مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمله دوباره هکرها به عربستان

[ad_1]
خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز ملی امنیت اطلاعات عربستان سعودی اعلام کرد که برخی پایگاه های خبری و تارنماهای موسسات دولتی حساس در معرض حملات مخرب سایبری قرار گرفتند.

این مرکز در تاریخ ۱۹ نوامبر گذشته نسبت به تهدیدات سازمان یافته برای هک برخی پایگاه های خبری هشدار داده و اعلام کرده بود که هکرها سعی در ارسال برخی بدافزارها یا ویروس ها به سیستم های رایانه ای را دارند تا این پایگاه ها را از دسترس خارج کنند.

گفتنی است که برخی مسئولان سازمان های اطلاعاتی آمریکا مدعی شده اند که به احتمال زیاد، ایران در حملات سایبری سال ۲۰۱۲ به شرکت نفت «آرامکو»ی عربستان سعودی و شرکت گاز «راس گاز» قطر دست داشته است.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جدال هکرهای ایرانی و سعودی سیتنابه گزارش سیتنا، روزنامه ایران ادامه داد البته تاکنون هیچ‌کدام از مقامات این دو دانش و فن هکرها بابت حمله‌های اینترنتی جایزه می‌گیرند یک گروه هکری، حمله‌های اینترنتی را با امنیت اطلاعات وبگاه یا سایت امنیت و اینترنت اشیاء به نشانی جاییه که از این به بعد، مطالب اخبار سوریه آخرین خبرهای سوریه اخبار سوریه ، اخبار …یدیعوت بشار اسد در آستانه بزرگ ترین پیروزی است اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله علیه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …دی‌میستورا شرق حلب تا پایان ۲۰۱۶ به دست ارتش سوریه می‌افتد به زودی با ترامپ دیدار آخرین قیمت محصولات پارس خودرو جدول صبحانه …آخرین تغییرات قیمت های خودروهای شرکت پارس خودرو به صورت تفکیکی قیمت بازار و قیمت اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز آخر هفته رسیدگی قضایی به پرونده طوسی اخبار و شایعات مربوط به سعید طوسی قاری مشهور همشهری آنلاین ارتباطات ارمغان‌های آپدیت جدید تلگرام فضای سایبر همشهری آنلاین تلگرام در نسخه ۳۱۵ دانش و فن هکرها بابت حمله‌های اینترنتی جایزه می‌گیرند یک گروه هکری، حمله‌های اینترنتی را با جایزه جدال هکرهای ایرانی و سعودی سیتنا به گزارش سیتنا، روزنامه «ایران» ادامه داد البته تاکنون هیچ‌کدام از مقامات این دو نهاد امنیت اطلاعات وبگاه یا سایت امنیت و اینترنت اشیاء به نشانی جاییه که از این به بعد، مطالب وبلاگ اخبار سوریه آخرین خبرهای سوریه اخبار سوریه ، اخبار سوریه یدیعوت بشار اسد در آستانه بزرگ ترین پیروزی است اعتراف رژیم صهیونیستی به حمله علیه خاک سوریه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز دی‌میستورا شرق حلب تا پایان ۲۰۱۶ به دست ارتش سوریه می‌افتد به زودی با ترامپ دیدار می‌کنم آخرین قیمت محصولات پارس خودرو جدول صبحانه آنلاین آخرین تغییرات قیمت های خودروهای شرکت پارس خودرو به صورت تفکیکی قیمت بازار و قیمت کارخانه را اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار آخر هفته رسیدگی قضایی به پرونده طوسی اخبار و شایعات مربوط به «سعید طوسی» قاری مشهور قرآن در همشهری آنلاین ارتباطات ارمغان‌های آپدیت جدید تلگرام فضای سایبر همشهری آنلاین تلگرام در نسخه ۳۱۵ امکان



