مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه “ماه عسل” سال ۹۶

 

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل

 

دانلود تیتراژ و آهنگ پایان برنامه ماه عسل  ( بزودی )

 

 

برنامه ماه عسل ویژه برنامه ای است که هرسال در ماه مبارک رمضان با اجرای موفق احسان علی خانی روی آنتن شبکه سه سیما میرود و در واقع به جزء جدانشدنی مردم و تلویزیون در ماه رمضان بدل شده است.

برنامه ماه عسل طرفداران زیادی دارد که هر سال با انتقادهای درست خود سازندگان این برنامه را در بهبود کیفیت یاری میکنند.

حالا با نزدیک شدن به ماه رمضان مردم منتظرند که ببینند چه تغییراتی در برنامه ماه عسل سال ۹۶  رخ میدهد.

 

برنامه ماه عسل

ویژگی ها منحصر به فرد برنامه ماه عسل سال ۹۶

احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل این روزها در مقدمات ساخت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان برای شبکه سه سیما به سر می برد.
هر سال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شبکه های مختلف سیما برنامه های مختلفی را برای مخاطبان خود در نظر می گیرند.

در این میان برنامه هایی وجود دارند که به شکل ثابت هر سال روی آنتن شبکه های مختلف می روند و از این جهت با فرارسیدن ماه میهمانی خداوند، مخاطبان تلویزیون انتظار آغاز این برنامه ها را می کشند.

یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون در ماه مبارک رمضان برنامه “ ماه عسل” است که با دعوت از افراد مختلف تلاش می کند به دغدغه های اشخاص مختلف جامعه در قشرهای متفاوت بپردازد.

یکی از ویژگی های مثبت برنامه تلویزیونی ” ماه عسل” توجه به جزئیات مختلف این برنامه از جمله تیتراژهای آغاز و پایان برنامه است.

علیخانی هر سال برای تیتراژهای ابتدایی و پایانیبرنامه ماه عسل” خواننده های مختلفی را انتخاب می کند و در عین حال به این موضوع توجه دارد که تنوع در بین خواننده های انتخابی وجود داشته باشد.

همچنین احسان علیخانی در طول سال برنامه دیگری با عنوان ” سه ستاره” را نیز در دست تهیه و تولید دارد که این برنامه به معرفی برترین های تلویزیون در حوزه های مختلفی همچون سریال ها، اجراها ، بازیگرهای زن و بازیگرهای مرد می پردازد.

باید دید که در ادامه “ماه عسل” تا چه اندازه شبیه به سری های قبل این برنامه در سال های گذشته است و آیا تفاوت قابل ملاحظه ای در فصل جدید این ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۹۶ احساس می شود یا خیر؟!!

با نهایی شدن فعالیت گروه سازنده “برنامه ماه عسل” جزئیات بیشتری از این برنامه و همچنین همکاری خواننده ها برای تیتراژ ابتدایی و پایانی آن مشخص می شود.

برنامه ماه عسل” یک ویژه برنامه مخصوص ماه مبارک رمضان است که دراین ماه مبارک هر روز بعد از ظهر و پیش از اذان مغرب روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

منبع : خبرگزاری میزان

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل



لینک منبع :دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه “ماه عسل” سال ۹۶

دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل 96 محمد علیزاده - دانلود آهنگ جدید beepmusic.org/تیتراژ-ابتدایی-ماه-عسل-96-محمد-علیزاده/‎Cached28 مه 2017 ... دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل 96 محمد علیزاده, دانلود آهنگ ابتدایی برنامه ماه عسل 96 از محمد علیزاده با متن آهنگ, دانلود آهنگ جدید با کیفیت 320. دانلود تیتراژ ماه عسل 96 از محمد علیزاده + متن آهنگ - دریایی ها www.daryaiha.com/تیتراژ-ماه-عسل-96-از-محمد-علیزاده/‎Cachedدانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 96 با صدای محمد علیزاده ... برنامه ماه عسل در شرایطی وارد دوازدهمین سال پخش خود می شود که تنها برنامه تلویزیون در ماه مبارک ... دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 96 محمد علیزاده و شعبانخانی dlroozane.com/دانلود-آهنگ-تیتراژ-ماه-عسل-96/‎Cached27 مه 2017 ... دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل 96 با صدای محمد علیزاده ... آهنگ های تیتراز برنامه ماه عسل هر سال یکی از پربازدید کننده ترین تیتراژ ها ... تیتراژ ابتدایی ماه عسل 96 با صدای محمد علیزاده - آپارات www.aparat.com/.../تیتراژ_ابتدایی_ماه_عسل_96_با_صدای_محمد_علیزاده‎Cached28 مه 2017 ... نوا فیلم متن ترانه ی ماه عسل با صدای محمد علیزاده: چشاتو برنگردون از منی که اون چشا رو دیدم از تو بگیر دار و ندارمو بگیر هرچی که دارمو فقط نرو نگام ... دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه “ماه عسل” سال ۹۶ ... hendevaneh.com/دانلود-آهنگ-تیتراژ-ابتدایی-و-پایانی-بر/‎Cachedبرنامه ماه عسل ویژه برنامه ای است که هرسال در ماه مبارک رمضان با اجرای موفق احسان علی خانی روی آنتن شبکه سه سیما میرود و در واقع به جزء جدانشدنی مردم و تلویزیون در ... دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۶ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6100838/دانلود-تیتراژ-ابتدایی-ماه-عسل-۹۶‎Cached27 مه 2017 ... تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۶ با صدای محمد علیزاده قابل دریافت است. ... جوان؛در این سال ها اولین روز ماه مبارک رمضان همزمان می شود با آغاز برنامه ماه عسل ... دانلود تیتراژ پایانی ماه عسل ۹۶ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6105290/دانلود-تیتراژ-پایانی-ماه-عسل-۹۶‎Cached27 مه 2017 ... در این مطلب تیتراژ پایانی ماه عسل ۹۶ با صدای سینا شعبانخانی قابل دریافت است. ... «محمد علیزاده» خواننده تیتراژ ابتدایی برنامه «ماه عسل» شد .... واقعا عالی و بی نظیر هرسال بهتر از سال پیش. Daivid lues. |. Iran, Islamic Republic ... دانلود تیتراژ ابتدایی «ماه عسل ۹۶» - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../دانلود-تیتراژ-ابتدایی-ماه-عسل-۹۶‎Cached27 مه 2017 ... تیتراژ ابتدایی ماه عسل ۹۶ با صدای محمد علیزاده قابل دریافت است. ... هر سال، اما یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این برنامه تیتراژ آن هست که گمانه زنی‌ها درباره خواننده تیتراژ ابتدایی و انتهایی این ... دانلود تیتراژ پایانی «ماه عسل ۹۶». دانلود آهنگ تیتراژ اول و آخر برنامه ماه عسل 96 - سفیدک www.sefidak.com/pic-model/.../تیتراژ-ابتدایی-پایانی-ماه-عسل-96‎Cached27 مه 2017 ... دانلود آهنگهای تیتراژ ابتدایی و پایانی ماه عسل 96 موزیک اول ماه عسل محمد علیزاده و آهنگ آخر ماه عسل با صدای سینا شعبانخانی. دانلود آهنگ محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل 96 www.shirazsong.net/محمد-علیزاده-ماه-عسل-96/‎Cached3 ژوئن 2017 ... دانلود آهنگ محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل ۹۶. در تاریخ ... جدیدترین اثر از محمد علیزاده ویژه برنامه ماه عسل 96 ... اطلاع از تیتراژ ابتدایی و پایانی نداریم.