مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس

تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس

این کودک به علت نقص مادرزادی به نظر می رسد دارای دو صورت است.

انتشار تصاویر کودکی که در چین به کودک ماسک دار معروف شده است قلب میلیون ها چینی را تحت تاثیر قرار داده است. این کودک که در استان «هونان» چین بدنیا آمده بر اثر یک نقص مادرزادی نادر دارای دو شکاف بزرگ در دو طرف دهانش است که به سمت گوش هایش منتهی می شود.

عجیب الخلقه بیماری مادرزادی انسان عجیب اخبار چین

مادر وی که در زمان تولد فرزندش ۲۳ ساله بود در این خصوص گفت: هنگامی که در سال ۲۰۰۹ برای نخستین بار صورت فرزندم را دیدم اندوهگین شدم. واقعا قلبم شکست. چرا باید چنین اتفاقی برای من می افتاد؟ بخصوص اینکه فرزندم از طرف افراد محلی مورد تمسخر قرار می گرفت. اما با انتشار عکس های پسرم همه چیز تغییر کرد.

دکتر «وانگ دوکوآن» در این خصوص گفت: نه تنها بافت های صورت وی دچار آسیب، شکستگی و جابجایی شده است بلکه استخوان گونه و فک بالایی این کودک نیز دچار آسیب شده است.

گفتنی است؛ با انتشار تصاویر این کودک در فضای مجازی، مردم نوع دوست چین حدود ۴۰ هزار یورو برای هزینه جراحی وی کمک کرده اند.

عجیب الخلقه بیماری مادرزادی انسان عجیب اخبار چینعجیب الخلقه بیماری مادرزادی انسان عجیب اخبار چین

اخبار چین انسان عجیب بیماری مادرزادی عجیب الخلقه



لینک منبع :تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس

تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس | ساتین saten.ir/126781/تولد-کودکی-عجیب-با-ماسک-روی-صورت-عکس/‎Cached19 ژانویه 2017 ... این کودک به علت نقص مادرزادی به نظر می رسد دارای دو صورت است. انتشار تصاویر کودکی که در چین به کودک ماسک دار معروف شده است قلب میلیون ها ... تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/126781/تولد-کودکی-عجیب-با-ماسک-روی-صورت-عکس/5/‎Cached19 ژانویه 2017 ... این کودک به علت نقص مادرزادی به نظر می رسد دارای دو صورت است. انتشار تصاویر کودکی که در چین به کودک ماسک دار معروف شده است قلب میلیون ها ... تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/126781/تولد-کودکی-عجیب-با-ماسک-روی-صورت-عکس/2/ 19 ژانویه 2017 ... این کودک به علت نقص مادرزادی به نظر می رسد دارای دو صورت است. انتشار تصاویر کودکی که در چین به کودک ماسک دار معروف شده است قلب میلیون ها ... تولد پسربچه عجیب با ماسک روی صورت! + عکس | این کودک به - قطره www.ghatreh.com/news/.../تولد-پسربچه-عجیب-ماسک-روی-صورت-عکس 19 ژانویه 2017 ... این کودک به علت نقص مادرزادی به نظر می رسد دارای دو صورت است. - به گزارش تهران نیوز" ، انتشار تصاویر کودکی که دØ. تولد نوزاد چینی با ماسک روی صورت! + عکس - نمناک namnak.com/نوزاد-چینی-با-ماسک.p42850‎Cachedنوزاد چینی و کودک ماسک دار معروف چینی و کودکی با دو صورت و نقص مادرزادی نوزاد چینی و نوزاد چینی با ماسکی بر صورت را در نمناک بخوانید. تولد پسربچه عجیب با ماسک روی صورت! + عکس - شبکه خبری ... tnews.ir/news/b4d078358213.html 19 ژانویه 2017 ... به گزارش تهران نیوز ، انتشار تصاویر کودکی که در چین به کودک ماسک دار معروف شده است قلب میلیون ها چینی را تحت تاثیر قرار داده است. این کودک ... کودک بدون چهره در چین [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کودک-بدون-چهره-در-چین-عکس‎Cached14 مه 2015 ... او به تجویز پزشکان پوست مجبور است برای همیشه چهره خود را با ماسک بپوشاند. ... پزشکان محلی گفته‌اند جراحی و پیوند پوست به صورت این کودک در حال حاضر ممکن نیست چون در اثر ... تصویر تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس ... تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس - Newis.ir newis.ir/تولد-کودکی-عجیب-با-ماسک-روی-صورت-عکس/‎Cached19 ژانویه 2017 ... تولد کودکی عجیب با ماسک روی صورت! + عکس - Newis.ir. تولد نوزاد چینی با ماسک روی صورت! + عکس - دانلود رایگان با لینک ... www.bia2download.xyz/تولد-نوزاد-چینی-با-ماسک-روی-صورت-عکس.html‎Cached17 ژانویه 2017 ... ۶ ساعت پیش – کودکی با دو صورت ، نارسایی مادرزادی ، پزشکان چینی ، کودکی عجیب ، تولد کودکی عجیب,نوزاد چینی با ماسکی روی صورتش به دنیا ... کودک بدون چهره در چین [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../کودک-بدون-چهره-در-چین-عکس‎Cached14 مه 2015 ... او به تجویز پزشکان پوست مجبور است برای همیشه چهره خود را با ماسک بپوشاند. تصاویری از لحظات ... تصویر تولد کودکی عجیب در استرالیا+عکس ...