مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس

محمد ثقفی صاحب کارخانه تشک و مبل سازی به گفته خودش از ۹ سالگی سیگار کشیده  و از ۱۲ سالگی تجربه مصرف تریاک داشته و از سال ۸۰ تا ۸۸ هم به طور مداوم شیشه مصرف کرده است اما امروز یک کارخانه دار موفق است.

اعتیاد، ترک های مکرر اما بی فایده و درنهایت رهایی از دام آن حکایت دور و دراز و البته تکراری است که امکان دارد برای بسیاری از آدم ها رخ بدهد. اما این حکایتی که ما به سراغش رفتیم کمی متفاوت تر به نظر می رسد. مردی که سال ها تمام فکر و ذکرش مصرف مواد مخدر بوده حالا بعد از ۶ سال ترک کامل صاحب دو کارخانه بزرگ تشک سازی و مبل سازی شده است. این اتفاق یک بخش از ماجراست. بخش مهم تر آن که باعث شده تفاوت او با بقیه کمی محسوس تر باشد این است که حدود ۹۰ درصد از ۱۵۰ کارگری که در این کارخانه ها کار می کنند معتاد بودند. یعنی کسانی که داستانشان بی شباهت با او نیست.



لینک منبع :سرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس

Images for سرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس روایت معتادی که کارخانه دار شد! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../روایت-معتادی-که-کارخانه-دار-شد‎Cached Similar15 نوامبر 2015 ... محمد ثقفی صاحب کارخانه تشک و مبل سازی به گفته خودش از ۹ سالگی سیگار کشیده و از ۱۲ سالگی ... سرگذشت محمد ثقفی شنیدنی است. .... محمد می گوید: «در خانواده اولین کسی که متوجه اعتیاد من شد برادرم جعفر بود. .... خیلی حرکت جالبی بود میشه شماره تماس آقای ثقفی روبرام بفرستید دوست دارم باهاش صحبت کنم. سرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/05/.../سرگذشت-جالب-محمد-ثقفی،-معتادی-که-کا/‎Cached25 مه 2017 ... سرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس. محمد ثقفی صاحب کارخانه تشک و مبل سازی به گفته خودش از ۹ سالگی سیگار کشیده و ... ثقفی تشک - onvansho https://onvansho.ir/result/ثقفی-تشک.html سرگذشت جالب محمد ثقفی معتادی که کارخانه دار شد عکس. محمد ثقفی صاحب کارخانه تشکمبل سازی به گفته خودش از ۹ سالگی سیگار کشیدهاز ۱۲ سالگی . رویال نوین ... آخرین خبر | روایت معتادی که کارخانه دار شد! akharinkhabar.ir/interestings/2266796 ... که کارخانه دار شد! گالری تصاویر ( 2 عکس ) ... محمد ثقفی، صاحب کارخانه تشک و مبل سازی رویال از سال ۸۸ دیگر لب به مواد مخدر نزده است. کسی که به ... سرگذشت محمد ثقفی شنیدنی است. او در زندگی .... محمد می گوید: «در خانواده اولین کسی که متوجه اعتیاد من شد برادرم جعفر بود. همیشه مراقب من .... دانستنی ها/ خواندنی های جالب از مغولستان. سرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس -آکا www.netlox.ir/.../سرگذشت-جالب-“محمد-ثقفی”-معتادی-که-کارخانه-دار-شد--عکس-‎Cachedسرگذشت جالب “محمد ثقفی”، معتادی که کارخانه دار شد! + عکس -آکا. آنچه که یک کارخانه مهر است www.nritya.co.in/03-27/13878.html‎Cached+ عکس هیچکس نیست که نداند راز موفقیت در ... که در آن نیاز ... روایت معتادی که کارخانه دار شد! - خبرگزاری ... سرگذشت جالب محمد ثقفی، معتادی که کارخانه ... داشتهو از ... فرمانده نیروی زمینی ارتش: زائران اربعین با خیال راحت از مرزها تردد کنند www.hekmat1390.loxblog.com/cat/5/21‎Cachedزحمت بکشید و با موبایل تان درباره پیام ها و عکس هایی که در طول روز به دست ... اگر به نتایج جالبی رسیدید که حتما هم می رسید، گروه های پخش کننده آن محتوا را هم در جریان بگذارید. ..... روایت معتادی که کارخانه دار شد! ... سرگذشت محمد ثقفی شنیدنی است. گزارشی کوتاه از رقابت دیجی کالا و بامیلو - روزنوشته های دکتر هادی ... drzarei.ir/page/5‎Cachedروایت معتادی که کارخانه‌دار شد! ... محمد ثقفی صاحب کارخانه تشک و مبل سازی به گفته خودش از ۹ سالگی سیگار کشیده و از ... سرگذشت محمد ثقفی شنیدنی است. ..... جالب است بدانید که لری الیسون، مدیرعامل شرکت Oracle یکی از بزرگ‌ترین سهامداران و ... خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - مجله پویا ... pooyamag.ir/detail/1142671/article/2‎Cachedروایت معتادی که کارخانه دار شد! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency امکانات Languages نتایج زنده جداول ورزشی ارز و سکه بورس قیمت کالا قیمت ...