مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انواع پیتزا در خانه | طرز پخت “پیتزا مکزیکی” | ارزش غذایی پیتزای مکزیکی

آموزش و طرز تهیه پیتزای مکزیکی در خانه

نحوه درست کردن پیتزای مکزیکی,مواد لازم برای تهیه پیتزای مکزیکی

خمیرهای آماده پیتزای مکزیکی دارای طعم تند سس گوجه فرنگی است و روی آن با لوبیا، پنیر و فلفل های جالاپنو ( نوعی فلفل سبز تند ) پوشیده شده است.

 

مدت زمان طبخ : ۳۰ دقیقه 

مناسب برای تعداد : ۴ نفر

 

مواد لازم جهت تهیه پیتزای مکزیکی :

خمیر آماده پیتزای یک نفره  ۴ قطعه 
روغن زیتون   ۱ قاشق غذاخوری
 گوجه فرنگی خرد شده کنسروی با سیر و سبزیجات ۲۰۰ گرم 
 رب گوجه فرنگی  ۲ قاشق غذاخوری 
کنسرو لوبیا قرمز، آبکش شده ۲۰۰ گرم
دانه ذرت شیرین ۱۱۵ گرم 
سس فلفل قرمز ۱ قاشق غذاخوری
پیاز قرمز بزرگ، خلال شده ۱ عدد
پنیر چدار کهنه کم چرب، رنده شده  ۱۰۰ گرم
فلفل چیلی سبز بزرگ، حلقه شده ۱ عدد
نمک و فلفل به میزان لازم

 

طرز تهیه پیتزای مکزیکی :

خمیرهای پیتزا را در یک سینی شیرینی پزی قرار دهید و روی آن ها را با قلم موی مخصوص آشپزخانه، کمی چرب نمایید.

 

در یک کاسه گوجه فرنگی خرد شده، رب گوجه فرنگی، لوبیا قرمز و ذرت را با هم مخلوط نموده و سس فلفل قرمز را به آن ها اضافه نمایید تا طعم بگیرد. نمک و فلفل کافی به آن بزنید.

 

مخلوط گوجه فرنگی و لوبیا قرمز را به طور مساوی روی هر کدام از خمیرها پخش نمایید.

 

روی هر کدام از پیتزا ها مقداری پیاز خلال شده بگذارید و سپس کمی پنیر چدار رنده شده روی مواد بپاشید و چند حلقه فلفل سبز، برای طعم بیشتر به آن اضافه نمایید.

 

پیتزاها را در فری که از قبل گرم شده روی حرارت ۲۲۰ درجه سانتیگراد یا ۴۲۵ درجه فارنهایت و یا عدد ۷ فرهای گازی به مدت ۲۰ دقیقه بپزید در حدی که پنیر آب شود و خمیر برشته و طلایی گردد.

 

پیتزاها را از روی سینی بردارید و به بشقاب های مخصوص پذیرایی منتقل نموده، بلافاصله سرو نمایید.

 

توصیه سرآشپز جهت تهیه پیتزای مکزیکی :

می توانید “پیتزای مکزیکی” را همراه یک سالاد مکزیکی نیز سرو نمایید. این سالاد را با برگ های تازه گشنیز، گوجه فرنگی خرد شده و برش هایی از آواکادوی رسیده، درست می نمایند و برای چاشنی روی آن آب لیمو و نمک دریایی می ریزند.

 

ارزش غذایی برای پیتزای مکزیکی :

کالری برای یک نفر : ۸۷ کالری

چربی برای یک نفر : ۲٫۵۰ گرم

پروتئین برای یک نفر : ۴٫۵۰ گرم

کربوهیدرات برای یک نفر : ۱۲٫۲۰ گرم

 

منبع : avayesalamati.com



لینک منبع :انواع پیتزا در خانه | طرز پخت “پیتزا مکزیکی” | ارزش غذایی پیتزای مکزیکی

