مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس

شبکه معروف و معتبر بلومبرگ با انتشار عکس‌ها و گزارشی از «الهام حسن زاده» کارشناس جوان معاملات بین‌المللی نفت و سرمایه‌گذاری کلان، از او به عنوان یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین‌المللی نام برده و در باره این بانوی ایرانی مینویسد:

میلیاردرهای ایران ثروتمندان ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی الهام حسن زاده Elham Hassanzadeh

Elham Hassanzadeh

خانم حسن زاده علیرغم سن کمی که دارد با شبکه گسترده‌ای از مُهره‌های مهم نفتی در اروپا آشنایی دارد و خودش میگوید: دست کم ۱۸ تا ۲۴ ماه زمان می برد تا با شرکت‌های بزرگ نفتی جهان وارد مذاکره جدی شویم؛ علاوه بر شرکت های نفتی که باید اعتماد آنان را جلب کرد بانک های بزرگ هم هنوز نیازمند گرفتن چراغ سبز آشکاری از وزارت خزانه داری امریکا برای سرمایه گذاری در ایران هستند. “الهام حسن زاده” در خانواده ای کشاورز در جنوب ایران بدنیا آمد که در زمینه کشت و برداشت پسته فعالیت می کردند.

میلیاردرهای ایران ثروتمندان ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی الهام حسن زاده Elham Hassanzadeh

او ۳۱ ساله است و مدرک دکترای حقوق بین المللی را در بریتانیا کسب کرده و پس از تحصیل به ایران بازگشته و یک شرکت مشاوره در حوزه انرژی را تاسیس کرده که دارای چند شعبه در تهران و لندن میباشد. شرکت خانوم حسن زاده در زمینه جذب سرمایه های خارجی برای ایران پس از لغو تحریم ها در ماه های آینده فعال و پیشتاز خواهد بود.

میلیاردرهای ایران ثروتمندان ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی الهام حسن زاده Elham Hassanzadeh

بلومبرگ در ادامه درباره خانم حسن زاده می نویسد:”او در حالی که مدرک لیسانس خود را در رشته حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد به همراه “حسن صدیق”  از وکلای برجسته در امور نفت و گاز دفتر مشاوره خود را تاسیس کرده است. او هم چنین با مدیران اجرایی شرکت های بزرگ نفتی در سرتاسر جهان به عنوان کارآموز کار کرده است. تجربه او در نهایت به نفعش تمام شد و توانست با کسب بورس تحصیلی از “رویال داچ شل” مدرک کارشناسی ارشد حقوق را در دانشگاه کمبریج بریتانیا در سال ۲۰۰۹ میلادی کسب کند.



لینک منبع :الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس

Images for الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس ... news.adbx.ir/d/2017/05/.../الهام-حسن-زاده-،-یک-زن-موفق-و-اسمارت-ایر/‎Cached25 مه 2017 ... «الهام حسن زاده» کارشناس جوان معاملات بین‌المللی نفت و سرمایه‌گذاری کلان، از او به عنوان یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین‌المللی نام برده و در ... الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس ... farspage.com/w/28/xnjo1‎Cached4 آوریل 2017 ... شبکه معروف و معتبر بلومبرگ با انتشار عکس‌ها و گزارشی از «الهام حسن زاده» کارشناس جوان معاملات بین‌المللی نفت و سرمایه‌گذاری کلان، از او به ... الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی عکس -آکا www.akairan.com/.../الهام%20حسن%20زاده%20،%20یک%20زن%20موفق%20و%20اسمارت...‎Cachedالهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس. آکاایران شبکه معروف و معتبر بلومبرگ با انتشار عکس ها و گزارشی از «الهام حسن زاده» ... که در آن ماشین آلات سنگ زنی فروش پودر مروارید biedongwodexunpan.xyz/.../که-در-آن-ماشین-آلات-سنگ-زنی-فروش-پودر-مروارید.html‎Cachedکار پرداخت را در حرکات دورانی انجام داده و پودر حاصل از آن را با یک ..... الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس ... مروارید چگونه به وجود ... رکورد اصناف مختلف در شهرستان صحنه - دانلود آهنگ نرو شهاب رمضان gylas.soltoonblog.tk/رکورد-اصناف-مختلف-در-شهرستان-صحنه/‎Cachedبانک اطلاعاتی استان کرمانشاه شهر صحنه – بانک اطلاعات اصناف و مشاغل … ..... رفت + عکس · الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس … الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس ... www.coka.ir/.../الهام-حسن-زاده--یک-زن-موفق-و-اسمارت-ایرانی-در-صحنه-بین-ا‎Cachedالهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس ... کربن زیبا ماشین سنگ زنی سیاه و سفید www.skychcrusher.tk/.../کربن-زیبا-ماشین-سنگ-زنی-سیاه-و-سفید/‎Cachedالماس های سیاه کدر هم برخی مواقع به عنوان یک سنگ جواهری سیاه رنگ دارای درخشش شبه . .... الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس. سیمان سنگ زنی قیمت مرطوب ماشین www.chmillgrinding.tk/ir4/.../سیمان-سنگ-زنی-قیمت-مرطوب-ماشین/‎Cached1395/01/04 15:30||راه اندازی کارخانه سیمان یک میلیون تنی در تاجیکستان ... 1395/ 01/03 ... الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس. مهدی پرهام ، جوانی که به حسین هدایتی پول قرض می‌دهد! | ساتین parsiyab.com/.../IzBzYXRlbl4wNzA4MzQvJWQ5JTg1JWQ5JTg3JWQ4JWFmJWRi...‎Cachedمیلیاردرهای ایران ثروت حسین هدایتی بیوگرافی مهدی پرهام بیوگرافی حسین هدایتی .... + عکس · الهام حسن زاده ، یک زن موفق و اسمارت ایرانی در صحنه بین المللی +عکس ...