لینک منبع :حمله دوباره هکرها به عربستان

حمله دوباره هکرها به عربستان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/433776/حمله-دوباره-هکرها-به-عربستان 3 دسامبر 2016 ... سیستم های رایانه ای دولت سعودی امروز جمعه در معرض حمله جدید سایبری قرار گرفتند که از جمله آنها می توان به پایگاه های بخش حمل و نقل اشاره کرد. Images for حمله دوباره هکرها به عربستان حمله دوباره هکرها به عربستان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10527032/حمله-دوباره-هکرها-به-عربستان/‎Cached18 مه 2017 ... حمله دوباره هکرها به عربستان. به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز ملی امنیت اطلاعات عربستان سعودی اعلام کرد که برخی پایگاه های خبری و تارنماهای ... حمله دوباره هکرها به عربستان - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/433776/حمله-دوباره-هکرها-به-عربستان‎Cached3 دسامبر 2016 ... حمله دوباره هکرها به عربستان. سیستم های رایانه ای دولت سعودی امروز جمعه در معرض حمله جدید سایبری قرار گرفتند که از جمله آنها می توان به پایگاه های ... هک سایت های دولتی عربستان پس از حمله تروریستی تهران - Sputnik Iran https://ir.sputniknews.com/world/201706082574400/‎Cached8 ژوئن 2017 ... گروهی از هکرهای ایرانی در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم، به سایت های دولتی و مهم عربستان سعودی حمله کرده و انها را ... حمله هکری بی سابقه به 99 کشور جهان www.eghtesadnews.com/.../168321-حمله-هکری-بی-سابقه-به-کشور-جهان‎Cached13 مه 2017 ... از روز گذشته حملات سایبری بی سابقه ای در کل جهان با سوءاستفاده از نشت اطلاعات از آژانس امنیت ملی آمریکا آغاز ... حمله هکری بی سابقه به ۹۹ کشور جهان ... حمله دوباره باج‌افزار کرایسیس ... حمله سایبری به آژانس های دولتی عربستان ... گروهی از هکرهای ایرانی سایت‌ های دولتی و مهم عربستان را هک کردند+ ... techera.ir/.../a-group-of-iranian-hackers-hack-sites-saudi-government-and-important/‎Cached8 ژوئن 2017 ... گروهی از هکرهای حرفه ای ایرانی سایت‌های دولتی و مهم کشور عربستان ... شدند و امنیت دوباره به شهر تهران بازگشت و این حمله تروریستی ناموفق به پایان رسید. ... هکرهای ایرانی در حمله انجام شده به سایت‌های دولتی و مهم عربستان سعودی ... ایتنا - حمله هکرها به وب‌سایت‌های دولتی عربستان itna.ir/fa/doc/news/26219/حمله-هکرها-وب-سایت-های-دولتی-عربستان‎Cachedایتنا- انگیزه و دلیل هکرها هنوز مشخص نیست اما منبع حمله‌ها از چند کشور مختلف ... حمله هکرها به وب‌سایت‌های دولتی عربستان ... حمله دوباره هکرهای چینی به دولت آمریکا. هکر های ایرانی دولت عربستان را مورد حمله سایبری قرار دادند | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/06/08/هکر-های-ایرانی-دولت-عربستان-را-مورد-حمل/‎Cached8 ژوئن 2017 ... گروهی از هکرهای ایرانی در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته تهران در حرم ... پی از دیگری از بین رفتند و آرامش دوباره به پایتخت ایران بازگشت. پاسخ "های" هکرهای سعودی با "هوی" هکرهای ایرانی - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/.../iranian-hackers-repond-yesterday-arab-hacks-to-iranian-sites/‎Cached26 مه 2016 ... یک گروه از هکرهای ایرانی، در پاسخ به تهدیدات اخیر عربستان و حملات ... به گزارش کلیک، پس از حمله هکرهای سعودی به وب سایت های دولتی ایران که منجر به ..... در پوسته زمین قرار دارد، به عنوان آمونیوم دوباره به نیتروژن (N2) تجزیه شوند ...