مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فاجعه زیست محیطی در “آشوراده” تنها جزیره ایرانی خزر (عکس)

جزیره آشوراده که تنها جزیره ایرانی دریای خزر در شمال کشور می باشد، در استان گلستان و شهرستان بندرترکمن واقع است. این جزیره این روزها به علت عدم رسیدگی به مسائل زیست محیطی، حال خوبی به لحاظ نظافت و پاکیزگی ندارد و از سوی دیگر عدم توجه به این جزیره باعث شده تا گردشگران نتوانند به خوبی به این جزیره سفر کنند.

این جزیره همچنین در فصل های پائیز و زمستان میزبان هزاران پرنده مهاجر از منطقه سیبری و کشور روسیه می باشد که در میان آنان، پرندگان نادر و بسیار زیبایی وجود دارد.

مناطق گردشگری ایران عکس آشوراده جزیره آشوراده توریستی گلستان اخبار بندر ترکمن

در حال حاضر به دلیل بالا آمدن آب دریای خزر، این جزیره تقریبا خالی از سکنه شده و تنها کارمندان شیلات در آن ساکن هستند

اخبار بندر ترکمن توریستی گلستان جزیره آشوراده عکس آشوراده مناطق گردشگری ایران ۱۳۹۵-۰۵-۱۴



لینک منبع :فاجعه زیست محیطی در “آشوراده” تنها جزیره ایرانی خزر (عکس)

Images for فاجعه زیست محیطی در “آشوراده” تنها جزیره ایرانی خزر (عکس) فاجعه زیست محیطی در "آشوراده" تنها جزیره ایرانی خزر (عکس) | ساتین saten.ir/113889/فاجعه-زیست-محیطی-در-آشوراده-تنها-جزیر/‎Cached4 آگوست 2016 ... جزیره آشوراده که تنها جزیره ایرانی دریای خزر در شمال کشور می باشد، در استان گلستان و شهرستان بندرترکمن واقع است. این جزیره این روزها به علت ... فاجعه زیست محیطی در “آشوراده” تنها جزیره ایرانی خزر (عکس) | ساتین ... saten.ir/113889/فاجعه-زیست-محیطی-در-آشوراده-تنها-جزیر/3/ 4 آگوست 2016 ... جزیره آشوراده که تنها جزیره ایرانی دریای خزر در شمال کشور می باشد، در استان گلستان و شهرستان بندرترکمن واقع است. این جزیره این روزها به علت ... فاجعه زیست محیطی در “آشوراده” تنها جزیره ایرانی خزر (عکس) | ساتین ... farspage.com/w/28/gmdjp‎Cachedجزیره آشوراده که تنها جزیره ایرانی دریای خزر در شمال کشور می باشد، در استان گلستان و شهرستان بندرترکمن واقع است. این جزیره این روزها به علت عدم رسیدگی به ... عبحران زیست محیطی در تنها جزیره ایرانی خزر - onvansho onvansho.ir/result/عبحران-زیست-محیطی-در-تنها-جزیره-ایرانی-خزر.html تصاویر حال ناخوش تنها جزیره ایرانی خزر فرهنگ نیوز جزیره آشوراده که تنها جزیره ایرانی دریای خزر در ... فاجعه زیست محیطی در آشوراده تنها جزیره ایرانی خزر عکس. آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر - onvansho onvansho.ir/result/آشوراده-تنها-جزیره-ایرانی-دریای-خزر.html جزیره آشورادهیا جزایر آشور تنها جزیره ایرانی در دریای خزر هستند که از جاذبه های . ... فاجعه زیست محیطی در آشوراده تنها جزیره ایرانی خزر عکس جزیره آشوراده که تنها ... /یک لحظه مکث/ جزیره آشوراده در دولت تدبیر به باد رفت! www.farsnews.com/13960212001008‎Cached16 فوریه 1996 ... فاجعه زیست محیطی تبدیل جزیره آشوراده به یک جزیره گردشگری طرحی است که در ... بحث واگذاری آشوراده تنها جزیره دریای خزر نخستین بار در دولت محمد خاتمی و ... بخش عمده‌ای از صید ماهیان خاویاری ایران نیز در اطراف آشوراده صورت می‌گیرد و ... کرده است! 10 بازیکن گرانقیمت تاریخ منچستر/عکستاخیر ۸ ساعته بالگرد ... آشوراده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آشوراده‎Cached Similar۴۰٪ خاویار ایران در نزدیکی این جزیره به دست می‌آید. ... بحث واگذاری آشوراده تنها جزیره دریای خزر نخستین بار در دولت سیدمحمد خاتمی و ریاست معصومه ... دوره ریاست فاطمه واعظ جوادی به ریاست سازمان محیط زیست، مصوبه واگذاری جزیره آشوراده به عنوان یکی ... آشوراده؛ جزیره تنهای خزر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/289920/آشوراده-جزیره-تنهای-خزر 23 ژانویه 2016 ... آشوراد‌‌‌‌ه تنها جزیره ایرانی خزر که زمانی مقرر بود‌‌‌‌ به کیش د‌‌‌‌وم کشورمطرح شود‌‌‌‌ ، با طرح گرد‌‌‌‌شگری‌اش همچنان یکی ... استفاد‌‌‌‌ه از ظرفیت های مد‌‌‌‌نی و قانونی د‌‌‌‌ر جلوگیری از فاجعه زیست محیطی آشوراد‌‌‌‌ه .... حمله به محیط‌بان میانکاله با نیسان +عکس. برچسب ها - جزیره آشوراده - فردا www.fardanews.com/fa/tag/1/جزیره%20آشوراده‎Cachedفاجعه واگذاری جزیره آشوراده به میان نمی آید و فاجعه... زیست ... به پایان می برد فاجعه زیست محیطی تبدیل جزیره آشوراده... به یک ... عکس: تنها جزیره ایرانی در دریای خزر.