مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“سالاد ایتالیایی سیب زمینی” | طرز تهیه سالاد سیب زمینی پیش غذای خوشمزه

“سالاد ایتالیایی سیب زمینی” | طرز تهیه سالاد سیب زمینی پیش غذای خوشمزه

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی ایتالیایی,طرز درست کردن سالاد سیب زمینی ایتالیایی

 

 

“سالاد ایتالیایی سیب زمینی” همواره پرطرفدار است، البته طعم آن با گوجه فرنگی خشک شده و جعفری تازه بسیار خوشمزه تر است.

 

مدت زمان طبخ : ۵۵ دقیقه

مناسب برای تعداد : ۴ نفر

 

مواد لازم جهت تهیه سالاد ایتالیایی سیب زمینی :

 سیب زمینی ریز با پوست یا سیب زمینی بزرگ نصف شده  ۴۵۰ گرم
 ماست ساده ۴ قاشق غذاخوری 
 سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری 
گوجه فرنگی در آفتاب خشک شده   ۸ عدد
برگ جعفری خرد شده ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

 

طرز تهیه سالاد ایتالیایی سیب زمینی :

پوست سیب زمینی ها را خوب بشویید و در یک قابلمه بزرگ حاوی آب بریزید. بگذارید آب جوش بیاید، سپس سیب زمینی ها را به مدت ۸ تا ۱۲ دقیقه بپزید تا فقط نرم شوند.

 

گوجه فرنگی خشک را با یک چاقوی تیز به خلال های نازک خرد نمایید.

 

برای تهیه سس سالاد، ماست و مایونز را در یک کاسه مخلوط نمایید و به آن نمک و فلفل بزنید. پس از آن گوجه فرنگی و جعفری خرد شده را به آن ها بیافزایید و خوب مخلوط نمایید.

 

سیب زمینی ها را با یک کفگیر از قابلمه خارج نمایید، آن ها را آبکش نموده، کنار بگذارید تا سرد شوند. سیب زمینی های درشت را به قطعه های ۵ سانتیمتری خرد نمایید.

 

سس سالاد را روی سیب زمینی ها بریزید تا سطح آن ها را بپوشاند.

 

سالاد را به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید تا خنک شود و آن را به عنوان پیش غذا یا در کنار یک وعده غذا، سرو نمایید.

 

توصیه سرآشپز جهت تهیه سالاد ایتالیایی سیب زمینی :

اگر از سیب زمینی بزرگ استفاده می نمایید، روش بهتر این است که قبل از پخت آن ها را خرد نمایید. هر چند سیب زمینی های خرد شده زودتر می پزند، ولی زود هم له می شوند و ظاهر غذای شما را زشت می نمایند.

 

ارزش غذایی برای سالاد سیب زمینی ایتالیایی :

کالری برای یک نفر : ۱۰۶ کالری

چربی برای یک نفر : ۶٫۷۰ گرم

پروتئین برای یک نفر : ۱٫۵۰ گرم

کربوهیدرات برای یک نفر : ۱۰٫۷۰ گرم

 

منبع : avayesalamati.com



لینک منبع :“سالاد ایتالیایی سیب زمینی” | طرز تهیه سالاد سیب زمینی پیش غذای خوشمزه

