مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید”

سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید”

طرز تهیه سالاد پلومن,نحوه درست کردن سالاد پلومن

این سالاد ساده و خوشمزه با ترشی پیاز خانگی و سس خردل و عسل خورده می شود.

 

مواد لازم برای سالاد پلومن :

 پیاز قرمز ۱ عدد 
شکر  ۱/۲ قاشق غذاخوری 
 سیر  ۴ حبه
 سرکه قرمز ۲ قاشق غذاخوری 
نمک به میزان لازم
سس خردل ۱ قاشق چایخوری
عسل ۱ قاشق چایخوری
سرکه سفید ۲ قاشق غذاخوری
روغن زیتون ۴ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه به میزان لازم
شاهی ۱۰۰ گرم
کاهو ۱ عدد
سیب ۱ عدد
کرفس ۳ شاخه
تربچه ۸ عدد
کالباس ۸ ورقه
پنیر چدار ۱۰۰ گرم
پنیر بلوچیز ۱۰۰ گرم

 

طرز تهیه سالاد پلومن :

ابتدا ترشی پیاز را تهیه کنید. حلقه های پیاز را در ظرفی ریخته و شکر، سیر، سرکه قرمز و کمی نمک روی آن ها بریزید. آن ها را خوب هم ترکیب کنید، روی ظرف را بپوشانید و تا سالاد را آماده می کنید، حداکثر برای ۱ ساعت، آن را کنار بگذارید.

 

برای تهیه سس سالاد، سس خردل، عسل، سرکه سفید و روغن زیتون را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه با هم ترکیب کنید. آن را بچشید و در صورت لزوم نمک و فلفل بیشتری به آن اضافه کنید. سس را کنار بگذارید و سالاد را تهیه کنید.

 

برای تهیه سالاد، شاهی، کاهو، سیب، کرفس و تربچه را در ظرفی با هم مخلوط کنید. سس را هم بزنید و روی سالاد بریزید. آن ها را خوب با هم ترکیب کنید تا سالاد کاملا به سس آغشته شود.

 

تکه های کالباس، پنیرها و ترشی پیاز را روی سالاد قرار دهید و آن را سرو کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی “سالاد پلومن”:

پیاز را پوست بگیرید و آن را نازک حلقه حلقه کنید.

برگ های شاهی، کاهو را جدا کنید.

 

وسط سیب را جدا کنید و سیب را ریز خرد کنید.

کرفس و تربچه ها را نازک ورقه ورقه کنید.

 

کالباس را خرد کنید.

پنیر چدار را با پوست کن ورقه ورقه کنید. پنیر بلوچیز را مکعبی خرد کنید.

 

منبع : ashpazbashy.com



لینک منبع :سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید”

Images for سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید” سالاد پلومن | طرز تهیه "سالاد پلومن" با انواع سبزیجات و پنیر "سالاد ... https://baelm.net/سالاد-پلومن-طرز-تهیه-سالاد-پلومن-با-ان/‎Cachedسالاد پلومن | طرز تهیه "سالاد پلومن" با انواع سبزیجات و پنیر "سالاد رژیمی جدید" این سالاد ساده و خوشمزه با ترشی پیاز خانگی و سس خردل و عسل خورده می شود. سالاد و پیش غذا –همراه با علم deglutition64.rssing.com/chan-53632025/latest.php‎Cachedسالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید” این سالاد ساده و خوشمزه با ترشی پیاز خانگی و سس خردل و عسل خورده می شود. مواد لازم ... سالاد و پیش غذا –همراه با علم - RSSing.com forcene24.rssing.com/AC/Dp/UAsIp...ho.../P0G.oQAI0ibm‎Cachedآموزش انواع سالاد | طرز تهیه سالاد مرغ و ترخون (شام سبک) سالاد یکی از پیش .... سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید” این ... سالاد کینوا و سبزیجات ویژه گیاه خواران + فیلم - ببینک https://www.bebinak.com/v/xpf‎Cached30 ژوئن 2017 ... صفحه اصلی دستور تهیه سالاد رژیمی،آموزش تهیه سالاد برای گیاه خواران. ... طرز تهیه " سالاد پلومن" با انواع سبزیجات و پنیر "سالاد رژیمی جدید" این ... سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد ... clearclinic.ir/سالاد-پلومن-طرز-تهیه-سالاد-پلومن-با/ Categories: سالادTags: آشپزی رژیمی،طرز ت. انواع پیش غذا | مواد لازم و طرز تهیه “مارکوئیس سیب زمینی” | شبکه ... clearclinic.ir/انواع-پیش-غذا-مواد-لازم-و-طرز-تهیه-مار/ سیب زمینی را با پوست آبپز کرده و تا گرم هست پوست آن را بگیرید ، له و پوره ... سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید”. سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد ... https://hubcity.ir/news/139783 سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید” ... برای تهیه سالاد، شاهی، کاهو، سیب، کرفس و تربچه را در ظرفی با هم مخلوط کنید. سالاد رژیمی پلومن یک وعده عالی - اخبار - رزبلاگ herl.rozblog.com/post/1388‎Cached21 ا کتبر 2016 ... برای رژیم خود می توانید از انواع سالادها هم بهره ببرید که یکی از آن ها سالاد پلومن است. ... پنیر بلو چیز ۱۰۰ گرم سالاد رژیمی پلومن یک وعده عالی طرز تهیه. 1. ... برای تهیه سالاد، شاهی، کاهو، سیب، کرفس و تربچه را در ظرفی با هم ... نکاتی در رابطه با تهیه ی سالاد پلومن: ..... سالاد سبزیجات با تن، یک وعده خوشمزه کم دردسر. “تغذیه مناسب بعد از ورزش” | غذاهایی که بعد از ورزش های “قدرتی” و “هوازی ... news.adbx.ir/d/2017/05/25/تغذیه-مناسب-بعد-از-ورزش-غذاهایی-که/‎Cached25 مه 2017 ... را همراه با کربوهیدرات های گیاهی مصرف کنید، حال می خواهد روزی ... سالاد پلومن | طرز تهیه “سالاد پلومن” با انواع سبزیجات و پنیر “سالاد رژیمی جدید”.