مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“بهترین زمان مقاربت برای بارداری” | علایم بارداری | تشخیص زمان تخمک گذاری

“بهترین زمان مقاربت برای بارداری” | علایم بارداری | تشخیص زمان تخمک گذاری

علایم بارداری,دوران بارداری

 

هنگامی که تصمیم می گیرید خانواده خود را وسعت بخشید احتمالا مشتاقید سریع به خواسته خود برسید، اما گاهی ممکن است همه چیز طبق برنامه شما پیش نرود. اگر می خواهید در تصمیمی که گرفته اید با شکست مواجه نشوید و به سرعت باردار شوید راهکارهای زیر را مد نظر قرار دهید.

معاینات پیش از بارداری
قبل از اینکه برای باردار شدن اقدام کنید بهتر است به یک پزشک مراجعه نمایید و ویتامین های مورد نیازتان را مانند اسید فولیک دریافت کنید. اگر شما از لحاظ جسمانی در سلامت باشید شانس تان برای موفقیت در بارداری بیشتر می شود.

تغییر سبک زندگی
هنگامی که در حال تلاش برای بارداری هستید خوردن غذاهای مغذی، حفظ وزن مناسب، ورزش منظم و ترک عادت های بد غذایی (مانند نوشیدن الکل و سیگار کشیدن) و محدود کردن مصرف کافئین می تواند در سرعت بخشیدن به باردار شدن تان تاثیر گذار باشد.

تشخیص زمان تخمک گذاری
بزرگ ترین راز برای سرعت بخشیدن به روند بارداری دانستن زمان تخمک گذاری است. این موضوع بدان معناست که شما و همسرتان می توانید بهترین زمان برای مقاربت که احتمال باروری در آن بیشتر است را بیابید. اگر چرخه های قاعدگی نامنظم دارید شاید یافتن زمان دقیق تخمک گذاری کمی مشکل باشد و باید برای این کار از پزشک تان مشاوره بخواهید.

بهترین زمان مقاربت برای بارداری
اسپرم به مدت 48 تا 72 ساعت در لوله فالوپ زنده می ماند در حالی که تخمک تنها در حدود 24 ساعت عمر می کند. داشتن رابطه جنسی هر روز و به تعداد زیاد لزوما باعث افزایش شانس حامله شدن نمی شود. همچنین عدم مقاربت در زمان قبل از تخمک گذاری به مدت طولانی نیز باعث تجمع اسپرم مرده در مایع منی می شود. بهترین راه، داشتن مقاربت منظم هم در زمان تخمک گذاری و هم قبل از آن می باشد.

 

منبع:ninisearch.com



لینک منبع :“بهترین زمان مقاربت برای بارداری” | علایم بارداری | تشخیص زمان تخمک گذاری

تعیین بهترین زمان بارداری در تخمک گذاری - دوترکه 2tarke.com/.../detecting-the-best-time-for-ovulation-and-pregnancy/‎Cached Similar17 آگوست 2014 ... تعیین بهترین زمان بارداری در تخمک گذاری. تشخیص زمان تخمک گذاری برای بارداری سریع تر. علائم تخمک گذاری. نکاتی که در این مقاله یاد می ... بهترین راه برای اینکه یک خانم زودتر باردار شود! | تبادل نظر نی نی سایت www.ninisite.com/.../بهترین-راه-برای-اینکه-یک-خانم-زودتر-باردار-شود‎Cachedحدودا 85% از خانمهایی که بدون استفاده از یکی از روشهای جلوگیری از بارداری آمیزش دارند، ظرف یکسال حامله می شوند. شما می توانید با تعیین زمان دقیق تخمک گذاری، ... 5 باور اشتباه درباره بارداری - روزنامه اطلاعات www.ettelaat.com/etiran/?p=34724‎Cached Similar27 دسامبر 2013 ... وقتی برای بارداری تلاش می کنید معمولا بسیاری از اطلاعات علمی را اشتباه متوجه می شوید و سردرگم می شوید. درست است که بعد از تخمک گذاری زمان ... تخمک گذاری؛ زمان باروری در زنان - تبیان article.tebyan.net/252778/تخمک-گذاری-زمان-باروری-در-زنان‎Cached25 جولای 2013 ... همچنین شما می توانید از این اطلاعات استفاده کرده و با خودداری از آمیزش در نزدیکی زمان تخمک گذاری، از بارداری جلوگیری کنید. البته توجه داشته ... "بهترین زمان مقاربت برای بارداری" | علایم بارداری | تشخیص زمان ... https://baelm.net/بهترین-زمان-مقاربت-برای-بارداری-علای/‎Cached"بهترین زمان مقاربت برای بارداری" | علایم بارداری | تشخیص زمان تخمک گذاری هنگامی که تصمیم می گیرید خانواده خود را وسعت بخشید احتمالا مشتاقید سریع به. تخمک گذاری چیست و محاسبه زمان آن چگونه است - سایت نی نی کده www.ninikadeh.ir/pregnancy/952‎Cached Similarبه منظور باردار شدن ، باید یک تا دو روز قبل از زمان تخمک گذاری تا 24 ساعت بعد از آن ... و توانایی تشخیص تخمک گذاری در 12 الی 36 ساعت را دارا می باشند و در ابتدایی ...... اگر دهانه رحم شما زخم داشته باشد باید شما علایم داشته باشید یکی از علایم ان ... تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری و حداکثر آمادگی زنان برای بارداری www.iranve.com/.../تشخیص-زمان-دقیق-تخمک-گذاری-و-حداکثر-آما.html‎Cached Similarزمان تخمک گذاری رحم چه موقع است و چه زمانی بهترین موقع برای بارداری است, تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری و حداکثر آمادگی زنان برای بارداری. تخمک گذاری salamatbank.com/pregnancy/description/229/تخمک%20گذاری‎Cached Similarزمان تخمک گذاری بیشترین میزان باروری را در سیکل قاعدگی ایجاد می کند. اینکه کدام تخمدان تخمک آزاد می کند مشخص نمی باشد. تخمک گذاری زمان بارداری شما را مشخص ... تفاوت درد پریودی و بارداری - دکتر فاطمه نعمت اللهی - متخصص زنان و ... www.drnematolahi.com/NewsDetails.aspx?id=723‎Cachedاما پریودی حدود چهارده روز پس از تخمک گذاری انجام می شود. در این زمان، علائمی مانند گرفتگی عضلات، لکه بینی، درد سینه ها، سرگیجه و خستگی مشاهده می کنید. علائم تخمک بارور شده - سلامت بانوان اوما https://ooma.ir/post/51127/علائم-تخمک-بارور-شده/‎Cached18 سپتامبر 2016 ... HCG" هورمون بارداری" بلافاصله بعد از بارور شدن تخمک در خون شما وجود دارد اما ... نفخ کردن ممکن است در زمان تخمک گذاری رخ دهد چه شما باردار باشید چه ...