مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خورش قیمه قارچ ، طرز پخت خورشت قیمه با قارچ

خورش قیمه قارچ ، طرز پخت خورشت قیمه با قارچ ، انواع خورش

درست کردن خورش قیمه قارچ,نحوه پخت خورش قیمه قارچ

 

مواد لازم برای خورش قیمه قارچ :

پیاز متوسط   ۱ عدد
 لپه ۲۵۰ گرم 
قارچ   ۳۰۰ -۲۵۰ گرم
 روغن  ۲ قاشق سوپخوری
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق سوپخوری
آب گوشت ۱ پیمانه
زعفران دم کرده ۱ قاشق سوپخوری
سیب زمینی درشت ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به میزان لازم
روغن سرخ کردنی به میزان لازم
دارچین ۱ قاشق چایخوری

 

طرز تهیه خورش قیمه قارچ :

پیاز را پوست کنده، نگینی خرد کنید. در قابلمه ای مناسب روغن ریخته، روی حرارت بگذارید و پیاز را در روغن تفت دهید تا سبک شود. لپه را به پیاز داغ بیفزایید. حالا زردچوبه و فلفل را اضافه کنید و همراه مواد تفت دهید. یک پیمانه آب یا اگر رسما گیاهخوار نیستید، آب گوشت را به قابلمه اضافه کرده، در آن را ببندید تا با حرارت ملایم لپه بپزد. قارچ ها را بشویید و اگر درشت بود، به چهار قسمت برش بزنید. قارچ را هم به بقیه مواد بیفزایید.

 

سیب زمینی را خلالی خرد کنید. آنها را در روغن سرخ کنید و کناری بگذارید. وقتی از پخت لپه مطمئن شدید، رب را در مقدار کمی روغن تفت داده و به همراه نمک به خورش بیفزایید. مقداری سیب زمینی سرخ شده را برای تزئین بردارید و بقیه را به خورش اضافه کنید. حالا دارچین و زعفران را هم اضافه کنید تا خورش مزه دار شود.

 

 

منبع:بیتوته



لینک منبع :خورش قیمه قارچ ، طرز پخت خورشت قیمه با قارچ

خورش قیمه با قارچ بدون گوشت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/224320/خورش-قیمه-با-قارچ-بدون-گوشت‎Cached Similar3 آگوست 2015 ... اگر شما هم فکر می کنید فقط گوشت غذاها را خوشمزه می کند، قیمه با قارچ را امتحان کنید. البته اگر در پخت خورش قیمه تبحر داشته باشید، این غذا فقط به شما ایده و ... طرز تهیه: 1. پیاز را پوست کنده ، نگینی خرد کنید. در قابلمه ای مناسب ... طرز تهیه خورش قیمه با قارچ بدون گوشت - نمناک namnak.com/خورش-قیمه-با-قارچ.p22316‎Cachedخورش قیمه با قارچ و درست کردن خورش قیمه با قارچ و خورش قیمه و درست کردن خورشت قیمه و خورشت قیمه را در نمناک بیاموزید. آموزش پخت خورشت قیمه قارچ لذیذ - ایران ناز www.irannaz.com/پخت-خورشت-قیمه-قارچ-لذیذ.html‎Cachedآموزش پخت خورشت قیمه قارچ لذیذ در این بخش از ایران ناز دستور پخت یک قیمه متفاوت و ... برای آشنایی با طرز تهیه خورشت قیمه قارچ با ما در ایران ناز همراه باشید. خورش قیمه با قارچ - هنر آشپزی honareashpazi.ir/fa/product/show/48/خورش%20قیمه%20با%20قارچ‎Cachedطرز تهیه خورش قیمه با قارچ ... که استفاده از گوشت اختیاری است اگر دوست داشتید می توانید کلاً گوشت را از این غذا حذف کنید چون به هر حال این خورش با قارچ است. طرز پخت خورشت قیمه با قارچ • انواع خورشت و خوراک • همراه با علم ... https://baelm.net/طرز-پخت-خورشت-قیمه-با-قارچ/‎Cachedمواد اولیه: لپه یک و نیم پیمانه قارچ یک کیلوگرم پیاز یک عدد رب گوجهفرنگی سه قاشق ... صفحه اصلی آشپزی انواع خورشت و خوراک طرز پخت خورشت قیمه با قارچ ... طرز تهیه قیمه با قارچ - سوران www.sooran.com/fa/recipes/2422/‎Cached Similar28 ژانویه 2014 ... پخت قیمه در شهرهای مختلف به شیوه هایی متفاوت انجام میشود.این نوع ... 1)سعی کنید قارچ ها را تنها از دم برنید و به خورش اضافه کنید تا زیبا تر شود. خورش قیمه قارچ chefartist.ir/showpages1039.html‎Cached Similarالی بانو. این خورش در پخت شبیه خورش قیمه با گوشت هست با این تفاوت که بجای گوشت از قارچ استفاده میشه. البته شما میتونید توی خورشت از گوشت هم استفاده ... طرز تهیه خورشت قیمه با قارچ - میهن فال www.mihanfal.com/طرز-تهیه-خورشت-قیمه-با-قارچ.html‎Cached Similarقیمه غذایی بسیار خوشمزه و اصیل است. پخت قیمه در شهرهای مختلف به شیوه هایی متفاوت انجام میشود.این نوع قیمه به دلیل وجود قارچ هم خوشمزه است و هم کاملا گیاهی و برای ... روش تهیه‌ی خورش قیمه قارچ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/120728061418.html‎Cached Similarقیمه جزو خورش‌های خوشمزه و پرطرفدار ما ایرانی‌هاست خورش قیمه قارچ ,طرز تهیه خورش قیمه قارچ ,روش تهیه خورش قیمه قارچ ,طرز پخت خورش قیمه قارچ ,آموزش پخت خورش قیمه ... خورش فوق العاده لذیذ قیمه با قارچ! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../خورش-فوق-العاده-لذیذ-قیمه-با-قارچ.html‎Cachedخورش قیمه قارچ مواد لازم: لپه یک و نیم پیمانهقارچ یک کیلوگرمپیاز یک عددرب ... طرز تهیه: * پیاز را خلال کرده در روغن تفت می‌دهیم تا طلایی شود. * سپس لپه را با پیاز ...