مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک

تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک

شاید در نگاه اول پیچیدن و تزیین دسته گل کاری سخت و نیازمند مهارت خاصی باشد. اما باید بگوییم که علاوه بر داشتن مهارت ساده ی آن نیاز به خلاقیت و هنر چیدن گل های خاص در کنار هم دارد، امروز ما قصد داریم در این مطلب “مهارت پیچیدن یک دسته گل زیبا” را به شما آموزش دهد، پس با ما همراه باشید تا با هم با مراحل انجام آن بیشتر آشنا شویم.

در مرحله ی اول “تزیین دسته گل” شما نیاز به گل های زیبا با طیف رنگ های خوش ترکیب دارید، برای این منظور می توانید گل ها را پیش از چیدن و یا خریدن در کنار هم قرار دهید و خوش ترکیب ترین آن ها را انتخاب کنید.

آموزش تزیین دسته گل, تزیین دسته گل در خانه

در مرحله ی اول تزیین دسته گل شما نیاز به گل های زیبا با طیف رنگ های خوش ترکیب دارید

در مرحله ی بعدی تزیین دسته گل ساقه ی گل ها را هم سان کنید و آن ها را بچینید.

تزیین دسته گل,نحوه تزیین دسته گل

برای تزیین دسته گل ساقه ی گل ها را هم سان کنید و آن ها را بچینید

حال با ایجاد شکافی مانند تصویر در زیر ساقه آن شرایط نگهداری بهتر را برای آن ها فراهم کنید.

نحوه تزیین کردن دسته گل, تزیینات زیبای دسته گل در خانه

با ایجاد شکافی در زیر ساقه از آن را در مدت بیشتری نگهداری کنید

حالا گل های شما آماده است داخل یک ظرف شیشه ای گل ها را به ترتیب همخوانی در کنار هم قرار دهید.

تزیین دسته گل طبیعی,نحوه تزیین دسته گل طبیعی

گل ها را داخل یک ظرف شیشه ای به ترتیب همخوانی در کنار هم قرار دهید

فراموش نکنید که در تزیین دسته گل قرار دادن جزئیاتی مانند خزه، برگ و یا علف های تزئینی به پرتر شدن و زیباتر شدن دسته گل شما کمک بسیاری می کند، اما در استفاده از آن ها افراط نکنید تا جلوه ی گل های اصلی شما از بین برود.

تزیین دسته گل در خانه, مراحل تزیین دسته گل

برای تزیین دسته گل از خزه، برگ و یا علف های تزئینی به اندازه استفاده کنید

حالا که دسته گل تان مطابق سلیقه یتان آماده شده است نوبت آن رسیده است که با یک نخ ابریشمی نازک دور آن را ببنید و گل ها را در کنار هم محکم کنید، توجه داشته باشید که نخ شما حتما نازک باشد تا آسیبی به گل ها وارد نکند.

نحوه تزیین دسته گل,آموزش تزیین دسته گل

با یک نخ دسته گلتان را محکم کنید

در این مرحله از تزیین دسته گل نوبت به پیچیدن گل ها داخل ورق های تزئینی می رسد، یک ورق تزیئنی که با گل هایتان همخوانی دارد انتخاب کنید، خطی به عنوان خط مرز همانند تصویر روی آن در نظر بگیرید.

آموزش مرحله ای تزیین دسته گل در خانه, نحوه تزیین کردن دسته گل

دسته گلتان را داخل ورق های تزیئنی که با گل هایتان همخوانی دارد بپیچید

مطابق تصویر دسته گل را داخل ورق قرار داده و دور آن ببیچید و با چسب و یا منگنه آن را محکم کنید و در صورت تمایل ربان و با جزییات تزئینی دیگری به آن اضافه کنید.

تزیینات زیبای دسته گل در خانه,تزیین دسته گل طبیعی

دسته گل را داخل ورق قرار داده و دور آن ببیچید و با چسب و یا منگنه آن را محکم کنید

حالا دسته گل تزیین شده ی شما آماده است آن را به عزیزانتان هدیه دهید و اوقات خوشی برای خود و عزیزانتان فرآهم کنید.

