مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین مقاصد و کشورها برای مهاجرت خانوادگی

[ad_1]

بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت خانوادگی را بشناسید؛

مهاجرت خانوادگی

اگر برای مهاجرت تصمیمی در ذهن دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

به گزارش آلامتو به نقل از میهن پست؛ بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت خانوادگی موضوعی است که باید هر کسی قبل از تصیمیم به مهاجرت در مورد آن اطلاعاتی دقیق و علمی داشته باشد . که در این میان براساس تحقیقی جدید، سوئد بهترین کشور جهان برای مهاجرت خانواده‌ها محسوب می‌شود. این کشور بالاترین سطح از کیفیت زندگی و بیش‌ترین شانس برای بهبود وضع سلامت و رفاه را به خانواده‌ها و کودکان‌شان ارائه می‌دهد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

خانواده‌ها:

در این تحقیق که با بررسی تجارب خانواده‌های مهاجر در کشورهای مختلف انجام شده، سوئد برای دومین سال پیاپی در صدر لیست بهترین کشورها برای کودکان قرار گرفته است. براساس پژوهش انجام گرفته، سه‌چهارم از خانواده‌هایی که به سوئد مهاجرت کرده‌اند، اعتقاد دارند که کیفیت زندگی فرزندان‌شان بعد از مهاجرت بهبود یافته است. این در حالی‌ست که متوسط این رقم برای سایر کشورها حدود ۶۰ درصد بوده است.

وضعیت کودکان در سوئد بالاترین رتبه را در میان کشورها دارد و سه‌چهارم از خانواده‌های مهاجر عقیده دارند که وضعیت رسیدگی به کودکان‌شان در سوئد از کشوری که قبلا در آن زندگی می‌کرده‌اند بهتر است. البته این مسئله آن‌قدرها هم جای تعجب ندارد. سوئد از نظر خدمات اجتماعی و امکاناتی که برای بچه‌ها و خانواده‌های بچه‌دار در نظر گرفته، یکی از چند کشور برتر دنیاست. با وجود زمستان‌های طولانی و سرد و ساعات کوتاه روز و تابش آفتاب، ۷۰ درصد خانواده‌ها گزارش داده اند که وضعیت سلامتی کودک‌شان از زمان ورود به سوئد نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

حدود ۴۳ درصد از کل خانواده‌های مهاجر گفتند که وضعیت تحصیل در کشور مقصدشان نسبت به مبدا بهتر است. کشورهای مبدا در تحقیق آورده نشده‌اند اما سنگاپور، جمهوری چک و روسیه به ترتیب بهترین رتبه‌ها را در زمینه‌ی تحصیل به دست آوردند. (۷۵، ۶۴ و ۶۳ درصد از والدین مهاجر ساکن‌ در این کشورها از وضعیت تحصیل فرزندان‌شان راضی بودند.)

هزینه:

استانداردهای سطح بالا، قیمت بالایی هم دارند. حدود دوسوم خانواده‌های مهاجر گزارش داده اند که هزینه‌ی بزرگ کردن کودکان در کشور مقصدشان بیش‌تر شده است. اما نزدیک به ۹۰ درصد از والدین معتقد بودند که کیفیت زندگی فرزندشان یا بهتر شده است.

کیفیت زندگی:

براساس این تحقیق، نیوزیلند و اسپانیا از لحاظ کیفیت زندگی و فرهنگ در جامعه رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند. ۵۹ درصد از مهاجرانی که به نیوزیلند نقل مکان کرده‌اند، دلیل اصلی خود را همین کیفیت بهتر زندگی می‌دانند. حدود سه‌چهارم از مهاجرین به اسپانیا اعلام کرده اند که از کاوش فرهنگی محلی و غرق شدن در آن لذت می‌برند. این عدد نسبت به میانگین جهانی (۶۱ درصد) بسیار بهتر است.

