مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“پای ماکارونی | طرز تهیه پای پاستا | غذای جدید با ماکارونی

پای ماکارونی | طرز تهیه پای پاستا | غذای جدید با ماکارونی

طرز تهیه پای ماکارونی,مواد لازم برای پای ماکارونی

 

دستور تهیه پای ماکارونی،طرز پخت پای ماکارونی

 

طرز تهیه پای ماکارونی :

ماکارونی را آبکش کردم و با مواد ماکارونی ( گوشت چرخ شده، پیاز داغ، فلفل دلمه ای، قارچ، پوره گوجه فرنگی، نمک، زردچوبه، فلفل و آویشن ) که تفت داده شده مخلوط کردم.

 

دو قاشق غذاخوری کره را با یک قاشق غذاخوری آرد مخلوط کردم و تفت دادم و بعد نصف لیوان شیر اضافه کردم تا مثل فرنی غلیظ شود.

 

یک قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق غذاخوری خمیر مایع را در نیم استکان شیر ولرم ریختم و گذاشتم مایع عمل آمد یک عدد تخم مرغ و ۵ قاشق غذاخوری روغن مایع و ۱/۴ قاشق چایخوری نمک را مخلوط کردم و مایع عمل آمده را به آن اضافه کردم و آرد را اضافه کردم در حدی که خمیر لطیف شود و به دست نچسبد.

 

نیم ساعت استراحت دادم و با وردنه خمیر را باز کردم به اندازه قالبم و در قالب گذاشتم و حالت دادم و گذاشتم داخل فر تا خمیر کمی خودش را گرفت.

 

بعد ماکارونی آماده را با مقدار کمی پنیر پیتزا و سس سفید مخلوط کردم و روی خمیرم ریختم و روی آن پنیر ریختم ، روی آن را با خمیر شکل دادم و رومال زرده تخم مرغ زدم و گذاشتم داخل فر تا زمانی که رنگ خمیرم طلایی شد.

پای ماکارونی ما آماده شد.

امتحان کنید خیلی خوشمزه است.

منبع:بیتوته



لینک منبع :“پای ماکارونی | طرز تهیه پای پاستا | غذای جدید با ماکارونی

Images for “پای ماکارونی | طرز تهیه پای پاستا | غذای جدید با ماکارونی طرز تهیه پای ماکارونی (پاستا) - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/the1-pasta1.html‎Cachedپای ماکارونی پخت پای ماکارونی طرز تهیه پای ماکارونی,مواد لازم برای پای ماکارونی, طرز تهیه انواع غذا با پاستا,آموزش آشپزی,سایت آشپزی,طرز تهیه انواع پای,درست ... پای پاستا ریگاتونی | Rigatoni Pasta Pie | آشپزی آیرین www.airincookery.com/?p=1366‎Cached Similar28 ا کتبر 2013 ... ترکیبی از پاستاهای لوله ای (ریگاتونی) با سس پاستا، پنیر پارمسان و پنیر موتزارلا یک طعم بی ... مواد لازم برای تهیه پای پاستا ریگاتونی:. طرز تهیه جامبو شلز پای مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-جامبو-شلز-پای-jumbo-shells-pie/‎Cachedطرز تهیه جامبو شلز پای یا همون پای پاستا با ماکارونی صدفی بزرگ یا همون پاستا صدفی بزرگ که با مراحل کار کامل و با عکس توضیح دادم. روش تهیه پاستا صدفی ... طرز تهیه پای پاستا (پاستا قالبی) - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-پای-پاستا-پاستا-قالبی/‎Cachedفلفل دلمه ای را نیز جداگانه سرخ کرده و به مواد اضافه کنید. طرز تهیه پای پاستا ماکارونی را با توجه به دستور روی جلد بپزید و ابکش کنید. پای پاستا پنیر پارمزان را ... طرز تهیه پای ماکارونی (پاستا) - Persiane.ir persiane.ir/Pasta-macaroni.html‎Cachedخب دوستان عزیز ابتدا ماکارونی را آبکش کنید و با مواد ماکارونی ( گوشت چرخ شده، ... اگر دنبال چشیدن طعمی جدید از ماکارونی هستید این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. ... روش پخت(دستورپخت,طرز تهیه,اموزش درست کردن) پای ماکارونی (پاستا) زا برای ... طرز تهیه پای پاستا - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4675/‎Cached Similar26 دسامبر 2014 ... پای پاستا ... پای پاستا. ماکارونی را با توجه به دستور روی جلد بپزید و ابکش کنید. ... طرز تهیه پاستا گیاهی ساده با سس گوجه ای ... انواع ماکارونی ، انواع پاستا ، غذا با پاستا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/‎Cached Similarدر این بخش شما با انواع ماکارونی آشیانه ای,پاستا,پاستا با سس پستو,لازانیا,غذای ساده,شام ایرانی,لازانیا روی گاز,اموزش غذاهای ایرانی و خارجی,اموزش درست کردن غذا با ... کیک ماکارونی | طرز تهیه کیک ماکارونی - نمناک namnak.com/کیک-ماکارونی.p14666‎Cachedکیک ماکارونی به دلیل داشتن مزه و شکل خاص یک غذای پرطرفدار در میان کودکان است و با داشتن مواد اولیه مغذی برای رشد آنها مفید است. طرز تهیه پای ماکارونی چهار فصل - آلامتو www.alamto.com/four-seasons-pasta-pie-recipes.html‎Cached30 سپتامبر 2015 ... طرز تهیه پای ماکارونی چهار فصل:امروز برای شما عزیزان طرز تهیه پای ... در یک کاسه دیگر تخم مرغ ، پنیر ریکوتا و فلفل را مخلوط می‌کنیم و با ...