مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد + تصاویر

فرزند هفت ساله وی که جک نام دارد راه حلی برای مشکل لوازم جانبی الکتریکی متفاوت که حمام را بهم ریخته است کشف کرده است.

به گزارش ساتین : «مارسی مکنا» اهل امریکا، پسر هفت ساله‌ای دارد که با لگو کابینت ساخته است.

وی به سادگی کابینتی برای تمام این وسایل ساخت.

نمونه اولیه این کابینت به طور کامل از لگو ساخته شده است.

شوهر «مارسی» نیز از بهم ریختگی حمام همیشه ناراحت بود و شکایت می‌کرد و به شوخی می‌گفت «مارسی» پسرش را برای حل مشکل وادار به کار کرده است.

آموزش میلیونر شدن آموزش میلاردر شدن آموزش کابینت سازی آموزش درامد پر سود آموزش ثروتمند شدن

«جک» به کمک مادر و مادربزرگ خود فن لگو سازی را آموخته است و خود راهی برای این آشفته بازار پیدا کرده است.

جک از بین سه فرزند خانه باهوش‌تر است و برای اختراعات خود چندین بار به تلویزیون دعوت شده است. علاوه براین در ۲۰۱۲ وی با عنوان میلیونر خانگی در شبکه «تی‌ال‌سی» آمریکا معرفی شد.

پدر بزرگ جک یک مخترع بزرگ بوده است و راه حل‌های صنعتی برای ارتش به ارمغان آورده است.

«مارسی» گفت: اکثر مردم وقتی مشکلی پیدا می‌کنند نا امید می‌شوند.

اما در خانواده ما می‌دانیم برای هر مشکل یک راه حل وجود دارد و سعی و تلاش را کنار نمی‌گذاریم.



لینک منبع :مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد + تصاویر

Images for مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد + تصاویر میلیونر شدن مادر به لطف پسر هفت ساله +تصویر banki.ir/.../19419-میلیونر-شدن-مادر-به-لطف-پسر-هفت-ساله-تصویر‎Cachedجک پسر هفت ساله با لگو برای حمام کابینت ساخته است و مادر با فروش این وسایل ... خانه باهوش‌تر است و برای اختراعات خود چندین بار به تلویزیون دعوت شده است. مادری به لطف پسر هفت ساله خود میلیونر شد+تصویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مادری-به-لطف-پسر-هفت-ساله-خود-میلیونر-شد.html‎Cachedجک پسر هفت ساله با لگو برای حمام کابینت ساخته است و مادر با فروش این وسایل ساخته شده میلیونر شد. «مارسی مکنا» اهل امریکا، پسر هفت ساله‌ای دارد که با لگو کا. مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد + تصاویر -آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/.../news2015102820493354435.html 28 ا کتبر 2015 ... فرزند هفت ساله وی که جک نام دارد راه حلی برای مشکل لوازم جانبی الکتریکی متفاوت که حمام را بهم ریخته است کشف کرده است. به گزارش ساتین ... مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد + تصاویر - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/.../مادری-به-لطف-پسر-۷-ساله-خود-میلیونر-شد-ت/‎Cachedفرزند هفت ساله وی که جک نام دارد راه حلی برای مشکل لوازم جانبی الکتریکی متفاوت که حمام را بهم ریخته است کشف کرده است. به گزارش ساتین : «مارسی مکنا» اهل ... مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد + تصاویر | ساتین saten.ir/15599/مادری-به-لطف-پسر-7-ساله-خود-میلیونر-شد-تص/‎Cached26 فوریه 2014 ... فرزند هفت ساله وی که جک نام دارد راه حلی برای مشکل لوازم جانبی الکتریکی متفاوت که حمام را بهم ریخته است کشف کرده است. به گزارش ساتین ... مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد تصاویر - اکاایران www.akairan.ir/مادری_به_لطف_پسر_۷_ساله_خود_میلیونر_شد___تصاویر‎Cached15 ژوئن 2017 ... مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد تصاویر. کلمه مادری به لطف پسر ۷ ساله خود میلیونر شد تصاویر هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. مادری به لطف پسر هفت ساله خود میلیونر شد+تصویر | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/8393361 25 فوریه 2014 ... مادری به لطف پسر هفت ساله خود میلیونر شد+تصویر. به گزارش گروه خواندنی های خبرگزاری فارس ، «مارسی مکنا» اهل امریکا، پسر هفت ساله ای دارد که ... میلیونر شدن مادر به لطف پسر هفت ساله +تصویر | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/8408452 میلیونر شدن مادر به لطف پسر هفت ساله +تصویر. جک پسر هفت ساله با لگو برای حمام کابینت ساخته است و مادر با فروش این وسایل ساخته شده میلیونر شد. ... محققان در مطالعات خود دریافته اند مصرف روزانه برخی میوه ها خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل را ... مادری به لطف پسر هفت ساله خود میلیونر شد+تصویر | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/8410633 مادری به لطف پسر هفت ساله خود میلیونر شد+تصویر. جک پسر هفت ساله با لگو برای حمام کابینت ساخته است و مادر با فروش این وسایل ساخته شده میلیونر شد.