مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن

قبل از توضیح در مورد ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس باید گفت که راه آهن و مسافرت با قطارها آن هم به دلیل عبور این سیستم حمل و نقل از مکان ها خاص و دست نخورده در سراسر دنیا برای اکثر مردم جذاب و لذت بخش است.

در این وادی مهندسی عجیب و خارق العاده راه آهن کوهستانی«Jungfraujoch» سوئیس از یک طرف و از طرف دیگر عبور قطار به همراه مسافران آن از بهشت مناطق بکر و کوهستانی این کشور همواره نگاه هر گردشگران و بینندگان را خیره کرده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس در اوت سال ۱۹۱۲ طراحی ، ساخت و راه اندازی شده است کماکان به عنوان یکی از زیباترین مسیرهای ریلی اروپا محسوب و همچنان مورد استفاده قرار می گیرد و جالب است بدانید که در مسیر این راه آهن عجیب و دیدنی تونلی به مسافت ۷ کیلومتر نیز در آن زمان احداث شده است.

مناطق دیدنی سوئیس قطار گردشگری عکس سوئیس سفر به سوئیس زندگی در سوئیس اخبار سوئیس Jungfraujoch مناطق دیدنی سوئیس قطار گردشگری عکس سوئیس سفر به سوئیس زندگی در سوئیس اخبار سوئیس Jungfraujoch مناطق دیدنی سوئیس قطار گردشگری عکس سوئیس سفر به سوئیس زندگی در سوئیس اخبار سوئیس Jungfraujoch

Jungfraujoch اخبار سوئیس زندگی در سوئیس سفر به سوئیس عکس سوئیس قطار گردشگری مناطق دیدنی سوئیس ۱۳۹۶-۰۲-۲۶



لینک منبع :زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن

Images for زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ... saten.ir/135551/زیباترین-ایستگاه-قطار-کوهستانی-سوئیس/ 16 مه 2017 ... زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ... www.techfa.biz/زیباترین-ایستگاه-قطار-کوهستانی-سوئیس/‎Cachedزیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن ... در این وادی مهندسی عجیب و خارق العاده راه آهن کوهستانی«Jungfraujoch» سوئیس از ... زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ... vistafun.ir/tag/زیباترین-ایستگاه-قطار-کوهستانی-سوئیس/‎Cachedزیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن ویستافان , ویستافان. زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ... khoubi.ir/search/?...%09زیباترین+ایستگاه+قطار+کوهستانی+سوئیس+%2Bتصاویر+شاهکار+مهندسی+ساخت+راه+آهن++‎Cachedزیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن ... یکی از زیباترین مسیرهای خط آهن در جهان راه آهن کوهستانی Jungfrau در کشور ... زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ... irirani.ir/news/22275‎Cachedدر این وادی مهندسی عجیب و خارق العاده راه ... ... زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن. ۱۳۹۶-۰۲-۳۱ توریست ساتین 12 ... تونل عشق واقعا ارزش دیدن دارد ! - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/tunnel2-love.html‎Cached Similarزیباترین راه آهن ی دنیا جالبترین راه آهن جهان فرودگاه گیسبورن زبباترین ... این ایستگاه راه آهن شگفت انگیز و زیبا در شهر جینهای کشور کره جنوبی قرار دارد. ... البته هر قطاری، اجازه عبور از این ریل و تونل را ندارد فلکه فقط قطارهای باربری که مخصوص .... نیاز به ساخت تعداد فراوانی پل و تونل در داخل و زیر مکان های کوهستانی نیز بود. پل ورسک را بهتر بشناسیم - نمناک namnak.com/پل-ورسک-را-بهتر-بشناسیم.p30855‎Cachedپل ورسک که در واقع از شاهکارهای معماری جهان به شمار می رود، در دره ورسک واقع در ... ساخت پل ورسک که از مهمترین رویدادهای فنی مهندسی راه آهن کشور محسوب می شود، توسط ... تونل گدوک حرکت می کرد که حرکت در چنین شیب تندی برای قطار ناممکن بود. ... مهندس سوئیسی بوده است که در طراحی و احداث پل و ایستگاه راه آهن برن سوئیس نقش داشت. معماری بسیار زیبای پل ورسک در مازندران - نظاره www.nezare.com/معماری-بسیار-زیبای-پل-ورسک-در-مازندران/‎Cached18 مه 2016 ... یورگن ساکسیلد در این قرارداد تعهد داد تا احداث ۹۰۰ کیلومتر خط راه آهن را در ... به ورسک تغییر نام داد) عبور می کرد و قطار پس از عبور از روستای ورسک باید با طی مسافت ده کیلومتر و نیز ۶۰۰ متر صعود، از کوهستان عبور و به سمت تونل گدوک حرکت ... مهندس سوئیسی بوده است که در طراحی و احداث پل و ایستگاه راه آهن برن ... در آغوش کشیدن عزت الله انتظامی توسط نیکی کریمی !! + عکس www.ex1rs.com/.../27358-22-انتظامی-و-حوادث-Mehr-News-Agency‎Cachedمناطق دیدنی سوئیس قطار گردشگری عکس سوئیس سفر به سوئیس زندگی در ... زیباترین ایستگاه قطار کوهستانی سوئیس +تصاویر شاهکار مهندسی ساخت راه آهن.