مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انواع لازانیا | طرز تهیه لازانیا با نان تست | “لازانیای گوشت با نان تست”

لازانیا نان تست

 

 

مواد لازم :

 

نان تست به مقدار لازم
پنیر ورقه ای به مقدار لازم
گوشت چرخ شده ۳۰۰ گرم
پیاز رنده شده ۱ عدد
گوجه فرنگی ۲ عدد
فلفل دلمه سبز ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و ادویه به مقدار لازم
پنیر پیتزا رنده شده به مقدار لازم

 

 

مواد لازم برای سس بشامل:

 

آرد سفید ۲ قاشق غذاخوری
کره ۲ قاشق غذاخوری
پیاز سفید نرم شده ۱ عدد
شیر ۲ لیوان

طرز تهیه سس بشامل:

کره را در ماهیتابه ریخته روی حرارت ملایم قرار دهید سپس پیاز سفید نرم شده را به کره اضافه کرده کمی تفت دهید تا زمانیکه طلایی رنگ شود سپس آرد را به کره اضافه کرده کمی تفت داده سپس شیر را مواد اضافه کرده هم بزنید تا زمانیکه مایه نرمی حاصل شود.

 

طرز تهیه مایه گوشتی لازانیا:

پیاز را در روغن تفت داده سپس گوشت را به همراه ادویه به پیاز اضافه کرده همراه پیاز به مدت ۲۰ دقیقه تفت دهید سپس گوجه فرنگی و فلفل دلمه ریز شده را به مواد اضافه کرده هم بزنید. روی گوشت کمی آبجوش همراه رب گوجه فرنگی ریخته بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه بپزد و آب آن تمام شود.

 

طرز تهیه لازانیا :
در ظرف پیرکسی کمی سس بشامل ریخته و با قاشق روی آن را صاف کرده طوریکه تمام سطح ظرف را بپوشاند سپس نانهای تست را به ترتیب کنار هم در ظرف بچینید.روی نان های تست را با پنیر ورقه ای پوشانده سپس روی پنیر را با مایه گوشتی بپوشانید.

روی گوشت را با نان های تست پوشانده سپس روی تمام سطح نان سس بشامل ریخته و روی سس بشامل پنیر رنده شده بپاشید.ظرف را به مدت نیم ساعت در فری که از قبل گرم کرده اید با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا زمانیکه روی پنیر طلایی رنگ شود.



لینک منبع :انواع لازانیا | طرز تهیه لازانیا با نان تست | “لازانیای گوشت با نان تست”

Images for انواع لازانیا | طرز تهیه لازانیا با نان تست | “لازانیای گوشت با نان تست” لازانیا با نان تست - سرآشپزباشی sarashpazbashi.com/1394/05/03/bread-lasasgna/‎Cached Similar25 جولای 2015 ... لازانیا با نان تست لازانیا بدون ورق لازانیا طرز تهیه لازانیا با نان تست گراتن گوشت و نان تست. لازانیا با نان تست | کدبانوی ایرانی kadbanoo.net/لازانیا-با-نان-تست/‎Cached Similarلازانیا با نان تست - در ظرف پیرکسی کمی سس بشامل ریخته و با قاشق روی آن را ... اگر این دستور غذایی را تهیه نموده اید، تصویر غذای خود را بفرستید تا تصویر ... طرز تهیه لازانیا با نان تست - مجله پزشکی pezeshkin.ir/طرز-تهیه-لازانیا-با-نان-تست/‎Cached19 مه 2017 ... کودکان و نوجوانان به لازانیا و انواع غذاهای پنیری بسیار علاقه دارند.امروز تصمیم داریم یک لازانیای متفاوت را آموزش دهیم.این لازانیا با نان تست درست ... طرز تهیه لازانیا با نان تست ، متفاوت و خوشمزه - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-لازانیا-با-نان-تست-،-متفاوت-و-خ/‎Cached Similarطرز تهیه لازانیا با نان تست ، متفاوت و خوشمزه. ... برچسب هاانواع لازانیا سس بشامل سس لازانیا طرز تهیه سس بشامل طرز تهیه سس لازانیا طرز تهیه لازانیا غذای جدید غذای ... لازانیا نان تست - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/lazaniya-test-bread.html‎Cached Similarطرز تهیه سس بشامل پخت لازانیا طرز تهیه لازانیا لازانیا کره را در ماهیتابه ریخته روی حرارت ملایم قرار دهید سپس پیاز سفید نرم شده را ... مجموعه: آموزش انواع غذاها ... روی نان های تست را با پنیر ورقه ای پوشانده سپس روی پنیر را با مایه گوشتی بپوشانید. دستور پخت آسان لازانیای ایتالیایی - بیتوته www.beytoote.com/.../ordered-italian-cooking-easy-lazaniya.html‎Cached Similarلازانیای ایتالیایی طرز تهیه انواع لازانیا طرز تهیه لازانیا گوشت چرخ کرده را با پیاز سرخ شده ... طرز تهیه کاناپس قارچ با نان تست ... سپس روی آن یک ردیف دیگر خمیر لازانیا و سس سفید ومایه گوشتی و پنیر رنده شده ریخته و به همین صورت ادامه می دهیم. انواع لازانیا | طرز تهیه لازانیا با نان تست | "لازانیای گوشت با نان ... https://baelm.net/انواع-لازانیا-طرز-تهیه-لازانیا-با-نان/‎Cachedمواد لازم : نان تست به مقدار لازم پنیر ورقه ای به مقدار لازم گوشت چرخ شده ۳۰۰ گرم ... صفحه اصلی آشپزی انواع ماکارونی و پاستا انواع لازانیا | طرز تهیه لازانیا با نان ... طرز تهیه پیتزا فوری با نان تست - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-پیتزا-فوری.p13761‎Cached Rating: 4.6 - 249 reviews - 20 min طرز تهیه پیتزا و طرز تهیه پیتزا فوری و طرز تهیه پیتزا با نان تست و طرز تهیه ... گردن پخته شده و قارچ و انواع سبزیجات به تنهایی یا ترکیبی بدون گوشت و مرغ . انواع غذا با نان تست - صفحه 26 - مامی سایت mamisite.com/forum/t1439-26.html‎Cached Similarاین توپک های تست با استفاده از نان تستی درست شده که با شیر مرطوب شده و داخل اون ... ابتدا نون تست رو با وردنه صاف کردم . ... لازانیا با نون تست