مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر

جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر

کهن‌سال‌ترین دوقلوی جهان ، روز شنبه صد و چهارمین سال زندگی خود رو در کنار هم و در خانه بازنشستگان جشن گرفتند!

این دو زن دوقلو در سال ۱۹۱۲ میلادی در حالی که زودتر از موعد در ماه هشتم حاملگی مادرانشان و به فاصله یک دقیقه از هم بدنیا آمدند، از ۲۰ سالگی تا کنون با هم دوست هستند و یک روز از هم جدا نشده‌اند!

عکس دوقلو راز طول عمر راز افزایش عمر تولد دوقلو پیرترین انسان

 مثل بیشتر دوقلوهای دنیا، فلورانس دیویس و گلینز توماس هم بسیار مراقب احوال همدیگر هستند؛ اما میزان توجه این دو خواهر به هم استثنایی است. آن‌ها ۱۰۴ سال است که از هم جدا نشده‌اند! فلورانس و دیویس جنگ جهانی اول و دوم را در کنار هم سپری کرده‌اند و اکنون پیرترین دوقلوهای زنده‌ی دنیا محسوب می‌شوند.

این دو خواهر زندگی آرامی را در «کِرفیلیِ» وِلز سپری می‌کنند و در واقع از ۲۲ نوامبر سال ۱۹۱۱ که روز تولدشان است، هیچ‌وقت دهکده محل سکونتشان را ترک نکرده‌اند.

عکس دوقلو راز طول عمر راز افزایش عمر تولد دوقلو پیرترین انسان

در تمام این سال‌ها آن‌ها از همدیگر مراقبت کرده‌اند، لباس‌های یک‌شکل پوشیده‌اند و شادترین لحظات زندگی‌شان را در کنار هم گذرانده‌اند.

عکس دوقلو راز طول عمر راز افزایش عمر تولد دوقلو پیرترین انسان

عکس دوقلو راز طول عمر راز افزایش عمر تولد دوقلو پیرترین انسان

عکس دوقلو راز طول عمر راز افزایش عمر تولد دوقلو پیرترین انسان

عکس دوقلو راز طول عمر راز افزایش عمر تولد دوقلو پیرترین انسان

پیرترین انسان تولد دوقلو راز افزایش عمر راز طول عمر عکس دوقلو



لینک منبع :جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر

Images for جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر | ساتین saten.ir/98712/جشن-تولد-پیرترین-دوقلوی-جهان-در-۱۰۴-سال/‎Cached14 فوریه 2016 ... کهن‌سال‌ترین دوقلوی جهان ، روز شنبه صد و چهارمین سال زندگی خود رو در کنار هم و در خانه بازنشستگان جشن گرفتند! این دو زن دوقلو در سال ۱۹۱۲ میلادی ... جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر | ساتین - Part 3 saten.ir/98712/جشن-تولد-پیرترین-دوقلوی-جهان-در-۱۰۴-سال/3/ 14 فوریه 2016 ... کهن‌سال‌ترین دوقلوی جهان ، روز شنبه صد و چهارمین سال زندگی خود رو در کنار هم و در خانه بازنشستگان جشن گرفتند! این دو زن دوقلو در سال ۱۹۱۲ میلادی ... جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر | ساتین - Part 4 saten.ir/98712/جشن-تولد-پیرترین-دوقلوی-جهان-در-۱۰۴-سال/4/ 14 فوریه 2016 ... کهن‌سال‌ترین دوقلوی جهان ، روز شنبه صد و چهارمین سال زندگی خود رو در کنار هم و در خانه بازنشستگان جشن گرفتند! این دو زن دوقلو در سال ۱۹۱۲ میلادی ... جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر | ساتین - Part 2 saten.ir/98712/جشن-تولد-پیرترین-دوقلوی-جهان-در-۱۰۴-سال/2/ 14 فوریه 2016 ... کهن‌سال‌ترین دوقلوی جهان ، روز شنبه صد و چهارمین سال زندگی خود رو در کنار هم و در خانه بازنشستگان جشن گرفتند! این دو زن دوقلو در سال ۱۹۱۲ میلادی ... جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر - باشگاه ... yjcnews.ir/search/?...جشن+تولد+پیرترین+دوقلوی+جهان...۱۰۴+سالگی...تصاویر‎Cached19 جولای 2017 ... به گزارش افکارنیوز، پیرترین زندانی آمریکایی پس از گذراندن دوره 50 ساله حبس خود در زندان، در 100 سالگی آزاد شد. «جان سانی فرانزس»، که در سال ... جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی تصاویر yjcnews.ir/search/?...جشن+تولد+پیرترین+دوقلوی+جهان...۱۰۴+سالگی+++تصاویر‎Cached16 جولای 2017 ... به گزارش افکارنیوز، پیرترین زندانی آمریکایی پس از گذراندن دوره 50 ساله حبس خود در زندان، در 100 سالگی آزاد شد. «جان سانی فرانزس»، که در سال ... جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر bytoote.niloblog.com/p/324 جشن تولد پیرترین دوقلوی جهان در ۱۰۴ سالگی + تصاویر- در جالب و خواندنی ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ 0 بازدید کهن‌سال‌ترین دوقلوی جهان ، روز شنبه صد و چهارمین سال زندگی خود رو در ... مسن ترین دوقلوهای جهان عکس - onvansho onvansho.ir/result/مسن-ترین-دوقلوهای-جهان-عکس.html جشن تولد مسن ترین دوقلوهای به هم 10 رویاییباشکوه هتل های جهان عکس. ... پیرترین دوقلوهای جهان در جشن تولد 104 سالگی شان از راز طول عمر خود پرده عکس فیلم . مسن ترین برادران دوقلوی جهان عکس - onvansho onvansho.ir/result/مسن-ترین-برادران-دوقلوی-جهان-عکس.html مسن ترین برادران دوقلو در جهان تولد 103 سالگی خود را جشن گرفتند . پیرترین ان دوقلوی جهان جشن تولد گرفتند تصاویر جشن ان دوقلوی جهان دوقلوی جهان خواهرانبرادران دو عکس ترسناک ... رکوردار مسن ترین انسان زنده جهان دوقلوی جهان در ۱۰۴ جهان عکس.