مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس

سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس

زن انگلیسی با همکاری ۴۰ تن از دوستان خود در مدت زمان شش ساعته، قطعه‌های نان را با درجه‌های مختلف تست کردند و بعد آنها را در ابعاد مختلف به گونه‌ای پیچیدند که تصویر دلخواه در آن شکل بگیرد.
وی این نان تست غول پیکر را به عنوان هدیه جشن تولد ۵۰ سالگی به مادرشوهرش داد و او را شگفت زده کرد.
عروس و مادرشوهر رکودهای گینس
این نان تست در کتاب ثبت رکوردهای گینس وارد شد.

این عروس انگلیسی که خود یک طراح است می‌گوید: ساندرا قطعا برای من تنها یک مادر شوهر نیست بلکه یکی از بهترین دوستانم است و من عاشق او هستم.

رکودهای گینس عروس و مادرشوهر



لینک منبع :سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس

Images for سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../سورپرایز-جالب-عروس-برای-مادر-شوهرش-عکس‎Cached Similar24 دسامبر 2015 ... سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش (+عکس). زن انگلیسی با همکاری ۴۰ تن از دوستان خود در مدت زمان شش ساعته، قطعه‌های نان را با درجه‌های مختلف ... سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس - شفاف www.shafaf.ir/fa/.../سورپرایز-جالب-عروس-برای-مادر-شوهرش-عکس‎Cached25 دسامبر 2015 ... سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس. زن انگلیسی با همکاری ۴۰ تن از دوستان خود در مدت زمان شش ساعته، قطعه‌های نان را با درجه‌های مختلف تست ... سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش +عکس | ساتین saten.ir/93355/سورپرایز-جالب-عروس-برای-مادر-شوهرش-عکس/‎Cached26 دسامبر 2015 ... زن انگلیسی با همکاری ۴۰ تن از دوستان خود در مدت زمان شش ساعته، قطعه‌های نان را با درجه‌های مختلف تست کردند و بعد آنها را در ابعاد مختلف به گونه‌ای ... سوپرایز جالب عروس برای مادر شوهر - زیباکده https://www.zibakade.com/.../سوپرایز-جالب-عروس-برای-مادر-شوهر-TP16847/‎Cachedسوپرایز جالب عروس برای مادر شوهر جالبترین سورپرایز عروس برای مادر شوهر + تصاویر لائورا هادلند ۲۷ ساله برایسورپرایزکردن مادر شوهر. سورپرایز جالب عروس برای مادر شوهرش+عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../سورپرایز-جالب-عروس-برای-مادر-شوهرشعکس.html عکس:سورپرایز عجیب عروس برای مادر شوهر · سرانجام کتک کاری عروس و .... قتل عام خانوادگی جدید در کرمان در تعطیلات نوروزی ... عکس جدید رضا رویگری و نوه اش. سورپرایز بسیار عجیب عروس برای مادر شوهرش - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_13713.html‎Cached Similarمرگ دختر زیبا و مدل 19 ساله از ترس چاقی!! +عکس ... خانمی که با پخش پوستر آبروی شوهرش را برد (عکس) · دکتر زهرا ... سورپرایز بسیار عجیب عروس برای مادر شوهرش. جالب ترین سورپرایز عروس برای مادر شوهر +تصاویر - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/201565152247.html‎Cached Similarاین عروس انگلیسی که خود یک طراح است ضمن ابزار علاقه شدید به مادر شوهر خود می گوید: ساندرا قطعا برای من تنها یک مادر شوهر نیست بلکه یکی از بهترین دوستانم ... سورپرایز عروس برای مادرشوهرش +عکس www.fardanews.com/fa/.../سورپرایز-عروس-برای-مادرشوهرش-عکس‎Cached4 ژانویه 2011 ... سورپرایز عروس برای مادرشوهرش +عکس. این خانم انگلیلسی با همکاری ۴۰ نفر از دوستان خود در طی زمان شش ساعته، تکه های نان را با درجه‌های مختلف ... ابزار علاقه عروس به مادر شوهر با این سورپرایز · جدید 96 -گهر gahar.ir/ابزار-علاقه-عروس-به-مادر-شوهر-با-این-سور/‎Cached Similarعلاقه عروس به مادر شوهر,ابراز علاقه عروس به مادر شوهر,سورپرایز کردن مادر شوهر,عروس و مادر ... عکس جدید و دیدنی ترلان پروانه و برادرش در اختتامیه جشنواره فیلم شهر ...