مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک خوشمزه بلدرچین با سبزیجات تابستانی

خوراک یکی از غذاهایی است که در تهیه آن میتوانیم کلی از خودمان خلاقیت به خرج دهیم. میتوانیم کلی مواد مختلف به آن اضافه و یا یک سری مواد را از آن حذف کنیم. در این مطلب میخواهیم نهایت استفاده را از سبزیجات تابستانی در تهیه یک خوراک خوشمزه بکنیم.

 

گوشت بلدرچین طرز تهیه خوراک خلاقیت آشپزی بهترین سایت آشپزی آموزش آشپزی

 

مواد لازم برای ۲ نفر
  • ۲ /۱ پیمانه لوبیاچیتی پخته
  • ۲ /۱ پیمانه ذرت پخته
  • ۲ /۱ پیمانه نخود سبز پخته
  • ۲ /۱ پیمانه هویج نگینی پخته
  • ۲ /۱ پیمانه لوبیا سبز پخته
  • ۲ /۱ پیمانه آب مرغ
  • ۴ عدد بلدرچین
  • ۲ ق س پیازداغ
  • ۱ ق س رب گوجه‌فرنگی
  • به میزان لازم نمک و فلفل
  • به میزان لازم روغن

طرز تهیه:

۱٫   ابتدا ی را با نمک و فلفل مزه دار کنید و آنها را داخل یک ظرف مناسب به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید.

۲٫  پیازداغ را داخل یک قابلمه مناسب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حالا رب را داخل آن بریزید و کمی تفت دهید تا رنگ رب باز شود، سپس آب مرغ را اضافه کنید و صبر کنید تا جوش بیاید.

۳٫ در این مرحله ذرت، نخود سبز، هویج، لوبیا سبز و لوبیاچیتی را داخل قابلمه بریزید. به میزان لازم نمک و فلفل هم به مواد بزنید و آنها را خوب باهم مخلوط کنید.

۴٫ در این میان در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حالا بلدرچین‌ها را داخل آن سرخ کنید. بعدازآنکه سرخ شدند، آنها را داخل قابلمه بریزید تا همراه سبزیجات بپزند و آب سبزیجات هم غلیظ شود.

۵٫ بعدازآنکه خوراک جا افتاد آن را با نان و لیموترش سرو کنید.

یه جور دیگه

این خوراک فاقد چربی است. اگر دوست دارید کمی چرب شود ۲ قاشق روغن و زیتون به آن اضافه کنید.

یه جور دیگه

برای تهیه این خوراک از هر نوع سبزیجاتی که تمایل دارید، می توانید استفاده کنید.

آموزش آشپزی بهترین سایت آشپزی خلاقیت آشپزی طرز تهیه خوراک گوشت بلدرچین ۱۳۹۴-۰۶-۲۸



لینک منبع :خوراک خوشمزه بلدرچین با سبزیجات تابستانی

Images for خوراک خوشمزه بلدرچین با سبزیجات تابستانی خوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خوراک-بلدرچین-و-سبزیجات-تابستانی‎Cached16 سپتامبر 2015 ... ... نهایت استفاده را از سبزیجات تابستانی در تهیه یک خوراک خوشمزه بکنیم. ... ابتدا بلدرچین ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید و آنها را داخل یک ظرف ... خوراک خوشمزه بلدرچین با سبزیجات تابستانی | ساتین - Part 5 saten.ir/83040/خوراک-خوشمزه-بلدرچین-با-سبزیجات-تابست/5/‎Cachedخوراک یکی از غذاهایی است که در تهیه آن میتوانیم کلی از خودمان خلاقیت به خرج دهیم. میتوانیم کلی مواد مختلف به آن اضافه و یا یک سری مواد را از آن حذف کنیم. در این. خوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1394/.../خوراک-بلدرچین-و-سبزیجات-تابستانی/‎Cachedخوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی آشپزی, آشپزی آنلاین, آموزش آشپزی, بلدرچین, ... نهایت استفاده را از سبزیجات تابستانی در تهیه یک خوراک خوشمزه بکنیم. ... ۱٫ ابتدا بلدرچین ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید و آنها را داخل یک ظرف مناسب به مدت ۲ ... خوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../2015916114456.html‎Cached16 سپتامبر 2015 ... خوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی خوراک بلدرچین,خوراک,آشپزی,آموزش ... ابتدا بلدرچین ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید و آنها را داخل یک ظرف ... خوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی خوراک بلدرچین - آکاایران www.akairan.com/.../خوراک%20بلدرچین%20و%20سبزیجات%20تابستانی%20خورا...‎Cachedآموزش طرز تهیه خوراک بلدرچین خوشمزه و مخصوص روی گاز آموزش آشپزی و دستور تهیه خوراک بلدرچین خوشمزه مواد لازم خوراک بلدرچین. خوراک بلدرچین وگوشت دودی با ... طرز تهیه خوراک بلدرچین مخصوص - نمناک namnak.com/خوراک-بلدرچین-مخصوص.p13811‎Cachedخوراک بلدرچین و طرز تهیه خوراک بلدرچین و خوراک بلدرچین طرز تهیه و کباب ... ملایم تر باشد و مرتب به آن سس کره با آب لیمو بدهید تا کاملا کباب پخته و برشته شود. خوراک بلدرچین به روش درنا - پرشین وی persianv.com/ashpazi/خوراک-بلدرچین-به-روش-درنا.html‎Cachedطرز تهیه پای باقالی یک غذای خوشمزه با ظاهری زیبا ... طرز تهیه لیموناد گل رز نوشیدنی خوشمزه برای تابستان ... خوراک بلدرچین به روش درنا ... بعد بلدرچین رو میذاریم پیاز حلقه شده رو با پودر سیرو ادویه ها و سس سویا و چند قاشق روغن زیتون و سرکه چینی و مخلوط می کنیم میذاریم .... طرز تهیه نودل سبزیجات چینی را برای شما آماده کرده ایم. خوراک بلدرچین و سبزیجات تابستانی | خوراک یکی از غذاهایی است که ... padsha.com/خوراک-بلدرچین-و-سبزیجات-تابستانی‎Cachedدر این مطلب میخواهیم نهایت استفاده را از سبزیجات تابستانی در تهیه یک خوراک خوشمزه بکنیم. ... ابتدا بلدرچین ها را با نمک و فلفل مزه دار کنید و آنها را داخل یک ظرف مناسب به ... کلم پیچ و بوقلمون روش عالی پخت این غذا را خوشمزه تر و مغذی تر می‌کند. طرز تهیه خوراک بلدرچین با سبزیجات تابستانی | زیباشهر zibashahr.com/1395.03/6284.html‎Cached6 ژوئن 2016 ... طرز تهیه خوراک بلدرچین با سبزیجات تابستانی | مواد لازم برای تهیه خوراک بلدرچین: لوبیا چیتی پخته: نصف پیمانه ذرت پخته: نصف پیمانه نخود ...