مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“شیرینی بادام” | “شیرینی هویج” | طرز تهیه شیرینی مخلوط هویج و بادام

درست کردن شیرینی هویج و بادام,نحوه درست کردن شیرینی هویج و بادام

حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز تهیه یک نوع “شیرینی” را به شما آموزش می دهیم که هویج و زنجبیل باعث گرمی آن شده است.

 

مواد لازم برای شیرینی هویج و بادام :

 پودر شکر  ۱۲۵ گرم
 هویج رنده کرده  ۲ عدد بزرگ
 زنجبیل تازه رنده کرده ۱ قاشق چایخوری 
 بادام خردکرده  ۱۵۰ گرم
آرد ۳۰۰ گرم
نشاسته گندم ۲ قاشق سوپخوری
بکینگ پودر  ۱ قاشق چایخوری
تخم مرغ ۲ عدد
کره ۱۲۵ گرم
پودر پسته ۲ قاشق سوپخوری

 

طرز تهیه شیرینی هویج و بادام :

پودر شکر و هویج را در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید تا هویج نرم شود. زنجبیل و بادام را بیفزائید. حالا آرد، نشاسته و بکینگ پودر را الک کنید، در مرکز آن حفره ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید. آن گاه تخم مرغ و کره نرم شده را بیفزائید تا خمیر نرمی حاصل شود.

اکنون چانه‌های کوچکی از خمیر درست کنید و آن‌ها را به شکل دایره باز نمائید. حالا قدری از مخلوط “بادام و هویج” را در وسط هر یک از خمیرها بگذارید و لبه‌های هر یک را به هم بچسبانید.

اکنون خمیرهای آماده را در سینی چرب کرده بچینید و شیرینی را به مدت تقریبی ۲۵ دقیقه در فر (تاون) گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد بپزید. اینک شیرینی را روی پنجره سیمی خنک سازید و آن را با پودر پسته تزئین نمائید.

 

منبع : shekarestan22.blogfa.com



لینک منبع :“شیرینی بادام” | “شیرینی هویج” | طرز تهیه شیرینی مخلوط هویج و بادام

Images for “شیرینی بادام” | “شیرینی هویج” | طرز تهیه شیرینی مخلوط هویج و بادام تجربه سرمای زمستان با «شیرینی هویج و بادام» - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تجربه-سرمای-زمستان-با-شیرینی-هویج-و-بادام‎Cached6 نوامبر 2016 ... شیرینی هویج و بادام. طرز تهیه: 1. پودر شکر و هویج را در ظرف مناسبی بریزید ... در مرکز آن حفره‌ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید. "شیرینی بادام" | "شیرینی هویج" | طرز تهیه شیرینی مخلوط هویج و بادام ... https://baelm.net/شیرینی-بادام-شیرینی-هویج-طرز-تهیه-شی/‎Cachedحال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان می دهد، باید سعی کنیم چیزهای گرم بخوریم. در این مطلب طرز تهیه یک نوع "شیرینی" را به شما آموزش می دهیم که هویج و ز. طرز تهیه شیرینی هویج و بادام خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-شیرینی-هویج-بادام-خوش-طعم.html‎Cachedطرز تهیه شیرینی هویج و بادام خوش طعم ،بهترین شیرینی بادام فصل ... را الک کنید، در مرکز آن حفره‌ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید. آن‌گاه تخم‌مرغ ... طرز تهیه شیرینی هویج و بادام مخصوص هوای سرد - ایران ناز www.irannaz.com/طرز-تهیه-شیرینی-هویج-بادام.html‎Cachedطرز تهیه شیرینی هویج و بادام مخصوص هوای سرد فصل سرد سال فرا رسیده و بهتر ... روزانه 300 میلی‌گرم عصاره‌ی هویج را با عصاره‌ی مورد صحرایی مخلوط کرده و میل کنید. کیک بادام و هویج | Ashpaz1 ashpaz1.com/کیک-بادام-و-هویج/10068/‎Cached3 ژانویه 2015 ... طرز تهیه کیک: ابتدا فر را روی ۱۸۰ درجه ... هویج رنده شده را با بادام آسیاب شده و گردو و آرد در ظرفی ریخته و خوب مخلوط می کنیم. 1/3 مایع سفیده را به ... طرز تهیه شیرینی هویج و بادام - - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../carrot2-almond-cookies1.html‎Cached26 دسامبر 2016 ... شیرینی هویج و بادام طرز تهیه شیرینی هویج و بادام درست کردن شیرینی ... حالا قدری از مخلوط بادام و هویج را در وسط هر یک از خمیرها بگذارید و لبه های هر ... آخرین خبر | شیرینی ها/ طرز تهیه شیرینی هویج و بادام akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3136365‎Cachedشیرینی ها/ طرز تهیه شیرینی هویج و بادام بیتوته95/09/18 11:02 ... پودر را الک کنید، در مرکز آن حفره ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید. طرز تهیه شیرینی هویج و بادام - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/news/طرز-تهیه-شیرینی-هویج-و-بادام/4182264 تجربه سرمای زمستان با شیرینی هویج و بادام حال که سرما کم کم دارد خودش را به ما نشان ... کنید، در مرکز آن حفره ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید. میهن مگ - طرز تهیه شیرینی هویج و بادام https://mihanmag.com/post/.../طرز_تهیه_شیرینی_هویج_و_بادام‎Cached24 مه 2017 ... نحوه تهیه شیرینی هویج و بادام تجربه سرد زمستان و شیرینی هویج و بادام ... در مرکز آن حفره ای ایجاد نمائید و به آرامی مواد را با یکدیگر مخلوط سازید.