تزیین دسته گل طبیعی,نحوه تزیین دسته گل

دسته گل تزیین شده ی شما آماده هدیه دادن است

منبع : chidaneh.com



لینک منبع :تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک

Images for تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک ... news.adbx.ir/d/.../تزیین-دسته-گل-آموزش-درست-کردن-دسته-گل/‎Cached25 مه 2017 ... تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک. شاید در نگاه اول پیچیدن و تزیین دسته گل کاری سخت و نیازمند مهارت خاصی ... تزیین دسته گل | آموزش "درست کردن دسته گل با تزیین" ساده و شیک ... https://baelm.net/تزیین-دسته-گل-آموزش-درست-کردن-دسته-گل-ب/‎Cachedتزیین دسته گل | آموزش "درست کردن دسته گل با تزیین" ساده و شیک شاید در نگاه اول پیچیدن و تزیین دسته گل کاری سخت و نیازمند مهارت خاصی باشد. اما باید بگوییم ... آموزش تصویری درست کردن دسته گل با تزیین ساده و شیک • همراه با علم https://baelm.net/.../آموزش-تصویری-درست-کردن-دسته-گل-با-تزیین/‎Cachedتوسط : بینامدر: هنر خانه داری،سفره آرایی،میوه آراییبدون دیدگاه. تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک شاید در نگاه اول پیچیدن و […] ... آموزش مهارت پیچیدن یک دسته گل زیبا - همراه با علم https://baelm.net/.../آموزش-مهارت-پیچیدن-یک-دسته-گل-زیبا،اید/‎Cachedصفحه اصلی آموزش مهارت پیچیدن یک دسته گل زیبا،ایده مهارت پیچیدن یک دسته گل زیبا. تزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک. تزیین گل طبیعی | ساتور www.sator.ir/post/تزیین-گل-طبیعی‎Cachedآموزش تزیین گل طبیعی - zaneparsi.ir تزیین دسته گل عروس - beytoote.com (آموزش .... تزیین دسته گل | آموزش "درست کردن دسته گل با تزیین" ساده و شیک • هنر . Channel Catalog - سبک زندگی –همراه با علم –سایت علمی ، آموزشی ... delustered64.rssing.com/chan-53632045/all_p43.html‎Cachedتزیین دسته گل | آموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک شاید در نگاه اول پیچیدن و تزیین دسته گل کاری سخت و نیازمند مهارت خاصی باشد. اما باید بگوییم ... اموزش درست کردن دستبند ساده - پاسخگوی همراه اول www.mci-ava.com/j.aspx?q=اموزش_درست_کردن...ساده&id...‎Cachedاموزش درست کردن دستبند ساده,اموزش ساخت دستبند با مهره,ساخت دستبند با کاموا, اموزش درست ... تزیین دسته گل اموزش “درست کردن دسته گل با تزیین” ساده و شیک. میوه آرایی ساده و زیبا + تصاویر - نمناک namnak.com/میوه-آرایی-ساده-زیبا.p9748‎Cachedمیوه آرایی ساده و زیبا با شکل هایی خلاقانه میز پذیرایی در میهمانی ها و جشن های مختلف را زیباتر و به یادماندنی تر می کنند. در ادامه ایده هایی ساده و شیک برای تزیین میوه ... آموزش ساخت گل سر بسیار شیک با وسایل بسیار ساده+تصاویر - روزنه rozane.avablog.ir/.../آموزش+ساخت+گل+سر+بسیار+شیک+با+وسایل+بسیار+ساده%2Bتصاویر‎Cached9 دسامبر 2016 ... آموزش ساخت گل سر بسیار شیک با وسایل بسیار ساده. ساخت گل سر با دکمه. این گل سرها رو می تونید خیلی زود و راحت درست کنید. و اونها رو به هرکسی ...