهیه-کوکو-سیب-زمینیِ-مادربزرگ-ها-با-کمی-تغییر‎Cached16 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! کوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها ... طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! - ایران ویج ... khabarfarsi.com/u/29055402 4 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! ... مواد لازم: سیب زمینی پخته شده500 گرم کوکتل500 گرم تخم مرغ سه عددسبزی معطر خرد شده ... طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! - برترین ها ... khabarfarsi.com/u/28954537 رولت گوشت با طعم زرشک ... مواد لازم برای داخل رولت: 2 عدد تخم مرغ 3 ق س جعفری یا گشنیز خردشده نمک و فلفل به میزان لازم 3 ق س زرشک 2 ق س گردوی خردشده طرز تهیه: ... ایران ویج » طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! www.iranvij.ir/.../طرز-تهیه-کوکو-سیب-زمینیِ-مادربزرگ-ها-با‎Cached4 دسامبر 2016 ... کوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها درست کرده اند. در این مطلب با کمی تغییر کوکو سیب ... تریبون - طرز تهیه کوکو سیب زمینیِ مادربزرگ ها با کمی تغییر! 3bune.ir/.../طرز_تهیه_کوکو_سیب_زمینیِ_مادربزرگ_ها_با_کمی_تغییر! 1 دسامبر 2016 ... سایت دایره المعارف آشپزی فارسی: کوکو سیب زمینی از غذاهای سریع است و هیچ شکی نیست که تمام مادران و مادربزرگ آن را بیش از. در این مطلب با ... طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر! +عکس - تی نیوز tnews.ir/نیک-صالحی/3cf076642971.html‎Cachedکوکو سیب زمینی از غذاهای قدیمی و سریع است که بی شک تمام مادرها و مادربزرگ ها آن را بارها درست کرده اند. در این مطلب با کمی تغییر طرز تهیه کوکو سیب زمینی با ...