پذیرفتن مهاجرین:

وقتی درمورد احساس خانه بودن در کشور مقصد صحبت می‌شود، کانادا برای چندمین بار رتبه‌ی اول را به خود اختصاص می‌دهد. بیش از دوسوم مهاجرین معتقد بودند که فضای کانادا از کشور خودشان دوستانه‌تر بوده است.

درآمد:

با این‌که سویس، سوئد و نیوزیلند در بخش‌های اقتصادی، تجربه‌ی زندگی و خانواده اول شدند، اما سنگاپور رتبه‌ی اول را در بخش میزان درآمد مهاجرین به خود اختصاص داد. حدود دوسوم از مهاجرین در سنگاپور درآمد بیش‌تری نسبت به کشور خودشان به دست می‌آورند. بریتانیا در این جدول به مقام بیست‌ودوم رسید.

بهترین مقصدها برای مهاجرین

۱- سنگاپور  ۲- نیوزیلند  ۳- کانادا  ۴- جمهوری چک ۵- سویس ۶- نروژ ۷- اتریش ۸- سوئد ۹- بحرین ۱۰- آلمان

این تحقیق برای نُه‌امین سال متوالی انجام گرفته و ۲۶ هزار و ۸۷۱ پاسخ‌دهنده داشته است. برای دیدن لیست کامل و رتبه‌بندی کشورها می‌توانید به سایت HSBC که متولی این تحقیق است سر بزنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه کاغذهای باطله را بازیافت کنیم؟از آنجایی که کاغذ روزانه به مقدار زیادی استفاده می شود باید باید راهی نیز برای شخصیت شناسی از روی شکل ناخن شخصیت شناسی از روی شکل ناخنتا امروز در آلامتو روشهای مختلفی برای شخصیت شناسی معرفی عکسفوزیه جهانبانی نوه محمدرضا پهلویاین اشک دیده تو و خون دل ما نیست اگر شاه شاهانه زندگی می کرد هیچ جای گلایه نداره گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی برای … باید برای هرکدوم از اعضای خانواده یه اکانت بسازین و وقت بگیرین من در سفارت دیدم به روش تحقیقنظریه دکترپروین عابدی در آبان ۱۳۸۷ بیش فعالی و کمی دقت کودکان انواع برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز پیشینه کارگزاری در ایران و جهان برنامه جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا جاذبه های گردشگری آذربایجان غربیآذربایجانغربیبا انتخاب مبدا و مقصد میتوانید فاصله بین دو مکان ثبت شده در تیشینه را مشاهده و چاپ ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبربا سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و چگونه کاغذهای باطله را بازیافت کنیم؟ از آنجایی که کاغذ روزانه به مقدار زیادی استفاده می شود باید باید راهی نیز برای بازیافت کردن شخصیت شناسی از روی شکل ناخن شخصیت شناسی از روی شکل ناخنتا امروز در آلامتو روشهای مختلفی برای شخصیت شناسی معرفی کرده عکسفوزیه جهانبانی نوه محمدرضا پهلوی فوزیه جهانبانی فرزند شهناز پهلوی و خسرو جهانبانیشهنار پهلوی حاصل ازدواج محمدرضا پهلوی و روش تحقیق نظریه دکترپروین عابدی در آبان ۱۳۸۷ بیش فعالی و کمی دقت کودکان انواع بیش فعال گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی برای والدین باید برای هرکدوم از اعضای خانواده یه اکانت بسازین و وقت بگیرین من در سفارت دیدم به عینه سازمان ملل متحد در ایران ایران در به عنوان یکی از اعضای بنیان ‌ گذار ملل متحد به این ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبر با سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و برنامه ریس فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام



