مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نکاتی برای جذابیت و خوش تیپی مردان

جذابیت آقایان و شیک پوش بودن مردان چند راز مهم دارد که طراحان لباس طبق آن مدلینگ ها را برای کت واکها و فشن شوهای هتگی و ماهانه آماده می کنند.

زيبا و جذاب شدن خوش تیپ شدن جذابترین مرد جذاب شدن

 جذابیت آقایان تنها ریشه در صرف هزینه ندارد . بله می دانم که خرید لباس های برند و .. در خوش تیپی موثر است ولی دانستن چند نکته ی ساده که در این بخش می خوانید در عین سادگی تاثیر چشم گیری در جذابیت و خوش تیپی شما آقایان خواهد داشت.

مردان در ظاهر کمتر از زنان برای جذابیت و شیک پوشی خود زمان صرف می کنند اما مدلینگ های مطرح مد دنیا و افراد صاحبنام در این زمینه این باور را ندارند و رازهایی را برای جذابیت مردان در رابطه با سبک لباس و استایل موهای مردان دارند که بخشی از آنها را خواهید خواند.

۱- انتخاب رنگ مناسب:

در انتخاب رنگ لباس چند نکته را مد نظر قرار دهید. رنگ لباس را متناسب با رنگ پوست و سردی و گرمی فصل انتخاب کنید.

زيبا و جذاب شدن خوش تیپ شدن جذابترین مرد جذاب شدن

۲- اسپرت یا کلاسیک پوش هستید:

حتما همه ی شما مردان خوش تیپ می دانید که هیچ وقت لباس های اسپرت را با لباس های کلاسیک و رسمی ترکیب نکنید چون به شدت از جذابیت شما کم می کند.

۳- اکسسوارهای هوشمندانه انتخاب کنید

یک عینک دور مشکی متناسب فرم صورتتان و یا یک دستمال گردن شیک می تواند کلی به جذابیت شما بیافزاید.

۴- مرتب و آراسته باشید:

اصلاح دقیق و داشتن موهایی مرتب راز دیگری برای جذابیت آقایان است.



لینک منبع :نکاتی برای جذابیت و خوش تیپی مردان

Images for نکاتی برای جذابیت و خوش تیپی مردان رازهای جذابیت و خوش تیپی آقایان - نمناک namnak.com/جذابیت-آقایان.p14706‎Cachedجذابیت آقایان و رازهای جذابیت و رازهای جذابیت مردان برای زنان و نکات انتخاب لباس و راههای خوش تیپ شدن مردان را در نمناک ببینید. 22 پیشنهاد برای خوش تیپ شدن آقایان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../22-پیشنهاد-برای-خوش-تیپ-شدن-آقایان‎Cached Similar1 آوریل 2012 ... پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش ... نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ .... خوش‌بو باشید. هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. ...... معنی خوشتیپی و زیبایی رو گم کردن البته من بیشتر راجع به زیبایی صحبت کردم. الهام. راه و روش های خوش تیپ شدن مردان - ایران وی www.iranve.com/fashion/.../راه-و-روش-های-خوش-تیپ-شدن-مردان.html‎Cached Similarروش های خوش تیپ تر شدن مرد ها و فوت‌و فن خوش‌پوشی, راه و روش های خوش تیپ شدن آقایان. ... یک شلوار کتان با این ست هماهنگی بیشتری دارد و زیبایی تضمین شده‌تری ... مواردی که هر مرد خوش تیپی باید داشته باشد - بیتوته www.beytoote.com/mode/mode/man-should1-handsome.html‎Cached Similarنحوه خوش تیپی آقایان نحوه پوشش آقایان, تکنیک های خوش تیپی آقایان, مردان خوش تیپ و خوش پوش, ملزومات مردان خوش پوش ... قوانین انتخاب شلوار جین,نکاتی برای انتخاب شلوار جین ... جذابیت و کارایی این نوع کیف از کوله پشتی و چمدان بیشتر است. نکته هایی برای خوش تیپی مردان لاغر و قد بلند - بیتوته www.beytoote.com/mode/mode/tips1-handsome1-men.html‎Cachedپوشش مردان قد بلند و لاغر خوش تیپی مردان لاغر و قد بلند رازهای خوش تیپی آقایان, راز خوش تیپی آقایان,خوش پوشی آقایان,نحوه پوشش آقایان لاغر و قد بلند,نکاتی برای ... 4 راز آقایان خوشتیپ از زبان یک استایلیست - چی بپوشم https://chibepoosham.com/4-tricks-fashionable-guys-know/‎Cached4 مه 2016 ... ... برخی آقایان با وجود هر لباسی که به تن می‌کنند خیلی خوش تیپ به نظر ... شما به تمام جزییات لباس مردانه توجه کنید همیشه خوشتیپ به نظر می‌رسید. خوش تیپ ها بخوانند؛ 7 باید و نباید در مورد لباس پوشیدن - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../خوش-تیپ-ها-بخوانند؛-7-باید-و-نباید-در-مور.html‎Cached1 ا کتبر 2011 ... در سفر هوایی با نوزاد این نکات را رعایت کنید ... خوش تیپ ها بخوانند؛ 7 باید و نباید در مورد لباس پوشیدن ... برای مثال شما باید لباسی بپوشید که ایرادهای اندام تان را بگیرد و به زیبایی تان بیفزاید. ... مخصوصا مردان توجه داشته باشند که به هیچ وجه لباس گشاد به تن نکنند و زنان نیز از لباس های خیلی تنگ و سایز ... 10نکته مهم و کلیدی برای زیبا و خوش تیپی آقایان | Nariya.ir – دانشنامه ... www.nariya.ir/10نکته-مهم-و-کلیدی-برای-زیبا-و-خوش-تیپی-آق/‎Cached Similar21 نوامبر 2011 ... آقایون امروزی معتمد به نفس، شیک و مردانه جلوه میکنند. در این بخش ۱۰ نکته مهم جهت حفظ آراستگی یک مرد را ارائه می کنیم تا بتوانید در زندگی خود ... چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ - آسمونی www.asemooni.com/beauty/dress/how-to-be-a-handsome-man‎Cachedصفحه اصلی > مد و زیبایی > مد و لباس > چطور یک مرد خوش تیپ باشیم؟ ... در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار و اجتماع، خود را ...