مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه “کیک زنجبیل با عسل” | خوشمزه ترین کیک خانگی پاییزی

طرزتهیه کیک های مخصوص فصل پاییز,درست کردن کیک عسل و زنجبیل

 

 

 

مواد لازم برای کیک عسل و زنجبیل مخصوص فصل پاییز :

زنجبیل  ۱ قاشق چایخوری 
عسل  ۳ قاشق غذاخوری 
 تخم مرغ ۳ عدد 
کره   ۱۵۰ گرم
شکر ۱ لیوان
شیر ۱/۵ لیوان
وانیل شکری ۱ بسته
بکینگ پودر ۱ قاشق غذاخوری سرخالی
آرد گندم ۲ لیوان

 

طرز تهیه کیک عسل و زنجبیل :

سعی کنید از زنجبیل تازه استفاده کنید. چون بو و طعم زنجبیل تازه بسیار بهتر است. زنجبیل تازه را رنده کرده در ظرف بزرگی همراه عسل ریخته خوب مخلوط کنید.  تخم مرغ و کره ( همیشه نیم ساعت قبل از درست کردن شیرینی یا کیک کره و تخم مرغ را از یخچال خارج کنید تا به دمای محیط برسد) را افزوده به هم زدن ادامه دهید. شکر و وانیل را به مخلوط  اضافه کرده با همزن آنقدر بزنید تا مواد کاملا  یکدست شود. شیر را کم کم اضافه کنید، تا به خورد مواد برود.

 

آرد را به همراه بکینگ پودر دو الی سه بار از الک رد کنید تا کمی پوک شود. در چند مرحله به مواد اضافه کنید. (در تعریف اصلی آمده است که همه مواد را در یک  مرحله با هم مخلوط  کنید. وقتی همه مواد به یک باره مخلوط شود. کیک حالت خمیری و غیر منسجم پیدا می کند. که در تهیه کیک اشتباه بسیار بدی است. پس سعی کنید مرحله به مرحله انجام دهید.)

 

قالب مناسب انتخاب کرده اگر سلیکونی باشد احتیاجی به کاغذ روغنی ندارد. در غیر این صورت کاغذ روغنی انداخته دو سوم قالب را از مایه کیک پر کرده در فر از قبل گرم شده با درجه حرارت ۱۶۰ به مدت ۳۵ الی ۴۰ دقیقه قرار دهید تا روی آن کاملا طلایی شود.

 

کیک را ولرم سرو کنید.

 

نکته : جهت تزئین می توانید عسل را به روش بن ماری گرم کرده بوسیله برس روی کیک ، عسل مالیده خلال پسته و بادام پرک بپاشید.

 

“کیک عسل و زنجبیل” مخصوص فصل پاییز است. زنجبیل تازه، بو و طعم بسیار مطبوعی به خوراک و همین طور کیک می دهد.

 

