مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد

زیبایی جنبه ها و تعاریف متعددی دارد که بخشی از آن مربوط به چهره است ، همان بخشی که زنان را مجبور به انجام انواع تغییرات می سازد ولی به راستی و در واقعیت ذهن مردان جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟

جذاب ترین چیز در صورت یک زن چیست؟

زیبایی و جذاب بودن یک مفهوم بسیار نسبی است که در مکان های متفاوت معنایی متفاوت دارد و در طول زمان تغییر می کند. پژوهش گران از طریق مشاهده ی علمی و مطالعه قادر بوده اند تاثیر منطقه را بر تعریف زیبایی از بین ببرند.مطابق با پژوهشی که اخیرا در ژورنال رویال سوسایتی اوپن ساینس منتشر شد،در آن چه که از نظر مردان سراسر جهان جذاب دیده می شود، یک وجه مشترک وجود دارد.

 زیبایی صورت زیبایی زنان زیبایی دختران زن جذاب برای شوهر راز زیبایی جذابترین دختر آرایش و زیبایینقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان

سادگی صورت راز اصلی جذابیت زنانه است

 این مطالعه نشان داد که مردان سادگی صورت زن را جذاب ترین ویژگی جهانی می دانند.هر چه قدر این ویژگی ها ساده تر باشند، تصویر به لحاظ شناختی راحت تر پردازش می شود.
مغز انسان به سمت محرک های ساده گرایش دارد.این تیم قصد داشتند ویژگی هایی را که مردان زمان قضاوت درمورد جذابیت صورت یک زن در نظر می گیرند، بهتر درک کنند.آنها ۱۶۹ مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کردند و به آنها یک مجموعه ی تصادفی از چهره ی زنان را در صفحه ی نمایش نشان دادند.از آنها خواسته شد که چهره ها را در یک مقیاس از صفر تا بیست رده بندی کنند. صفر غیرجذاب ترین چهره و بیست جذاب ترین چهره بود. پژوهش گران سپس الگوریتمی ساختند برای مشخص کردن ویژگی هایی که از نظر مردان مطلوب بود.

زیبایی صورت زیبایی زنان زیبایی دختران زن جذاب برای شوهر راز زیبایی جذابترین دختر آرایش و زیبایی

جذابیت و زیبایی مطلوب زنان از دید آقایان داشتن پوست بدون چربی است

این الگوریتم به طور خاص به دنبال یک ویژگی بود به نام بی چربی بودن. یک ارتباط قوی میان سطح جذابیت و بی چربی بودن صورت ها.رنالت به مدیکال دیلی گفت:“یک صورت بی چربی صورتی است که به طور موثر در مغز کدگذاری می شود- یعنی تنها با استفاده از چند نورون.
به عبارت دیگر، پردازش چنین صورتی در مغز آسان است.صورت های بی چربی معمولا ساده هستند، همراه با بافت صاف پوست، چین و چروک کم، و خطوط کانتوری نرم.

زیبایی صورت زیبایی زنان زیبایی دختران زن جذاب برای شوهر راز زیبایی جذابترین دختر آرایش و زیبایی
ما متوجه شدیم که بی چربی بودن چهره می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند
و عرصه را برای بسیاری از دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که بر انتخاب مردها تاثیر گذار است باز کند.



لینک منبع :نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد

Images for نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد | ساتین saten.ir/122769/نقطه-جذابیت-صورت-زنان-و-دختران-از-نظر-مر/‎Cached3 دسامبر 2016 ... زیبایی جنبه ها و تعاریف متعددی دارد که بخشی از آن مربوط به چهره است ، همان بخشی که زنان را مجبور به انجام انواع تغییرات می سازد ولی به راستی و در ... نقطه جذابیت صورت زن از نظر مردان کشف شد - نمناک namnak.com/جذابیت-چهره-زن.p40351‎Cachedجذابیت زن و رازهای جذاب بودن چهره زنان از نظر مردان و بخش جذب کننده صورت زن و مغز مردان کدام خانم ها را زیبا می داند و چهره ی دلخواه مردان در نمناک. خبرگزاری آریا - نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد www.aryanews.com/.../نقطه-جذابیت-صورت-زنان-و-دختران-از-نظر-مردان-کشف-شد ظ. نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد. خبرگزاری آریا - زیبایی جنبه ها و تعاریف متعددی دارد که بخشی از آن مربوط به چهره است ، همان بخشی که زنان را ... نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد - لینک بیار linkbiar.com/.../نقطه-جذابیت-صورت-زنان-و-دختران-از-نظر-مردان-کشف-شد‎Cachedنقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد. گردآوری شده در: شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۱. زیبایی جنبه ها و تعاریف متعددی دارد که بخشی از آن مربوط به چهره است ... کشف نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان
نقطه جذابیت صورت · Iran ... وی ساره بیات متولد ۱۵ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است ، از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و . نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد sajjadsky.rozblog.com/post/253 نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان کشف شد زیبایی جنبه ها و تعاریف متعددی دارد که بخشی از آن مربوط به چهره است ، همان بخشی که زنان را…,نقطه جذابیت ... کشف نقطه جذابیت صورت زنان و دختران از نظر مردان
نقطه جذابیت صورت. Iran ... وی ساره بیات متولد ۱۵ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است ، از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و . مردان به چه زنانی می‌گویند زیبا و زنان به چه مردانی می‌گویند جذاب؟ www.irannaz.com/news_detail_11297.html‎Cached Similarاما بعد از این همه بررسی، هنوز قواعد جذابیت‌های ظاهری زنان و مردان، معیارهای دقیقی ندارد و ... اما تحقیقاتی ک در خصوص نگاه زنان و مردان به مقوله زیبایی انجام شده، قابل‌توجه است. ... «نسبت دور کمر به دور باسن زنان در حد 67/0 تا 18/1 برای اکثریت مردان جذابیت ... باعث می‌شود بخش پایینی صورت و فک بزرگ‌تر شود و ابروها پرپشت‌تر به نظر ... هنگام ملاقات با مردان،زنان به این موارد توجه می کنند - تاپ ناز www.topnaz.com/هنگام-ملاقات-با-مردان،زنان-به-این-موار/‎Cached Similarوقتی مردی یک زن را مورد توجه قرار میدهد، قوه تخیلـش بکار می افتد. در اغلب ... نقطه نـظر زنها اغلب مردان افرادی معمولی می باشند امـا برخی از مردان از لحاظه درجه و رتبه ارجحـیـت دارنـد. زنان ... راهکار رفع دائم سفیدی و سیاه شدن مو کشف شد ... تا ۷۰ درصد تخفیف به مدت محدود برای انواع شلوار با قابلیت بازگشت کالا در صورت مناسب نبودن سایز.