لینک منبع :بهترین مقاصد و کشورها برای مهاجرت خانوادگی

۹ بهترین کشور برای مهاجرت با خانواده - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۹-بهترین-کشور-برای-مهاجرت-با-خانواده/‎Cachedبهترین کشور برای مهاجرت با خانواده موضوع این نوشتار است. ... در کل از زندگی در لوکزامبورگ که ۵‌امین پرطرفدارترین مقصد برای مهاجران است کاملا رضایت دارند. بهترین مقاصد و کشورها برای مهاجرت خانوادگی - آلامتو www.alamto.com/best-countries-family-immigration.html‎Cached2 دسامبر 2016 ... بهترین مقاصد و کشورها برای مهاجرت خانوادگی:اگر برای مهاجرت تصمیمی در ذهن دارید پیشنهاد میکنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. به گزارش آلامتو ... آسان ترین کشورها برای مهاجرت - کارناوال www.karnaval.ir/easiest-countries-immigration‎Cached Rating: 4.7 - 448 reviews شاید بد نباشد قبل از خواندن این مطلب، با بهترین مقاصد مهاجرت برای کار و زندگی ... اعضای خانواده به کشوری دیگر مهاجرت کرده باشد و بقیه اعضا در یکی از سرزمین های ... مناسب ترین کشورهای جهان برای مهاجرت (قسمت سوم) - کجارو www.kojaro.com/.../top-10-immigration-friendly-countriesmytab3/‎Cached30 آگوست 2015 ... به یاد داشته باشید در انتخاب کشور مقصد مناسب برای مهاجرات، به شرایط ... در این قسمت قصد داریم سه کشور نهایی که مهاجران به آن‌ها بهترین شرایط ... مناسب‌ترین کشور برای مهاجرت خانواده ها کدام است؟/ انگلیس و آمریکا ... www.khabaronline.ir/detail/450376/society/family‎Cached25 آگوست 2015 ... جدیدترین بررسی ها نشان می دهد اتریش بهترین کشور برای خانواده هایی است که قصد مهاجرت دارند. بهترین کشور برای مهاجرت - ویزای استرالیا www.tnsvisa.ir/Pages/بهترین-کشور-برای-مهاجرت‎Cachedاسترالیا بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است. ... وضعیت آب و هوای کشور مقصد; جاذبه های مقصد مهاجرت برای شما و خانواده شما; وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور ... مهاجرت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مهاجرت‎Cached Similarاین ملیت ها- کشورها هم‌چنین مهاجرت را یک مورد سیاسی، با تعریف وطن و تابعیت اصلی ... در بین کشورهای اروپایی، ایتالیا با ورود بیش از ۱۷۹ هزار مهاجر در راس مقاصد پناهجویان قرار دارد. .... مهاجران می‌خواهند که مبالغی به افراد خانواده و فامیل خود بفرستند . بهترین کشورها برای مهاجرت کاری کدامند؟ - BBC Persian www.bbc.com/persian/world-features-38496754‎Cached4 ژانویه 2017 ... این گزارش بهترین کشورهای جهان برای مهاجران را به ترتیب زیر ... دوبی و ابوظبی مقصد سنتی تعداد زیادی از مهاجران کاری بوده است اما در سال‌های اخیر ... پنج مقصد ایرانی های مهاجر اینجاست! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پنج-مقصد-ایرانی-های-مهاجر-اینجاست‎Cached Similar7 ژانویه 2012 ... چرا این پنج کشور به مقصد ایرانی ها تبدیل شده است؟ ... برای دادن اقامت به خانواده ها دارد و همین نکته باعث شده تا سبک مهاجرت کنندگان به این کشور متفاوت باشد. ... خود کانادایی ها هم زبانزد هستند و بهترین خودروها و منازل متعلق به آنهاست. بهترین مقاصد و کشورها برای مهاجرت خانوادگی - آناناس دانلود https://ananasdl.com/.../بهترین-مقاصد-و-کشورها-برای-مهاجرت-خانوادگی?page... طرز تهیه سالاد روسی با کمی تغییرات. نتایج جستجو: بهترین مقاصد و کشورها برای مهاجرت خانوادگی ... فروشنده فرهادی برنده اسکار 2017 بهترین فیلم خارجی ...