منبع : cafeturk.ir



لینک منبع :طرز تهیه “کیک زنجبیل با عسل” | خوشمزه ترین کیک خانگی پاییزی

Images for طرز تهیه “کیک زنجبیل با عسل” | خوشمزه ترین کیک خانگی پاییزی طرز تهیه "کیک زنجبیل با عسل" | خوشمزه ترین کیک خانگی پاییزی ... https://baelm.net/طرز-تهیه-کیک-زنجبیل-با-عسل-خوشمزه-ترین/‎Cachedکیک زنجبیلی,طرز تهیه کیک زنجبیلی,آموزش تهیه کیک زنجبیلی,دستور کیک زنجبیلی,پخت کیک زنجبیل,کیک زنجبیل تازه,کیک عسل,طرز تهیه کیک عسلی ... مراحل پخت یک کیک خانگی تمام عیار!+عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مراحل-پخت-یک-کیک-خانگی-تمام-عیارعکس.html‎Cachedدرست در نیامدن کیک خانگی شما به معنی بلد نبودن طرز تهیه کیک خانگی نیست.1. مایعات مورد استفاده ... کیک شکلاتی گرم مخصوص عصرهای پاییزی! +عکس · آموزش ... طرز تهیه کیک خانگی با طعم موز و گردو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-کیک-خانگی-با-طعم-موز-و-گردو‎Cached Similar17 فوریه 2017 ... در این روزهای سرد پاییزی پخت یک کیک خانگی خیلی می چسبد. ... طرز تهیه کیک خانگی با طعم موز و گردو. طرز تهیه: 1) تخم مرغ هارا همراه شکر در ظرف ... خرید خاص ترین مبلمان به صورت نقد و اقساط ... کیک کاکا، یک برش پاییز خوشمزه. طرز تهیه کیک عسل و زنجبیل با عطر و طعم بی نظیر • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/honey-ginger-cake/‎Cachedدر بعد از ظهرهای پاییزی ، خوردن کیک عسل و زنجبیل با یک نوشیدنی. ... طرز تهیه کیک عسل و زنجبیل باعطر و طعم بی نظیر .... جدیدترین مدل مانتو مجلسی کوتاه سوئیت دلچه| شیک ترین مدل مانتو ... طرز تهیه کیک ساده با مغز کرمفیل خوشمزه و مجلسی. آموزش طرز پخت کیک ساده و بسیار خوشمزه - تالاب www.talab.org/cookery/.../learn-bake-cake-simple-very-tasty.html‎Cachedآموزش طرز پخت کیک ساده و بسیار خوشمزه دستور پخت این کیک بسیار ساده است و همه افراد به راحتی حتی بدون نیاز به همزن و در مدت زمانی کوتاه م. طرز تهیه شیرینی عسل گردو خوشمزه عالی - onvansho onvansho.ir/result/طرز-تهیه-شیرینی-عسل-گردو-خوشمزه-عالی.html آموزش طرز تهیه خوشمزه ترین کیک ساده خانگی اینا کیک ساده مطلب امروز آموزش یک ... پاییزی طرز تهیه شیرینی شیرینی نسکافهگردو یکی از خوشمزه نوتلانسکافه ... طرز تهیه کیک خرمالو پاییزی - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/pastry-drink/cake/147850-147850/‎Cached Similar6 دسامبر 2012 ... در آخر خرمالو پوره شده و گردو خرده شده را با مایه کیک مخلوط کنید. کف یک قالب 23 ... کیک گل سرخ، کیک مناسب فصول سرد. کیک هویج. طرز تهیه کیک چیپس شکلاتی و پسته ... با بوی بد دهان به طور قطعی خداحافظی کنید،درمان شایع ترین عامل نفس بد بو در هر زمان. ... دستور تهیه پنکیک خانگی بسیار راحت و خوشمزه! طرز تهیه کیک ساده خانگی خوشمزه + نکات کلیدی - مدل 24 - مدل لباس 96 model24.ir/simple-cake-recipe/‎Cachedطرز تهیه کیک ساده خانگی خوشمزه به همراه نکات پخت - طرز درست کردن کیک ساده خوشمزه خانگی به اضافه نکات طلایی - آموزش درست کردن کیک ساده. کیک شکلاتی سنتی - گوشه www.gooshe.net/کیک-شکلاتی/‎Cached Similar40 min - 235 cal 19 ژانویه 2014 ... یک کیک ساده و نرم و نازک، با بویی که راه می‌اندازد و نشاطی که به وجود ... این کیک را که به کیک شکلاتی سنتی یا قدیمی و ساده هم شهرت دارد، در «گوشه آشپزخانه» هجدهم در یکشنبه‌ای زمستانی .... طرز تهیه: همه مواد بخش کیک را با هم در دستگاه می‌ریزیم و هم می‌زنیم. ... کیکش به نظر خوشمزه است خداکنه بتونم خوب درست کنم.