Images for “سالاد ایتالیایی سیب زمینی” | طرز تهیه سالاد سیب زمینی پیش غذای خوشمزه سالاد های سیب زمینی خوشمزه و جدید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../سالاد-های-سیب-زمینی-خوشمزه-و-جدید‎Cached Similar8 جولای 2013 ... شاید یاد گرفتن چند نوع سالاد جدید با این ماده غذایی مقوی، برایتان جالب باشد. ... طرز تهیه 1. سیب زمینی ها را بشویید و در آب بپزید. پس از پخت کناری بگذارید .... پیش از سرو، جعفری، کالباس، تکه های کوچک نان تست، نمک دریایی و ... طرز تهیه سالاد سیب زمینی و مرغ | khanoomane khanoomane.com/blog/طرز-تهیه-سالاد-سیب-زمینی-و-مرغ/‎Cached29 دسامبر 2016 ... سیب زمینی یکی از اصلی ترین مواد غذایی در سفره ما ایرانیان است و یکی از ... ولی این سالاد که تفاوت های ظاهری هم با الویه دارد را می توان به عنوان پیش غذا ... با سایت خانومانه همراه باشید تا طرز تهیه این سالاد خوشمزه را به شما آموزش دهیم. "سالاد ایتالیایی سیب زمینی" | طرز تهیه سالاد سیب زمینی پیش غذای ... https://baelm.net/سالاد-ایتالیایی-سیب-زمینی-طرز-تهیه-سا/‎Cached"سالاد ایتالیایی سیب زمینی" | طرز تهیه سالاد سیب زمینی پیش غذای خوشمزه "سالاد ایتالیایی سیب زمینی" همواره پرطرفدار است، البته طعم آن با گوجه. سالاد سیب زمینی یک پیش غذای عالی و خوشمزه - پرشین وی persianv.com/ashpazi/سالاد-سیب-زمینی-3.html‎Cachedتاریخ نشر :شنبه 20 مه 2017 مشاهده : پیش غذا, سالادها RSS اشتراک: ... طرز تهیه. ۱- از سیب زمینی های کوچک استفاده کنید. پوست سیب زمینی ها را جدا نمی کنیم ، پس آن ... سالاد سیب زمینی ایتالیایی - پرنیان https://parnianmedia.com/page/.../سالاد-سیب-زمینی-ایتالیایی/‎Cachedسالاد سیب زمینی ایتالیایی سالادی خوشمزه و بسیار خاص. ... با سیب زمینی ایتالیایی تهیه می شود اما می توان آن را با سیب زمینی های دیگر نیز تهیه کرد. ... آموزش پیش غذای مجلسی سرد و گرم برای مهمانی ... طرز تهیه سس مارینارا با تصاویر مرحله به مرحله ... طرز تهیه سالاد سیب زمینی | فودیرو www.foodiro.com/سالاد-با-سیب-زمینی-مگه-میشه؟/‎Cached26 مه 2017 ... 951. فودیرو > آشپزباشی > پیش غذا > طرز تهیه سالاد سیب زمینی ... تازه تصور کنید به این سیب زمینی خوشمزه سس خردل هم اضافه کنی! دیگه چی ... سالاد سیب زمینی ، سریع ترین غذای ممکن به وقت گرسنگی!/ آشپزی ... plus.ir/.../سالاد-سیب-زمینی-سریع-ترین-غذای-ممکن-به-وقت-گرسنگی-آشپزی-سریع-با-سرآشپز-تی-وی-پلاس‎Cached Similarمیان وعده ای از جنس طلای برشته/گراتین سیب زمینی، سریع و مقوی/ ... تواند غذای سبک و پرخاصیت یا پیش غذایی مناسب باشد؛ طرز تهیه سالاد یونانی "فتوش" با سس مخصوص ... پیش غذایی فوق ساده با خوشمزه ترین طعم؛ آموزش تهیه سالاد خیار و شوید در . فیلم آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی مکزیکی - آموزش آشپزی https://ashpazbashy.com/فیلم-آموزش-طرز-تهیه-سالاد-سیب-زمینی-مکز/‎Cached23 نوامبر 2015 ... فیلم آموزش طرز تهیه سالاد سیب زمینی مکزیکی. سالاد سیب زمینی مکزیکی یک پیش غذای خوشمزه است. طرز تهیه این سالاد رنگارنگ را در سایت ... طرز تهیه چند سالاد خوشمزه - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-چند-سالاد-خوشمزه.p9190‎Cachedطرز تهیه چند سالاد خوشمزه که به عنوان سالادهایی مقوی که برخی از آنها سالاد های رژیمی ... سس مایونز 3 قاشق غذا خوری. سالاد سیب زمینی. طرز تهیه. سیب زمینی ها را پوست ...