طرز تهیه پیتزای مکزیکی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../mexican1-pizza-recipe1.html‎Cachedپخت پیتزای مکزیکی تهیه پیتزای مکزیکی نحوه درست کردن پیتزای مکزیکی, نکاتی برای پخت پیتزای مکزیکی,طرز تهیه انواع پیتزا,آموزش آشپزی,سایت آشپزی,مواد لازم برای تهیه پیتزای مکزیکی,طرز ... ارزش غذایی برای پیتزای مکزیکی :. پیتزای مکزیکی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/piza1/piza-meczk.html‎Cached Similarپیتزای مکزیکی,طرز تهیه پیتزای مکزیکی,روش تهیه پیتزای مکزیکی,طرز پخت ... پیتزای مکزیکی گردآوری توسط بخش آموزش پخت انواع پیتزا سایت آکاایران. طرز تهیه پیتزا مکزیکی- پیتزای دولایه با نان تورتیلا- پیتزا ... https://irancook.ir/12/29/پیتزا-مکزیکی/24379/‎Cachedپیتزا مکزیکی با تمام پیتزاهایی که تا بحال دیدید متفاوت است. این پیتزای دولایه با نان تورتیلای مکزیکی تهیه می شود و طعمی تند و بسیار خوشمزه دارد... انواع پیتزا ، طرز تهیه خمیر پیتزا –همراه با علم - RSSing.com degradand64.rssing.com/chan-53632008/latest.php‎Cachedآموزش انواع پیتزا | مواد لازم و طرز تهیه پیتزای سبز با ماهی پیتزا یکی از خوشمزه ... 11/15/16--13:30: انواع پیتزا در خانه |طرز پخت “پیتزا مکزیکی”|ارزش غذایی ... انواع پیتزا ، طرز تهیه خمیر پیتزا –همراه با علم degradand64.rssing.com/chan-53632008/all_p2.html‎Cached11/15/16--13:30: انواع پیتزا در خانه |طرز پخت “پیتزا مکزیکی”|ارزش غذایی ... آموزش و طرز تهیه پیتزای مکزیکی در خانه خمیرهای آماده پیتزای مکزیکی دارای طعم تند ... ارزش غذایی | آموزش آشپزی|آموزش انواع پیتزا pizzacook.ir/tag/ارزش-غذایی/ طرز تهیه پیتزای مکزیکی. خمیرهای آماده پیتزای مکزیکی دارای طعم تند سس گوجه فرنگی است و روی آن با لوبیا، پنیر و فلفل های جالاپنو ( نوعی فلفل سبز تند ) ... طرز تهیه پیتزای مکزیکی | نتدونه https://www.netdoone.com/4657/mexican-pizza-recipe/ طرز تهیه پیتزای مکزیکی خمیرهای آماده پیتزای مکزیکی دارای طعم تند سس گوجه فرنگی است و روی آن با لوبیا، ... Reza آبان ۲۳, ۱۳۹۵ آشپزی و تغذیه, آموزش انواع غذاها, انواع پیتزا دیدگاه خود را بنویسید 31 نمایش ها ... ارزش غذایی برای پیتزای مکزیکی :. تهیه پیتزا مکزیکی در منزل - مجازی majazy.com/تهیه-پیتزا-مکزیکی-در-منزل/‎Cachedخمیرهای آماده پیتزای مکزیکی دارای طعم تند سس گوجه فرنگی است و روی آن با لوبیا، پنیر ... طرز تهیه پیتزای مکزیکی : ... ۷ فرهای گازی به مدت ۲۰ دقیقه بپزید در حدی که پنیر آب شود و خمیر برشته و طلایی گردد. ... ارزش غذایی برای پیتزای مکزیکی :. طرز تهیه پیتزا مکزیکی - تالاب www.talab.org/cookery/pizza/prepare-pizza-mexican.html‎Cachedطرز تهیه پیتزا مکزیکی تعداد 4 عددزمان تهیه و پخت 20 دقیقه مواد لازم • 230 گرم سوسیس پرادویه• یک پیمانه سالسا با ذرت و نخود فرنگی• روغن. طرز تهیه پیتزا مکزیکی فوق العاده خوشمزه با لوبیا قرمز و - بهار baharr.tk/طرز-تهیه-پیتزا-مکزیکی-فوق-العاده-خوشمز/‎Cachedطرز تهیه پیتزا مکزیکی خوشمزه و تند پیتزای مکزیکی یک خوراک فوق العاده ... یک جبه سیر; یک قاشق غذا … طرز تهیه پیتزای فوق العاده با خمیر پیتزایی از سیب ...