مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انواع لازانیا خانگی | “لازانیا با تخم مرغ” | لازانیا با گوشت و سوسیس

 

طرز تهیه لازانیا با تخم مرغ, پخت لازانیا با تخم مرغ

مواد لازم برای ۴ نفر :

 گوشت چرخ کرده ۲۵۰ گرم
 سوسیس یا ژامبون  ۱۰۰ گرم
 سیر  ۴ حبه
 سبزی معطر شامل ترخون، ریحان و جعفری  ۱۰۰ گرم
 پنیر صبحانه  ۲۰۰ گرم
 گوجه فرنگی ۳ عدد
 لازانیا یک بسته ۵۰۰ گرمی
 پیاز کوچک یک عدد
 تخم مرغ  ۲ عدد
پنیر پیتزا ۱۰۰ گرم
کره و روغن به میزان لازم
سس سفید یک لیوان

طرز تهیه :
ابتدا لازانیا را با آب بپزید و صاف کنید و روی یک پارچه تمیز بگذارید تا خشک شود.
پیاز و سیر خرد شده را سرخ کنید.
گوشت را اضافه کرده و گوجه‌ها را فیله کرده و خرد کنید.
ژامبون‌ها و سوسیس را هم به همان اندازه ریز کنید و با گوشت تفت دهید.
تخم‌مرغ‌ ها را آب پز کرده و حلقه‌ای برش بزنید.
کف ظرف پیرکس را چرب کنید و یک ردیف لازانیا بچینید.کمی کره آب شده روی آنها بمالید.
بعد ورقه‌های تخم‌مرغ را روی لازانیا بچینید و روی آنها گوشت و مواد تفت داده شده بریزید.
سبزی‌های خرد شده را همراه پنیر روی مواد بپاشید.
بعد یک لایه دیگر ورقه‌های لازانیا بچینید و بقیه مواد را هم لایه به لایه بریزید و به همین ترتیب تمام مواد را در ظرف جای دهید.
سس را روی مواد بریزید و بعد پنیر رنده شده را اضافه کنید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۲۵ دقیقه با حرارت ۲۰۰ درجه بگذارید تا روی آن طلایی رنگ شود.

منبع : چهاردیواری جام جم



لینک منبع :انواع لازانیا خانگی | “لازانیا با تخم مرغ” | لازانیا با گوشت و سوسیس

Images for انواع لازانیا خانگی | “لازانیا با تخم مرغ” | لازانیا با گوشت و سوسیس آشنایی با روش تهیه لازانیا سوسیس و پنیر - تبیان article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-لازانیا-سوسیس-و-پنیر‎Cached18 مارس 2013 ... نیم کیلو گوشت چرخ کرده، کمی نمک و فلفل و یک قوطی کنسرو ... روی ورقه آخر لازانیا را با مایه گوشتی، سوسیس و پنیر پیتزا می‌پوشانیم. لازانیا ... طرز تهیه لازانیا سوسیس و پنیر تصویری - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/2013630135853.html‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا سوسیس و پنیر تصویری گردآوری توسط بخش انواع ماکارونی ... طرز تهیه ماکارونی با گوشت و پنیر تصویری · طرز تهیه ماکارونی با پنیر و سوسیس ... طرز تهیه لازانیای فوری با سوسیس و قارچ - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/2015330152055.html‎Cached Similar1 فنجان از سس مارینارا روی تمام لازانیا پخش میکنیم و روی اون 1/3 پنیر ریکوتا قرار ... طرز تهیه لازانیای فوری با سوسیس و قارچ گردآوری توسط بخش انواع ماکارونی ... انواع لازانیا خانگی | "لازانیا با تخم مرغ" | لازانیا با گوشت و سوسیس ... https://baelm.net/انواع-لازانیا-خانگی-لازانیا-با-تخم-مر/‎Cachedمواد لازم برای ۴ نفر : گوشت چرخ کرده ۲۵۰ گرم سوسیس یا ژامبون ۱۰۰ گرم سیر ۴ حبه سبزی معطر شامل ترخون، ریحان و جعفری ۱۰۰ گرم پنیر صبحانه ۲۰۰. طرز تهیه لازانیا و نکاتی برای پخت آن - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/lasagna1-tips-cooking.html‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا علت خشک شدن لازانیا , نحوه پخت لازانیا , جلوگیری از خشک شدن لازانیا , مواد لازم ... مجموعه: آموزش انواع غذاها ... پیاز ریز خرد شده، 3-5 دقیقه بعد سوسیس ریز خرد شده بعد از 5 دقیقه مخلوط سویا و گوشت چرخ کرده، بعد از اضافه ... در آخر هم با سس سفید مخصوص کل سطح لازانیا را کامل بپوشانید و یک لایه پنیر پیتزای رنده شده ... آموزش پخت تمام انواع لازانیا گیاهی با گوشت با پنیر - تک فارس www.takfars.ir/آموزش-پخت-تمام-انواع-لازانیا-گیاهی-با-گ/‎Cached12 دسامبر 2016 ... آموزش پخت تمام انواع لازانیا گیاهی با گوشت با پنیر ... سوسیس وکالباس قارچ فلفل دلمه (تمام مواد را دکمهایی ازقبل خردمیکنیم) به مخلوطمان اضافه ... طرز تهیه لازانیا ی عالی و خوشمزه • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-لازانیا-خوشمزه-lasagna-recipes/‎Cachedکلا لازانیا خیلی طرفدار داره و خوش خوراکه. در این مطلب سعی میکنم طرز تهیه لازانیایی که همه باهاش آشناییم و با گوشت چرخکرده درست میشه بذارم. البته به مواد داخل ... طرز تهیه انواع لازانیا - انجمن قصه سرا www.ghessesara.com/thread17079.html‎Cachedطرز تهیه لازانیا با تخم مرغ مواد لازم برای 4 نفر : گوشت چرخ کرده 250 گرم سوسیس یا ژامبو. دستور پخت لازانیا با تخم مرغ همراه با سوسیس یا ژامبون - روزنه آنلاین rozanehonline.com/دستور-پخت-لازانیا-با-تخم-مرغ-همراه-با-سو/‎Cached30 ژوئن 2017 ... دستور پخت لازانیا با تخم مرغ عنوان مطلب زیر است این لازانیا همراه با سوسیس و ... ژامبون‌ها و سوسیس را هم به همان اندازه ریز کنید و با گوشت تفت دهید.