مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس

رستوران مُجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز که در معماری بیرونی آن از مدل آثار باستانی و ستون‌ها و سرستون‌های تخت جمشید استفاده شده است!

زیباترین رستوران رستوران در شیراز رستوران تچر پارسه توریستی شیراز بهترین رستوران

رستوران تچر پارسه در بزرگراه خلیج فارس ورودی شهر صدرا قرار گرفته است و با معماری اصیل ایرانی برگرفته از ستون و نمادهای تخت جمشید توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌نماید. این رستوران در ۵ طبقه ساخته شده و شامل رستوران سنتی (پخت غداهای سنتی شیرازی)، رستوران کلاسیک با طراحی زیبا و استفاده از نمادهای تخت جمشید در طراحی آن، باربیکیو، کافی شاپ، فست فود و سالن همایش می‌باشد.

 

زیباترین رستوران رستوران در شیراز رستوران تچر پارسه توریستی شیراز بهترین رستوران زیباترین رستوران رستوران در شیراز رستوران تچر پارسه توریستی شیراز بهترین رستوران

بهترین رستوران توریستی شیراز رستوران تچر پارسه رستوران در شیراز زیباترین رستوران ۱۳۹۴-۱۱-۱۱



لینک منبع :رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس

Images for رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس | ساتین saten.ir/96830/رستوران-مجلل-و-زیبای-کاخ-پارسه-در-شیر/‎Cached31 ژانویه 2016 ... رستوران مُجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز که در معماری بیرونی آن از مدل آثار باستانی و ستون‌ها و سرستون‌های تخت جمشید استفاده شده است! رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/96830/رستوران-مجلل-و-زیبای-کاخ-پارسه-در-شیر/2/ رستوران مُجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز که در معماری بیرونی آن از مدل آثار باستانی و ... مناطق دیدنی تهران عکس تهران توریستی تهران تور تهرانگردی تهرانگردی ... رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/96830/رستوران-مجلل-و-زیبای-کاخ-پارسه-در-شیر/5/‎Cachedرستوران مُجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز که در معماری بیرونی آن از مدل آثار باستانی و ستون‌ها و سرستون‌های تخت جمشید استفاده شده است! رستوران تچر پارسه در. رستوران های برتر شیراز - رستوران کلاسیک کاخ پارسه shiraz-restaurants.blogfa.com/post/11‎Cachedکاخ پارسه یک مجموعه رستوران لوکس در شیراز است که شامل رستوران کلاسیک، رستوران ... زیبایی و شکوه کاخ تچر تخت جمشید را بر روی در و دیوار رستوران کلاسیک کاخ پارسه ... در کل رستوران بسیار خوب و مجللی است که حتما به شما پیشنهاد می کنم. رستوران های برتر شیراز shiraz-restaurants.blogfa.com/‎Cachedبوفه ای کامل و مجلل با نورپردازی زیبا و چیدمان عالی و حرفه ای شامل کشک و بادمجان، سوپ ..... کاخ پارسه یک مجموعه رستوران لوکس در شیراز است که شامل رستوران کلاسیک، .... تاکو گوشت بزرگ و ۲ نفره بود و یک غذای خاص اما در عکس بزرگ بودن آن زیاد ... مجموعه رستوران های کاخ پارسه | بانک مشاغل برتر شیراز - پی جو payju.ir/content/مجموعه-رستوران-های-کاخ-پارسه‎Cachedمجموعه رستوران های کاخ پارسه. - ( مدت زمان اعتبار این آگهی به اتمام رسیده است. ) شماره تماس: 09172236575. آدرس: شیراز ، جاده صدرا. یک کیلومتر قبل از شهر صدرا. خرید با تخفیف 30 درصد از رستوران مجلل کاخ پارسه در شیراز بزرگراه ... takhfifan.com/takhfif-takhfifan-site-kharid-kharide-goruhi-fastfood-kakh-parseh-shiraz-8018-bahman-8‎Cached Similarرستوران مجلل کاخ پارسه شیراز با 30 درصد تخفیف در شیراز بزرگراه خلیج فارس با قیمت 14،000 تومان اما به ارزش 20،000 تومان -خرید فقط در تخفیفان -6873. لیست هتل ها در شیراز - torist torist95.loxblog.com/.../لیست%20هتل%20ها%20در%20شیراز.htm‎Cached21 ژانویه 2017 ... کاخ پارسه یک مجموعه رستوران لوکس در شیراز است که شامل رستوران ... آکواریوم بزرگ و زیبایی هم در کنار بوفه اردور قرار دارد که زیبایی خاصی ... رستوران صوفی باغ ناری یک رستوران شیک و مجلل می باشد که در منطقه .... تاکو گوشت بزرگ و ۲ نفره بود و یک غذای خاص اما در عکس بزرگ بودن آن زیاد قابل مشاهده نیست. بهنوش بختیاری و حمید لولایی در «خانه ای کنار دریا» | ساتین / آرشیو www.farspage.com/w/28/2rlhj‎Cached+ عکس. گشودن بخت و بخت گشایی با چادر نماز و فروش چادر نماز و تبلیغات بامزه و روشهای جدید ... رستوران مجلل و زیبای «کاخ پارسه» در شیراز + عکس | ساتین.