مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس

سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس

فرمان فتحعلیان در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد، در سن ۵ سالگی ساز (ویلن) را نزد استادی که در کانون موسیقی وابسته به صدا و سیما بود، آموخت و پیشرفت چشمگیری نسبت به هنرجو یان هم سن خود داشت.

همسر فرمان فتحعلیان همسر خوانندگان بیوگرافی فرمان فتحعلیان اینستاگرام خوانندگان

او بطور خودآموز و بدون استاد ساز گیتار را به عنوان ساز تخصصی خود در رشتهٔ (فلامنکو) انتخاب و تا جایی که از سال ۱۳۶۸ شروع به تربیت شاگردانی در این رشته کرد.

علاقهٔ وی به موسیقی کلاسیک هندوستان او را از سال ۱۳۷۱ به این کشور کشاند. تحقیقات وی در موسیقی قوالی و تحصیل ساز (تبلا) نزد اساتید هند، اولین ثمرهٔ این سفر بود که در برگشت از این سفر گروه موسیقی را به نام (گروه ایلیا) تشکیل داد.

اولین مجوز کنسرت گیتار بعد از انقلاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام این گروه موسیقی صادر و در مهر ماه ۱۳۷۱ در کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان (ایران-آمریکا سابق) در ۳ شب برگزار و با استقبال خوبی روبه رو شد.

همسر فرمان فتحعلیان همسر خوانندگان بیوگرافی فرمان فتحعلیان اینستاگرام خوانندگان

برگزاری این کنسرت‌ها تا سال ۱۳۷۷ ادامه داشت تا اینکه در همان سال در اولین جشنوارهٔ موسیقی مردمی از سوی هیئت داوران، برندهٔ لوح درخشش و یژهٔ جشنواره شد سبک جدید و تلفیقی او که متشکل از سه سبک: موسیقی هند، عرفانی و مردمی بود مشتاقان و مخاطبان فراوانی را تا به امروز به خود جذب کرده‌است.

 گروه موسیقی ایلیا از سال ۱۳۷۷ تا به امروز کنسرت‌های فراوانی را در تهران برگزار کرده‌است و همچنان به کار فرهنگی خود برای مخاطبان خوب این گروه ادامه می‌دهد.

همسر فرمان فتحعلیان همسر خوانندگان بیوگرافی فرمان فتحعلیان اینستاگرام خوانندگان

فرمان فتحعلیان و همسرش نیلوفر غفاری

اینستاگرام خوانندگان بیوگرافی فرمان فتحعلیان همسر خوانندگان همسر فرمان فتحعلیان



لینک منبع :سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس

Images for سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس | ساتین saten.ir/87728/سلفی-فرمان-فتحعلیان-و-همسرش-با-مهران-مد/‎Cached Similar15 ا کتبر 2015 ... فرمان فتحعلیان در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد، در سن ۵ سالگی ساز (ویلن) را نزد استادی که در کانون موسیقی وابسته به صدا و سیما بود، ... سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/87728/سلفی-فرمان-فتحعلیان-و-همسرش-با-مهران-مد/4/‎Cached15 ا کتبر 2015 ... فرمان فتحعلیان در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد، در سن ۵ سالگی ساز (ویلن) را نزد استادی که در کانون موسیقی وابسته به صدا و سیما بود، ... سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس | ساتین - Part 3 saten.ir/87728/سلفی-فرمان-فتحعلیان-و-همسرش-با-مهران-مد/3/‎Cached15 ا کتبر 2015 ... فرمان فتحعلیان در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد، در سن ۵ سالگی ساز (ویلن) را نزد استادی که در کانون موسیقی وابسته به صدا و سیما بود، ... سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری عکس yjcnews.ir/search/?...سلفی+فرمان+فتحعلیان...همسرش+با+مهران+مدیری+++عکس‎Cached24 جولای 2017 ... در این برنامه ممدوح از چگونگی آشنایی خود با همسرش گفت. مهران مدیری هم درباره خاطره عاشقانه دوران جوانی خود گفت: در دوران جوانی محله نیکنام زندگی می ... عکسهای جدید از هنرمندان و ستاره های ایرانی | Hendevaneh hendevaneh.com/عکسهای-جدید-از-هنرمندان-و-ستاره-های-ایر/‎Cachedشروع میکنیم با این عکس از آقا آرتین و آقا آدرین عبدلی، پسرهای فسقلی شهرام عبدلی ... این سلفی کمند امیرسلیمانی و پسرش ایلیا در دسته خودشیفترینگ قرار ... فرمان و پسرش ایلیا باید خدمت همه عزیزانی که با ترانه های فرمان فتحعلیان خاطره دارند عرض .... حسین پاکدل در کنار همسرش عاطفه رضوی، برادرش مهدی پاکدل و دخترش سبا، در ... عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (98) - پرشین وی persianv.com/.../عکسهای-جدید-بازیگران-و-چهره-های-مشهور-58.html‎Cachedساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با ... news – برگه 637 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی news.adbx.ir/d/page/637/‎Cachedسلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس ... همسر فرمان فتحعلیان همسر خوانندگان بیوگرافی فرمان فتحعلیان اینستاگرام خوانندگان. او بطور خودآموز و ... سلفی "یکتا ناصر" با همسرش و رضا عطاران/ عکس - ستاره نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/17257820 21 آوریل 2016 ... امین حیایی اگر گیتار نزند مهران مدیری سرش را خواهد تراشید؟! ...، برزو ارجمند، فرمان فتحعلیان، شبنم مقدمی، رضا یزدانی، علی زند وکیل، کامران ... دانلود پس زمینه های زیبا / آرشیو farspage.com/w/17/fyx5l‎Cached5 خودروی کلاسیک و خاص در ایران (عکس) · سلفی فرمان فتحعلیان و همسرش با مهران مدیری + عکس | ساتین · جنجال انتشار تصاویر برهنگی ۱۰ کوهنورد با وقوع زلزله + ...